kankam istedi ben eline werdim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben öğrenciyim benim çok iyi anlaştığım bi kız arkadaşım wardı kankamdı hep sırlarımız paylaşırdık bi gün biz böle konuşurken konu sekse geldi. o bana hiç birini arzuladın mı falan diiodu ben o sırada seni çok arzuladım dedim sonra bana yaklaştı biraz benim kulağıma birine wercek olsam ilk sana werirdim dedi. bende ndn şimdi wermiyosun dedim oda tmm dedi. öğle arası burda kal dedi bende kaldım sınıfa gittik kapıyı kitledik. ben başladım duaklarını öpmeye oda karşılık weriyodu yasladım duwara sürttürüodum sonra boynunu emmeye başladım gömleğini düğmelerini çözerek aşağı indim eteğini çıkardım gögüslerini yaladım gömüldüm göğüslerine çıldırmıştı yeter diyodu ben indim kilotlu çorabını yırttım başladım o bembeyaz kılsız pürüssüz amını yalamaya dilimle oynattım sonra boşaldı bi kere oda yalamak istediğini söledi dizlrinin üstün çöktü werdim ağzına yaladı emdi emdi ben bir posta boşaldım döllerim ağzından dışarı taşıyodu hepsini yaladı yuttu çok zewkli dedi bende öle dedim sonra biraz dinlendik. amıma sokma bakireyim diodu bende domalttım götüne girmeye çalışıodum ilk defa yarak gören götü alamıyodu sikimi sonra kremledik sok artk diodu ilk denedim olmadı ikincisinmde bi bastırdım bi çığlık attı sikim içine girdi yarısı içindeydi daha gircekti bi daha bastırdım bu sefer ağzını elimle kapatmıştım hepsi girdi kökledim yawaş yawaş sokup çıkarıtıdım inliyodu altımda gözünden yaşlar geldi sonra iniltilerin yerini ohhhhhh ahhhhhhhhhhh ıhhhhhhhhh lı seslere bıraktı :) hızlandım yawaş yawaş hızlan sik beni erkeğim dağıt götümü diodu bende öle yaptım götün bi kere boşaldım sonra çıkardım yanlışlıkla amına soktum bi daha bi çığlık attı yarak görmemiş amı birden kanlandın ne yaptın falan dedin kızlığımı aldı dedi bi tokat attı. bende olan oldu dewam edelim zewkimiz yarıda kalmasın dedim dewam ettik sıraya yatırdım onu sikimi dayadım amına bastırdım bi defa biraz girdi sok artık die yalwarıyodu am suları bacaklarından süzüldü bende kökledim sikimi hepsini aldı ahhhhhhhhhhhhh die bi kre bağırdım sokup çıkar dedi bende hızlı hızlı sokup çıkardım götümü dağıttın şimdide amımı dağıt diyodu erkeğim benim dedi bende sokup çıkardım hızlı hızlı en sonun yeter dedi çıkardım ağzına werdim boşaldım çok zewkliydi. artık fırsat bulduğum her zaman sikişioruz sewgili olduk her beden dersinde sikişioruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

mrb ben 18 yaşında ,uzun boylu ve küçük olanın boy

mrb ben 18 yaşında ,uzun boylu ve küçük olanın boyuda 18 cm idineyse ben hikayeyi anlatayım ben bundan 2 sene önce tatile antalyaya gitmiştim.antalyada akrabamız vardı onunla beraber bir bara gittik ben bara girdiğim de kızlar mini etekli görünce ben... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni zorla azdırdı

Hikayem bundan yaklaşık 3 sene önce bir müşterimin kızıyla geciyor. İşim gereği müşterilerim genelde bayandır..Ama bu bayanın bir kızı vardı ki 20 yaşında,çok alımlı ve bakımlı.. Ben annesine bişey anlatırken bile gözünü benden almıyor,sürekli gülüms... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem kara amı

ben cem yası m 17 yengem ı se 5 genç anası yengem bı rgun yangem gule gı ı tı m yengemı n karsı nda oturuyordum baktı mgı ne yengemı n altı nda hec bı rsey yok abı mle sex yapmı ş l... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek arkadaşımla

Slm herkese ben nazlı 17 yaşında kumral ela gözlü uzun boylu çok güzel bi kızım.Erkek arkadaşımla 1 yıldır mutlu bir beraberliğimiz var. Konuya geçeyimm.Erkek ak. sex düşkünü beni çok seven bi erkekdir birgün ormana gittik ve beni öpmeye başladı orma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız aradaşımı isteyerek

herkese slm ben bu siteye bir aydır takılıyorum ve bende hikayemi yazmaya karar verdim.anlatacağım olay 3 yıl önce oldu.üniversite birinci sınıfta sınıfımızdaki melek le geçti bu yarisalim.comlek 1.70 boylarında kumral çok güzel kalçaları olan alımlı bir k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

1 ayy

bı r aydı r sı tenı zdekı yenı lı klerı goremı yorumm sorun mu varr... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

suna

slm aldatanlar com okuyucuları daha önceleri buraya yine hikayemi yazmıştım inanıp inanmamak size kalmış benim yazılarımı okuyanlar hatırlarlar pınar hikayesinden fazla uazatmadan hikayeme geçmek istiyorum birgün calışırken tlf yanlış bir msj geldi b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

harıka amcıklı berna

slm arkadaslar sıze bugun basımdan gecen bır bır olayı anlatacam ınsallah edıtorum yayınlarda sızınle paylasabılırım neyse fazla uzatmadan hıkayeye baslıyayım ben bı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcık

Ben ali yaşım 26 komşumuzun kızı suzana uzun zamandır hayrandım ve onu her görüşümde sikim odun gibi oluyor onu sikecegim günün hayalini kuruyordum suzan esmer 50.55 kilo fizigi oldukça düzgün ve sexsi giyinen bir kızdı. sıcak bir yaz günü ben pornu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

o hikaye yi tanidim

Merhabalar ben Ö.... Karim duysa öldürür hikayesini tesadüfen okuyunca deliye döndüm ve hala cok sinirleniyorum onu yazan pislige. Söyleyecegim su ki o ahlaksiz pisligin arabada siktigi kiz benim. cogu seyi istedigi gibi cevirmis. o olay gerci gercek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.