kapalıdan korkacaksın vallaa:)

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Yer ve zaman vermek istemiyorum ama bu hikayemin doğru olduğunu söylemek isterim. Birisinden devamlı mesajlar alıyordum.. Aradığımda açmıyordu.. Güzli numaradan    arıyordum onuda cevaplamıyordu. Neyse bi müddet sonra mesajlarına cevap vermeye getirdim. Sex yaparsa onunla çıkabileceğimi mesajladım:) Daha yüzünü bile görmemiştim    aslında ya çok iğrenç olsaydı:) Sonra ben kapalıyım diye mesaj .    attı e bende siktir git o zamöan dedim.. Neyse bi kaç gün sonra mesaj attı tamam ama kızlığımı vermem yazıyordu bende OK dedim ve evimi tarif ettim o da    zaten biliyormuş.. bu arada ünideyim yanlız evde kalıyorum.. Neyse bu geldi baktım kapalı falan kısa boylu hiç bi yeri belli .    olmuyor giydiği kıyafetlerden.. Öpmek istedim izin vermedi bende sinirlendim siktir git dedim gene:) O anda karı resmen çoştu bir fahişeye dönüştü ya tama otur dedi bana.. saçını bile açmamıştı üzerinde montu vardı elini sikime attı fermuarı açıp ağzına almaya başladı mest olmuştum vay orospu var ne biçim yapıyordu.. >Bi çırpıda .    herşeyi çıkardım üzerinden çok güzel sayılmazdı ama vücudu süperdi hemen sikmek istiyordum başını açmak istemedi:) bende manyak heralde diye bişi demedim. hiç sikiştinmi dedim sadece ağzıma aldım dedi. sendinlede sikişmek istemiyorum dedi YOK YA dedim yatağa savurdum debelenmeye başladı bastım tokadı ağlamaya başladı ellerini bağladım bana engel olmaması için böyle    kapalılara uyuz oluyorum zaten domaltıp ıslatmadan götüne bastırdım yaraağı alamadı tabi deli gibi bağırdı valla korktum biri gelecek diye.. napiyim    ağzını bantladım .. bebe losyonu vardı evde götüne bolca sürdüm yarrağada sürüp götüne kökledim benim kobrayı.. bastıra bastıra dibine kadar    soktum deli gibi titriyordu .. çatır çatır sikiyordum ama o kaşınmıştı..:) bi müddet sonra içinden çıktım ve suratına doğru boşalmaya başladım yüzünün her tarafına attırdım... öylece ağlıyordu çözmedim böyle dur dedim parmaklarımı götüne sokmaya başladım arada amınada hafif sokup korkutuyordum:) çok hoşuma gitmişti götünü bir posta daha sikip tekrar suratına boşaldım.. biraz dinlendi ve çözdüm.. ağlıyordu bana vurmaya kalktı bende bastım tokadı dedim sen arandın valla.. gitmek istedi yollamadım dedim konuşalım neyse biraz konuştuk onunla çıkmak istediğimi sexi ona zevkli    tarafından öğretmek istediğimi söyledim:) Kabul etti 2 ay kadare çıktık ben bunu her fırsatta siktim.. kızlığınıda aldım.. Ayrılık sebebimizde grup    istedim kabul etmedi bende bi gün bunu bağladım arkadaşları çağırdım ve tam 6 kişi amını götünü defalarca sikti ve ağzına gözüne dudklarına kulaklarına her yerine defalarca boşaldılar:) 2 gün yattı kendine gelinde bi kaç posta ben attım ve gitti sonra mesaj attı aytrıldım die::) ehehe o kaşındı vallaGönderen: Fucker
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aşkım artık bana aitti

Arkadaşlar ben eskişehirde yaşıyorum.3 yıldır beraber olduğum kız arkadaşım var.Geçen hafta cumartesi günü karşı apartmanımızda oturan arkadaşımın evi boştu onun kız arkadaşı ile benim kız arkadaşım teyze kızları.Bizde bu arkadaşımla kankayız.O gün k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

film seyrederken

Merhaba. Bir gün arkadaşım zeynep bize geldi. Ben24 zeynep26. Kahvaltı yaptık. Kahvaltıdan sonra zeyneple televizyon seyredecektik. Zeynep bana dedi bir visidi kasedi var izleyelim. Tamam dedim arkadaşı vermiş. Ne kasedei olduğunuda oda bilmiyordu. K... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Nebahat ablayla yaşadıkalrım

merhabalar sevgili okur kardeşlerim benim başımdan bir çok hikaye geçti ve sizlerle ilk hikayemi paylaşmak istedim. Çünkü her şeyin başlangıcı başımdan geçen bu ilginç ve bir o kadar da muazzam güzellikte hikayemdir. Ah Nebahat abla sen aldın aklımı…... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirden geldi

Merhababen istanbulda yaşıyan şu an 40 yaşında olan tipik bir akrep burcuyum adıma gelınce muratuzun zamandır chat alemine katılan zaman zaman samımı ve cılgın bayan arkadaşlar edinen sanal alemden real aleme gecip    heycan dolu anlar yaşa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eskerlik bitirmişti

Askerden yeni gelmiştim mesleğim inşaat tesisatcılığı bitmek üzere olan bir kooparaf vardı elimizdeyeni yeni evsahipleri taşınıyodu bu esna kalorferci geldi tanıştık oda yeni taşınacaktıevinde eksikler olduğunu söyledi bende tamam yarın yapalım dedim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askerlikteki seks anıları 1

Merhaba ben istanbul’dan burak, hikayeme geçmek istiyorum. 2000 yılında askerdim. Oldukça yakışıklı biriyimdir. 18 aylık askerlik boyunca 4 farklı lolita,    ve iki kadınla birlikte oldum. Bunların hepsi asker karısı ve kızlarıdır.Birde kaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güya ben bozacaktım o beni bozdu

Bir kız vardı bizim mahallede nigar`dı kız çok sexi bir kızdı kafaya koydum dedim sikecem bu kızı,bir arkadaş aracılığıyla kızla tanıştım.Bir ikigün takıldık gezdik sonra kız ortalıktan kaybolladu aklıma takıldı unutamıyordum onu bir anda kendimi sır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antepli evli bayan

Merhaba burda bugün bi kaç hikaye okuyunca bende başımdan geçen bir olayı anlatmak istedim. Umarım hoşunuza gider.Bir cep telfonum çaldı bir bayan merve isminde 28 yaşında biri olduğunu söyledi öylesine bi numara çevirmiş kısmet ben denk geldim. İyi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yalova macerası

Merhaba benim adım handan yeşilpınarda oturuyorum. Kumral kısa boylu güzel olmasamda seksi bir bayanım, ve seksi giyinmeyi severim. Alibeyköyde oturan    gülseren isminde gayet güzel bir bayan arkadaşımla başımdan geçenleri anlatmak istiyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevdigim kızın halası

selam ben Azerbaycanda yasayan bir gencim.anlatdigim hikayeler tamamen olmusdur.ben sevgilimle chatda tanismisdim.onula cok zamanlar geciriyordum.amma bir gun chatda olarken bir kiz geldi bu kiz sevgilimin halasi imis.benimle sohbete basladi.sonra be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.