Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, jakuzide iniltiler hikayesini oku.

jakuzide iniltiler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhabalar ben özgür antalyadan yazıyorum.size başımdan geçen müthiş bi olayı anlatıcam.benim bi kuzenim vardı barış onunla gençluktan beri iyi anlaşırdık o benden 7-8 yaş büyüktü ama yinede ii anlaşırdık bursada oturuyolardı ben yazları giderdim genelde amcamlada takılırdık.sonra bi gün tel. çaldı barış abi uzun süre sevgili olduğu biriyle evleniyomuş.önce kız istemeye gittik kız inegöllü kız istemeye bi güzel kızlar geldi anlatamam muhabbet ediyorum onlarla o zamanlar 18 yaşındayım.kız tam afet adı irem sarışın seksi müthiş bişey hani rüyalarınızda hep bi kız hayali olurya sarışın seksi aynı öle bi dudakları var öp öp öp doyamazsınız.nese istedik verdiler nişan düğün derken aradan 1-2 yıl geçtiben bursaya gittim yine yaz hava sıcak artık 20 yaşında azgın bi delikanlıytım her kıza asılıyorum ya olumlu oluyo yada olumsuz ama olsun kızlara asılmak müthiş bi ego her kadının tek hayali erkek olup bi günlüğüne kızlara aslımaktır en azından benim tanıştıklarım öle diyodu.sonra bi gün irem kuzen filan geldiler gündüz ev sıvak kız gitti üstünü değiştirdi aman allahım böle bişi olamaz barış abi de biraz kızdı ama sonra pek umursamadı zaten o gece erken gittiler anlarısınız ya. sonra ev hayırlamaya gittik öle de bişi var ev güzeldi büyük 4 o da bi salon sonra irem le konışuyoruz ben irem abla diyorum tabi dedi işte kız arkadaşın var mı yok dedim birini ayarlayalım dedi bi kız yengemin kardeşinin kız adi sima güzel kızdı hakkını veriyim ama ben den 2 yaş büyük ist. da okuyo aradan 1 hafta biz kızla hemen hemen her gün buluşuyoruz nerdeyse birbirimizi ii ce taıdık ama hakkaten ii bi kızdı evlenilecek kız yani bende o yüzden hiç bi terbiyesizlik yapmadım ancak aradan 3-4 hafta geçtikten sonra küçük bi öpücük alabildim onada öpücük denirse duduağının kenarından grçekten çok ii bi kızdı güzel yeri geldiğinde mini sinide giyiyo ama asla taviz vermezdi şimdilerde nerde napıyo bilmiyorum ama hala aynı kızdır biliyorum ilkeleri olan bi kızdı ve bende aşık gibiydi m neyse aradan bi iki ay geçti bi gün evde kimse yok gel dedim film seyreder takılırız dışarsı sıcak zaten tamm dedi çünkü aileler çok ii tanışıyodu yakındı yoksa kabul etmezdi.film seyrettik bişeyler içtik çok da kafamız uyuyodu yani kafa dengiydi esprile filan gırla gidiyo sonra bi ara bi elektrik oldu ilk defa göz göze gelmedik o anda bişi oldu ben yavaşça yaklaşıp dudağından öpücektim biraz yana çevirdi başını yine dudağının yanından öptüm sonra iki parmağımla çenesini tutup çevirdim dudağından öptüm 3 ayda ancak dudağından öptüm başkası olsa bu zmanda 3 kere hamile kalırdı.biraz utandı hatta kızar gibi oldu ben ileri gitmedim sonra bi daha öptüm oda az da olsa karşılık verdi ve 15 sn. kadar öpüştük seni seviyorum dedi bende deidm ve soonra gitti pek bişi olmadı yani ama benim pizza kulesi acayip hareketlendi ertesi gün barış abilere gittim sabah ikiside uyuodu ben girdin yine uyudular aslında erken deildi 9 -10 gibiydi bn oturdum tv izliyorum sora dışarı çıktım bira z sitede turladım tekrar eve geldim saa 1-2 gibiydi çoktan kalkmışlar barış abi çıkıyodu irem banyodaydı banyoları büyüktü jakuzi tarzı barış abi çıktı ben oturuyorum dedim bi gözliyim şunu kapı aralık deil kaplı ama yavaşça açtım bi de müzik dinliyodu b baktım küvet ten köpükler taşıyo müzik var bide uyumuş nerdeysehiç bi yeri görünmüyo onu görünce birden aklıma bi fikir ev telefonunu aradım kendi cebimden benim evde olduğumu bilmiyordu saklandım ve aradım çıktı bornozla baktı telefona ama cvp yok tabi ben o arada ütümü çıkarıp küvete grdim bi tek şort ve altında boxer var üstte bişi yok ama köpükler o kadar çok ve jakuzi büyük ki iki kişi daha olsa yine farkedilmez nes-yse geldi tekrar girdi bacakları bana değerse bittim dedim şansıma jakuzinin yanlara açtı koydu bacakları ama tabi hiç bişi görünmüyo köpükten boğulcak gibi oldum ve birden çıktım beni farketmedi gözlri kapalıydı yavaşça yaklaştım burnundan verdiği nefes dudaklarıma değiyodu o kadar yakındım ama vucudum geri ddeydi nefesimi tutuyorsdum tanrım müthiş ti yavaşça öptüm ve anladı anında beni geri iter gibi oldu napuyosun çık diye bağırdı bacakları yanda olduğu için girdim hemen araya şortu çıkardım boxer vardı çık git dedi bende senden çok hoşlanıyorum nlur reddetme dedim defol git diyo vuruyodu bu arada biz çırpınırken köpükler biraz döküldü ve göğüslerini görebiliyodum büyük ve güzeldiler o sıra da kapı açıldı barış abi gelmişti hemen saklan şuraya donrada git sölersem seni öldürür dedi bende ne hakla hizmetse okşıyıp öpüyodum kaççıcağım yerde sölersen ikimizde ölürüz sbna mı inanır bana mı dedim karşı koymuyrodu tam olarak ama eleri ile sürekli itiyodu barış abi hayatım tel. i unutuun nerdeydi dedi irem de nefes nefese bir sesle aynı zmanada endişeli mutfağa bak dedi o rada benim kule dikildi acayip ilk deneyim olucaktı ama mastürbasyon yaparken böle dikilmemişti boxerı çıkardım gözleri endişeliydi birden kaltım ve sikimi gösterdim gözleri fal taşı gibi açıldı o rada hala barış abi bişiler soruyodu bense badanaya başlamıştım müthiş bişiydi ebdişeli seslerle cvp veriyodu kocasına bense bu andan çok tahrik omuş ve yavaşaç girmeye başlamıştım yarısı girmişti 19 cm in ve kalındıda gerçekten hala barış abi tel.i bulamamıştı nerde burda yom dedi iremin o sesini duymanızı sterdim endişe korku ihtiras aşk heyecan herşyin karışımı incce kalın ortası bi sesle oralardadır hayaatım dedi ben se yavaş gidip gelmeye başladım neefes alış verişleri hızlandı yüüznde acı bi ifade vard ı dudaklarından öpmeye başladım tam olarak petek dinçöz dudakları diyebiriz dolgundu karşılık vermiydu o arada ben sikimin hepsini soktum hepsi girdi azıcık bişi dışardaysdı ah diye küçük bir inleme oldu kendini sıkıyodu bağırmamak için hayatım noldu dedi barış abi bişi yok dedi aynı ince sesle o arada dudaklarından öle öptüm ki bunu iyiy bilirim tam fransız öpücüğüydü ve mest oldu ama belli etmedi karşılık tam olarak vermiyodu bi yandan yavaşça gidip gelmeye başladım o sırada barış abi tamam buldum sen iimisin dedi irem adeta artık çık git der gibi iyiym dedi ben hızlanmaya başladım nasıl tutyorudu kendini anlatamam eminmisin dedi abi emini dedi tamam dedi ve çıktı o anda şov başlamıştı öle hızlandım ve öle güzel öpüyordum karşılık vermeye başladı müthiş sevişiyorduk iniltiler bağırmalar inlemeler köpükler düştüğü için artık göğüsleri tam olarak bendeydi cazz bir müzikçalıyodu 90 lardan müthiş havaya girmiştik biraz sosyetedeyimdir böle işlerde vurdu kaçtı hiç bana göre deil hiç konuşmuyoduk sadece iniltiler ve bağırışlar gülmeye başladı hafiften zevk aldığı belliydi bacaklarıyla belimden sardı ve daha da hızlandım müzüğin ritmine uyuyordum çıldırıyordu adeta popomdan kendine doğru vuruyodu her ileri yapışımda ve artık boşalma zamanı gelmişti nerdeyse yarım saatir sevişiyoduk o ise kaç kere orgazm oldu sayamadım kadınlar orgazm olunca kendini acayip sıkar sikiniz patlıcak gibş olur 4-5 kere yapmıştı sanırım bunu ona rağmn erken boşalmamıştım kendimle gurur duyuyorum ve geliyor dedim tamam dedi çıkıyımmı dedim hayır dedi ve öle boşaldım ki hiç bitmicek sandım o da güzel bi haykırışla bundan hoşlandığını belli etti ve sonra duş aldık bi şeyler atıştırdık senin gibisini görmedim fanteziden ii anlıyorsun dedi duştan sonra bakımlı olduğu için makyaj yapıp oturdu evdeyken de makyaj yapardı çok tatlı görünüyodu bi iki girişimim oldu ama yorgunum dedi ve dergilere bakmaya başladık müthiş bi anıydı benim için .... eğer tanışmak isteyen varsa bayanlardan yorum yazsın yada msn yazsın... Gönderen: richard gere
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

şirketteki mühendis.

bursa da yaşıyorum ,isterik birisiyim, spor hayatından, ticaret hayatına geçince aradaki enerji fazlalığını seks yaparak atıyorum... akşam boşalırsam daha rahat bir uyku uyuyorum eğer çıkmaya imkanım yoksa ofisimde bu tarz sitelere takılır elizabetle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankarada otobüste

selam size ankarada otobüsteki olayı anlatacağım..gece 7 civarı falandı.durak çok dolu ve havada çok soğuktu..otobüsü beklerken benim yaşlarımda çok güzel götü olan bir bayanda wardı durakta. bir an göz göze geldik..benim otobüs geldi ama binmedim on... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bereketimi cocukluk arkadaşıma verdim :)

mereba ben melisa izmirde yaşıyorum 18 yaşndayım.başımdan gecen bi olayı anlatacagım benim bi arkadaşım var ömer adında 18 yaşndabiz cok yakın arkadaşlarız gençluktan beri birlikte büyümüşüz nese konuya gececegim.en ykn arkdşm ömer futbol oynamayı c... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seks öğretmenliği yaptım

Slm.Ben 33 yaşında Bayanım.Geçen yaz eşimin bir akrabası köyde evleneceği için eşim köye düğüne gidelim diye tutturdu.Ben hiç köy görmedim.İstanbulda doğdum büyüdüm.Neyse sonunda Kırıkkalenin köyüne gittik, aman allahım insanlar çok cahil, iyi niyetl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

biri esimi sikse

mrb 5 yıllık evliyiz ben 34 esim 30 yasında benim peniism 9cm kücük olduğundan esimi 2 erkek tarafında yarakları büyük olan kisiler tarafından sikilmesini sok istiyorum esimle fantazi kuruyoruz başlarda kesinlikle olmaz diyor surat atısıyordu simdi b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul komşu ve arkadaşı

selam ben kadir.42 yaşındayım.dinç ve atletik vucudum var.bir komşum var ama adını vermek istemiyom.dul komşum çok tatlı ve vucudu çok harika.ben her gördüğümde gizli gizli kestiriyordum.oda beni her gördüğünde çok yakın davranıyor çok samimi görünüy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma gerdek gecemize masör hediye ettim

Merhaba Ben Mehmet Eşimin adı Banu 4 senelik bir birliktelik ve arkasından 1 sene nişanlı kaldıktan sonra evlendik. Birlikteliğimiz süresince çok güzel maceralarımız olmuştu nişanlılığımız süresincede benim esirim olduğum “ cuckold fantezilerim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bana deli oluyo

Merhaba ben Ayça 18 yaşında doğal sarışın saçları kalçasına kadar gelen yeşil gözlü 63 kilo 90 70 100 ölçülerinde 170 boyunda bir kızım.Erkekler bana deli oluyordu ama ben liseden yeni mezun olmama rağmen kimseyle çıkmamıştım bile bir gün annemin gün... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuyumcuda bekaretimi kaybettim

Ben 20 yaşlarında sarışın uzun boylu dolgun gögüslü çook sexsi bir kızım. Bir şirkette sekreterlik yapıyorum işyerimin yanında bir kuyumcu dükkanı var. Dükkanın sahibi oldukça karizmatik vee yakışıklı, her sabah dükkanın önünden geçerken selamlaşırız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsteki yaşlı kadın

slm anlatıcağım olay gerçektir bundan iki ay önce ankaradan bindim blelediye otobüsü yavaş yavaş dolmaya başladı orta kısımda bir yaşlı bayan arkası bana dönük olarak otobüsün camından bakıyordu yaşlı olmasına rağmen gögüsleri normalden büyük olması ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.