Tecavüz Hikayeleri kategorisi, kankamla hikayesini oku.

kankamla

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm arkadaşlar ben 15 yaşında biriyim.hergün okula gidip geliorum tabi okuldada arkadaş ortamım baya bi iyi.bir gün okula gittiimde aysu adında bir arkadaşımla teke tek sohbete başladım.arkadaşımda 15 yaşındaidi.1-2 gün arkadaşımla sohbetimizi ilerlettik kıza aşk olmuştum bile.ama kız bana bakmadı sadece iyi bir arkadaş olalım dedi tamam dedim başka bi çaremde yoktu.bende tam ergenlik çağlarındaydım we azmıştım artık kızla ilişkiye3 girmek istiordum ama bunu ona birtürlü söleyemiordum.bir gün okul gezisine gittik we arabada yanına oturdum bacaklarımı onun bacaklarına sürrttümm bişey demedi belkide utanmıştı.otobusteki her anımda bnmki kalkıordu.oda bunun farkındaydı kız gerçekten çok utandı.gittimiz piknik alanında aysuya kırlara çıkmayı teklif ettim tamm dedi. Ben her saniye aziodum.kıza seni öpebilrmiyim diye sordum haır kesinlikle olmaz dedi.kafaya taktım sikicektim o kızı gitttim kıza yaklaştım bişe demeden dudana yapıştım daha sonra gıdıktan yaladım kız artık titriordu bana berat yapma dedi ama dinlemedim azmıştım.göüslerini açtım we o güzel küçük memesini yaladım yuttum.kız artık benmle resmen sewişiordu.boşaldım we bunu fark etti hemen pantolonum indirdim we azına werdim kız öksürdü ilk başlarda daha sonra dayanamadı oda boşaldı amını yalamaya başladım.yaramı sokacaktım amına ama izin wemedi çünkü daha bakireydi. artık dayanamadım elimle bozdum kanadı hemen musluk bulduk we yıkadık kimse yoqtu.kız zewkten boşalmaya dewam ediordu.yemmek yicektik we dönmemiz lazımdı artık toparlandık we arkadaşların yanına geri döndük.yemek yedik we tekrar sewiştik ama benmki artık yeter diodu resmen kalkmıordu bile.kızla sewişmeyi bıraktım.gerisini daha sonra size anlatırım
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk iliskim ve leyla abla

İlk İlişkim ve Leyla Abla Orta okulda okuduğum yıllarda, en büyük zevkimiz, okul çıkışlarında kızlara ford yapmak ve parmak atmaktı. Biz orta 2 okumamıza karşın ilk hedefimiz liseli kızlar olurdu. Onların kalçaları ve göğüsleri daha büyük ve olgundu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzeme tecavüz

Bu olay ben askerdeyken olmustu askerden ızınlı geldıgımde herkesı zıyaret edıyordum en cok da zıyaret etmek ıstedıgım teyzemdi aramız hep iyidi onla evıne gıttıgımde hararetle karsıladı geldıgını haber aldım neden aramadı acaba dıye dusunuyordum ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun kadinlarin tadi baska oluyor

Olgun kadınların tadı başka oluyor Merhaba ben izmirden barış 20 yaşımdayım size bir hikayemi anlatmak istiyorum ben ortayaşlı bayanlarla ilişki yaşamayı çok isterim böle bir fırsat geçse elime hiç kaçırmam ben sadece hoşlandığım için istiyorum benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askerden yeni donmustum

Askerden Yeni Dönmüştüm Merhaba ben orhan. Size bundan 3 sene önce başımdan geçen bir olatı anlatacağım. Bu olay alt katta oturan komşumun kızı ile ilgili... Öncelikle lale yi tanıtayım (ismi lale) 180 boyunda, balık etli, esmer. Ben o zamanlar asker... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşımın ablasını zorla

Kız Arkadaşımın Ablasını Zorla Slm ben 18 yaşında bir gencim size başımdan geçen çok güzel bir anıyı anlatacam ama öncelikle kendimden biraaz bahsedeyim 178 boyunda, 78 kilo, siyah saç,kahverengi gözlü birisiyim Mahallemizde bahar adında bir kız vard... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pınarın çilesi

Merhaba ben pınar,Sizlerle 20 yaşındayken başımdan geçen ve bedelini çok ağır ödediğim bir hikayeyi paylaşmak isterim. Ben sarısın mavi gözlü 175 cm boyunda 90-60-90 tabir edilecek bir kızdım. Üniversiteyi kazanamayınca hem evde koca beklememek hem d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ingilizce hocam

İngilizce Hocam Ben bizim okulun internet kütüphanesindeyim. Şu anda benden başka kimse yok ve size bu mesajı yazıyorum. Kendi fiziksel özelliklerimden bahsetmiyorum ama çok büyük bir penisim var. Hocam tam iki sıra yanımdaki bilgisayarda internete g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ne konserdi ama

Ne konserdi ama... Slm ben 21 yasinda,1.80 boyunda,fazla yakisikli olmayan ama o kadarda cirkin olmayan biriyim.. Anlatacagim sey tamamen gercek olup,gecen sene yasanmistir.ben malatyada yasamaktayim ve her sene malatyalilarinda bildigi gini;malatyad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hümeyrayla

Kızarkadaşımla yaklaşık bir senedir çıkıyorduk. Ailem başka şehirdeolduğundan iki arkadaş ev tutmuştuk. Kızarkadaşım da sık sık ailesinden kaçakbende kalırdı. Oldukça iyi bir seks hayatımız vardı. Üniversitede aynıbölümdeydik, hemen herşeyimiz ortakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

burakin aleti

Burakin aleti Benim bir huyum vardir.Okulda hangi erkegi begensem onunla yatmak isterim daha dogrusu aletini elime almak isterim.Cogu zamanda basarmisimdir. Birgun okula yeni birisi gelmisti cok yakisikliydi.Herzamanki gibi onu elde etmeyi basardim.O... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.