kardesim ve arkadasi beni sikti

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben nazlı. 19 yasındayım kardesim ve arkadasi 18 yasında gecen yıl ocak aylarında olanları anlatacagım. Babam ile annem ayrı ben ve kardesim annemde kaldıgımız icin cok rahatız. Evde istersem bikiniyle geziyom. Kardesim arada cadır kursada umursamıyom. aksamları kapıyı kitliyom ve videoları acıyom. dildolarımı cıkarıp teker teker sokuyom. her aksam yaparım. kardesimin arkadası her aksam gelir ve ders calısırlar. Bir aksam anahtar deliginde hareketlilik hissettim.ilk basta aldırmadım ama sonradan farkına vardım ki birisi izliyor. kosarak kapiyi actım ve ne göreyim kardesim ve arkadası oturmus 31 cekiyorlar. benim icimden direk yalamak gecti ama kardesim ordan anneme soleme diye yalvarıyor. bende anneme solemem ama bir sartla dedim. ne dedi bende ise beni sikeceksiniz dedim. arkadası direk egildi ve amımı emmeye basladı. kardesimininkide elime aldım 31 cektim. 5 10 dk bole soluksuz 31 cektim sonra kardesim arkama gecti arkadası onume geldi. arkadasınki baya uzundu. kardesim abla emin misin dedi. bende sok sok diye bagırdım. yavastan amıma soktu. zevk fazla gelmiyordu. kardesimki kucuktu. 5 dk sonra arkadasınınkidine iyice yaladıktan sonra ayaga kalktım. arkadası onden kardesim arkadan soktu. ilk basta 2side deliklerden kacırdı. sonra hic durmadan soktular. ben o kadar delirdim ki cıglık atıyodum. ikiside omzumdan tutarak sikiyor. ben delisiye ciglik atıyom. sonra bir anda kotulestim 2side belimden tutmaya basladı. sonra bayıldım. uyandıgımda 2side korkuyordu. saat 9:30 olmustu ve annem 10da gelcek. hemen kardesıme surdan mavi geceligimi ver dedim. giydirdiler. sonra abla bosalamadık dediler. bende getirin dedim 2side agzıma bosaldı. hepsini yuttum. ve uyudum. annemin geldigini duydum. kardesim biraz rahatsız dedi. devamı gelecek...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Gizli duygular

Ben istanbuldan sinan tüm gizli duygularınızı yaşamak isteyipte yaşayamadığınız tüm sekse dair ne varsa yaşatmaya hazırım isteyen araya bilir köleniz olurum guruba katılırım ne arzu ederseniz bende deneye bilirsiniz isteyen arasın 0536 689 69 76İsim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

swinger clubta yasadiklarim

Merhaba ben okan 25 yasindayim.viyana da yasiyorum.simdiye kadar cok cesitli yerlerde , cok c esitli bayanlarla birlikte oldum .ama size ilk swinger (evli ciftlerle sex) deneyimimden bahsedecegim ben 185 75kg esmer kasli kisa sacli hafif kirli sakall... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

artkadaşımın liseli kızı

Arkadaşımın liseli kızıyla yaşadıklarımız.Arkadaşımın liseye giden bir kızı vardı. Okul çıkışında benim büroya uğrar, sohbet ederdik. Ben 56 yaşındaydım, o ise 19 yaşında. Annesi çalışıyordu. Babası işten çıkarıldığı için köye gitmiş uzun zamandır ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mehmet beye karı oldum – 2

Merhaba ben fuat daha önce fuat beyle ilk ilişkimi ve içimdeki kadınsı duyguların nasıl ortaya çıktığını size anlatmıştım. Şimdi devamını anlatacağım.O sabah Mehmet beyle kahvaltımızı yaptıktan dışarıya çıkmaya karar verdik. Mehmetim de artık kendini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

denizde zevkli dakikalar

slm ben turgay fethiyeliyim ve evliyim.26 yaşındayız.eşim çok güzel ve genç bi kadındır.sahil bölgesi olduğu için hafta tatillerimizde denize gideriz.barmenlik yapıyordum.işim gereği yabancıların içerisinde yaşadığımız için açıklığa karşı değilim.ney... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

musterimin annesi 48 yasında

merhaba sıte okurları sız gecen yaz basımdan gecen bı olayı anlatmak ıstıyorum ısmım ersın 27 yasındayım. benım bı musteım vardı borcunu odememıs onunda dul annesı benı aradı dukkanı ogun ıcın kacta kapatıcagımı sordu ve bende 9 dedım oda karsıdan ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sağildeki seksi kadın

ben 19 yasında 160 boylarında biriyim. 1 hafta once arkadaşlarla sağiLe indik gezerken bi kız gördük minimi mini etek giyms üstünde dekolteli bi bluz vardı her neyse tek basıma gittm donme dolaba binicekti tam binerken eteği açıLdı ve o muhtesem götü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemden başkasını istemiyorum

merhaba ben serhan. ben 18 e daha yeni girmiş biriyim ne yakışıklı nede cirkin arası biriyim. cevremde okulumda fLn bir cok kız wwar cıktıgım kızla ewe gelip cok seviştik ama zevk alamıyordum. ben bu dünyada cok hoslandıgım ve sevdigim tek bi kadın v... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinemada dümdüz oldum

Merhabalar adım Melih.Şu an 27 yaşındayım ve eşcinselim.Yaklaşık 10 yıla yakındır pasifim.Yaklaşık 7-8 senedirde bu yönde tercihim.Anlatacağım hikaye yaklaşık 7-8 yıl öncesine dayanıir henüz bir kaç kere ilişki yaşamıştım o zamanlar.Taksimde dolaşıyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem kocasını hem kadını

mrb ben ankaradan tolga kızılayda bir iş görüşmesine gittim 50 li yaşlarda bakımlı bir beyefendi iş hakkında görüşme yaptık ve işi aldım zaman içinde telefonla yada büroda görüşmeye devam ettik baya samimi bir hal aldık bir gün sex ten konu açıldı çi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.