İzmirde İlk ve €n zenkli anlarım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Hikayeme başlamadan kndimi tanıtıyım .izmirliyim 17 yaşındayım 180 boylarında atletik esmer . yakışıklı biriyim. Bu anlatıcağım hikaye izmirde geçmektedir. HİKAYEM TAMAMEN GERÇEK VE 2012 YAZINDA YAŞANDI kndime gay face i açmıştım, burdan konuşmaya başladım birinin resimlerinden etkilenmiştim. konuşmaya başladık. ben ankaradaydım .yazın izmir e gidicektim. çok uzun süre konuştuk . cam da bile görüştük. mert in çoğu zmn kamerası olmuyodu. bnde ona cam açmaktan zevk alıyordum. camda 31 çekip göbeğime boşaldım, çok etkilenmişti . mert e duş alırken bile cam açmıştım. Ben izmir e gittiğim zmn telefonda konuşuyorduk. bulaşalım diyorduk birbirimize. bi gün metro nun yanıda bi park ta buluşma kararı aldık. ilk buluşmam olucaktı çok heyecenlıydım. Aslında korkuyordum. ya o değilse , ya bni kaçırılar gibisinden korkular yaşıyordum. Bu korkular en son anda çok etkiledi bni . bende geri döndüm gidicektim. o anda msj attı geldim , nerdesin diye. Bende köprüden aşağı indim. bi baktık gerçekten O . tanıştık, konuşmaya başladık . ilk dk lar korkum devam ediyordu . konuştukça rahatladığımı hissettim ona olan hislerim dha da artmıştı. sokak arların da gezdik . Metro ya doğru yürüdük . o gün sadece sohbetle geçmişti. Başka bi gün buluşmak için sözleştik. Bornova da buluşup . oturduk sohbet ettik. Snra seninle sex yapmak istiyorum dedi. ben de kabul ettim. Kaldığım eve gittik. eve gelen giden çok oluyordu . bekar eviydi. Biz eve girince ilk biraz dinlendik. dışarısı çok sıcaktı . ev serindi. Benim yatağa geçtik öpüşmeye başladık , seviştik . çok gzl yüzü ve vücudu vardı ellemeye doyamıyordum. Sevişerek , birbirimizi yalayarak soyunmaya başladık . çok heycanlıydım. Birbirimize sakso çektik . 69 pzisyonunu denedik. Benim yarrağım 17 cm di . onun kide aynı bnmki gibi byk dü. ilk ben sikicektim. çantamdan kremi getirdim. Deliğini ve yarrağımı kremledim . Yavaşca baslırmaya başladım. İçine girdiğimiz hissettiğim an bi rahatladım. çok gzl götü vardı . mıncıklıyordum. yavaşca sikiyordum. sonra biraz hızlandım . birlikte resmen uçuyorduk. İleri Geri derken . Güzelliğinden etkilenmiş olmam la beraber yavaş yavaş geliyordum . nereye boşalmamı istediğini sordum . içime dedi , bnde tamam dedim. daha da hızlanmıştım . geldiğimi o da hissetmişti. çok hızlanmıştım. bi anda içim çok tuhaf olmuştu . çok rahatlamıştın. içine o kdr çok döl akıtmışım ki brz ı dışarı çıktı. banyo ya geçtik . Deliğini yıkadı . snra sikme sırası ondaydı . banyo yu kilitledik. kremle götüme ve mert in sikini iyice kayganlaştırmıştık. ilk kez alıcağım için parmağıyla genişletmişti. bnde çok acımasın die salatalık sokmuştum ankaradayken. Neyse deliğime yarrağını dayadı . yavaşca başını soktu . o an da biraz acıdı . durdu bekledi. dha snra yavaşca tamamını soktu. Hepsini almıştım. snra git geller yapmaya başladı . içim çok sıcaktı. .ok zevk aldığını anlamıştım. onun aldı zevk beni de mutlu ediyordu. gittikçe hızlanya başladı. hızlandıkça . acı ve zevk in karışmasından dolayı. içimden boşalsın hemen diyordum. bu arada mert daha da hızlanmaya başladı. yavaşladı ve içime boşaldı . içimde garip bi sıcaklık vardı. çok mutluyduk ikimizde . birlikte duş aldık . giyindik ve otobüs durağına gittik. HİKAYEMİ BEĞENENLERE GÖRE BAŞKA HİKAYELERİMİ DE PAYŞAŞICAM Bu ilşki ilk ve son AP ilşim oldu. mert e söz verdim senden başkasına vermicem die. yazın tekrar gidince tekrar sikişicez
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aah sex ah

AAH SEX AHYine abaza olduğum günlerin birinde kafamda binbir sex düşüncesiyle ankarada meşhur parkların birinde dolanırken yorulup bankın birine oturdum. Ben oturup etrafı seyrederken. Karşımdaki bankda oturan çift takıldı gözüme .kadın başörtülü aso... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni evli cifte yardim

Merhabalar Ben Taner.32 Yaşındayım Ve hala bekarım.İzmirde İkamet ediyorum.Karsı Daireye Sonradan Yeni evli çift olduğunu ögrendiğim bir aile yerleşti.Apartman hali daha doğrusu komşuluk hali kapıda karşılaşırdık çoğu zaman.Merhaba deyip herkez işine... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rüya gibi

2002 senesinin şubat ayı idi soğuk bir kış gecesi gece 02:00 işten çıktım direk eve gitmek istemedi canım,bir iki kadeh bir şeyler içip hemde uzun süredir görüşmediğim müzisyen arkadaşlarımla hasret gidermek için tanıdığım bir bara gittim .oturdum si... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın dulun bana hedİ yesİ

SELAMLAR BÜ TÜ N ARKADAŞ LAR Gİ Bİ BENDE Bİ R ANIMI YAZMAK İ STEDİ M GEÇ ENLERDE Gİ TMİ Ş OLDUĞ UM Bİ R ALIŞ VERİ Ş VE EĞ LENCE MERKEZİ NDE BAŞ IMDAN GEÇ ENLER... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çiftle bisex

slm canlar ben burak burada cok hikayeler okudum çogunun gerçek olduna ınanıyorum benımde başımdan bır fantazim geçtı geçen sene ıdı bır çıftle tanıştım bayan gulay eşi hakandı telefonda konuşurken bayabır sure sonra buluşmaya karar verdıler ve benı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karını yanindada sikerim,,,,

BEN SEVDA ÜÇ GÜNDUR KOCAM ŞAHIR DIŞINDAYDI BENDE YENİ TANİŞTİGİM ÜNVERLE İŞİ PİŞİRIYORDÜM ŞEHIR DIŞİNDA YEMEGE GİTMİŞTİK YOL BOYUNCA MİNİ ETEGİMİN ALTINDAKI BACAKLARİMİ OKŞUYORDU BİRAZ DAHA SOKULDÜM AMİMİ GÖTÜMÜ OKŞAMASI İÇİN AYNEN ELLERI AMİMİ AVUÇL... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dort aylık hamıle gelın

Ben 46 yaşında iki genç babasıyım.Karım ise 39 yaşında.Anlatacağım hikaye geçen yıl başımdan geçmişti.Mutlu bir evliliğim var.Karımı da çok seviyorum.Fakat insanlar bazen yasak olduğundan mıdır,nedir yapmaması gereken yasak davranışları da yapabiliy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ızlemenin zevki

Adım murat eşimin adı ise nesrin. Ben ne kadar sapık ruhlu biri isem eşim de benim tam tersime tutucu birisidir.    Yinede güzel, huzurlu ve mutlu bir evliliğimiz var. Ben 26 eşim 19 yaşında. Tam 5 aydır evliyiz. Eşimle görücü usulüyle evle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı götten siktim...

Karımla evleneli 10 sene olmuştu ve hala yetişkinimuz olmadığından dolayı karımın vucudu hala ilk günkü gibi taş gibiydi, öncelikle size karımı anlatayım adı Şebnem şu anda 33 yaşında boyu 1,68 kilosu ise 55 kg. saçları omuz hizasında kızıl renkte, göğü... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baska erkeklerin tadina vardim..

Merhabalar benim adim Esra, bir hafta önce basima gelen hikayeyi yazmistim size ve bu sefer davmi var.Ne yalan söyleyeyim artik yabanci erkeklerden cok hoslaniyordum,evli oldugum halde.Bir gece kocam beni yatakta sikerkene bana baska erkegin yarani d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.