Grup Hikayeler kategorisi, kanadali cift hikayesini oku.

kanadali cift

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Kanadalı çift internet kanalıyla net metınk yanı goruntulu cetde esımle bırlıkte bazı cıftlerle seks yapıyorduk ve bır gun kanadalı bır cıftlede aynısını yaptık ve bıze bunu gercek olalarak yapmak istermı sınız dıye sordular ve bızde kabul ettık ve esım ben senın yanında elın adamıyla sevısemem yanlız ayrı odalarda olmalı ılk gun ve sonra alısırsak beraberde yaparız dedı bende tabı olur dedım ve uzun sure aynı cıftle netde seks yaptık ve ızıne aytılaklarını ve turkıyeye geleceklerını ve bu camda yaptıklarımızı gercek olarak yanı obenım esimi sikecekti bende onun esını sikecektik ve ogun geldı ve bız de hazırlıgımızı yaptık ve onları ter mılalden aldık eve geldık cok guzel bır bayandı a gelıp benım yanıma kanepeye oturdu esımde anın esının yanına yanı bnın yanındaydı ve sohbet edıyorduk sohbet ılerledıkce ıcım kıpıkr kıpır oluyordu ve a dudaklarıma yapıstı bede durmuyordu esımın vucudundakı ıncelıklerı ortaya cıkarıyordu ve bıraz on ısınma yaptıktan sonra yemeklerımızı yedık ve bırer kadehte vıskılerımızı ıctıkten sonra b ve esım odalarına cekıldıler ve bende aıle odada kaldım cok guzeldı ve soyunmaya basladı ve bende soyundum ıkımızde soyunuktuk ve once dudaklarıma bır guzel somuruyordu ve ben goyuslerını ve amını yalamaya basladım cok zevk alıyordu ve seks anına gecmeden bırer kadeh daha vıskı ıctık ve sonrası sabaha kdar delılercesıne sevıstık esımde bende cok memlun kaldık ve hala gorusuyoruz ama netde onlar her sene gelemıyorlar ve bızde baska çiftler arıyoruz samımı durus sır tutmasını bılen ve gercekten evli ciftleri bekliyoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

baldizlarla

merhaba ben 25 yasında yakısıklı denebilecek kadar karızmatık bır erkegım.Sizlere basımdan gecen bir olayı yazmak istedim. evlendikten bir yıl sonra buyuk baldızım okulunu bitirmiş ve köyden yanımıza sehre gelmişti.Ona düzgün bir iş bulacaktık.Bir ar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

izmirli arzuya

selam arzu bende sizi kocanı zı n yanı nda azdı rmayı ve bir gü zel sikmeye hazı rı m canı m nedersin benim yarak da 19 cm dir nedersin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

g.antepli melike&hülya kardesler

Merhaba ben mehmet ist. Bu hikayeyi geçen yaz mersinin susanoglu sahillerinde yaşadım. O beldeye arkadaşlarla tatile gitmiştik ve çadırda kalıyorduk.    Amsızlıktan kuduruyorduk imdadımıza bu kızkardeşler yetişti. Kubilay dediki oglum mehme... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

manisali genc

Manisa`lı genç Merhaba Ben manisa’dan ali (takma isim) ondokuz yaşındayım. anlatıcağım olay bir ay önce başımdan geçti.arkadaşım veliyle (takma isim) uluparkta oturup çay içiyorduk, karşı masamıza otuzlu yaşlarda iki bayan geldi ve oturdu.yüzü ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tüm delikler dolu...

Slm ben istanbuldanım. Hemen konuya geçmek istiyorum.Bir gün 1 erkek arkadaşımla internette dolaşıyorduk. birden 1e karşımıza grup sex yapan bir resim çıktı.Bu arada arkadaşımın adı murat.Murat resisin üstüne tıkldı karşımıza 1sex kanalı çıktı. Benim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hande vs şebnem -hosteslerin kapişmasi-2

Ben hande. Bundan kısa bir süre önçe hostes arkadaşım aslı ile kavgamızı anlatmıştım. O günden beri köprülerin altından çok sular aktııııı. Işte yeni kavgamız ve yeni oyunçagım. Dedigim gibi aslı nın haddini bildirmem çamiada büyük dedikodu konusu ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hande vs asli-hosteslerin kapişmasi

Ben hande 29 yaşinda halen özel bir hava yollarinda hostes olarak çalişmakta olan bir bayanim. Ailem ist dişinda yaşadigindan burada    3 hostes arkadaşimla ayni evi paylaşmaktayim zevkle ve severek yap- tigim meslegimde 2 ay önçesine kadar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ucunu cok kotu sktik

Üçünü çok KÖTÜ sktik Ben çağlar yanımda 2 arkadaşım daha var. Mert ve hasan bu bizim maceramiz. 18Yaşındayım. Birgün arkadaşlarla parti vermek istedik. kızları çağrdık bizim manitaları çağrdık içkiyi kasa kasa aldık herkes manyakça içki içiyordu. Biz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rehber ve evli çift

Merhaba 42 yaşında olmama rağmen kadınlar çok daha genç olduğumu düşünürler. Bodrum’da otel işletmeciliği yapıyorum. 2005 Eylül ayı sonlarına doğru 5 gün konaklama yapacak bir grup geldi otele. Otobüste sadece evli bir çift vardı şoför ve muavinin dı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sarı amcıklar kampı

Merhaba öncelikle Sizlere bu yaz basımdan gecen bir olayı aktarmak istiyorum. Bu yaz hayallerimi süsleyen bir çıplaklar kampı sevdası vardı.Kışın    biraz para biriktirip aileme İstanbul`a gidiyorum bahanesiyle Hırvatistan`a kaçtım. Bildigi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.