Bire Bir Hikayeler kategorisi, işyerindekı fıstık hikayesini oku.

işyerindekı fıstık

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben 19 yasındakı bır gencim ön muhasebe okuduk tan sonra bir muhasebecının yanın da calısıyordum. muhasabecininin ahu adın da 17 yasında bir kızı vardı. tam bır afet her zaman babasını ziyarete gelırdı ve benım sıkımı kaldırır dı acayıp hoslanıyordum ondan onu sıkmek ıcın fırsat kolluyordum ama nasıl sıkecektım onu kesınlık le onu altıma almalıydım baska türlü olmazdı onu nasıl sıkmek ıstedıgımı anlatamam her zaman iş yerine geldıgın de bana slm verır ve    babasının yanına gıder dı gun gectık ce onun da ben den hoslan dıgını anladım cunku hateketlerın den anlamıstım cunku hareketlerıyle bellı edıyordu. bır gün dükkan da baba sı yoktu ve o gün dükkanı ben kapatacak tım.saat6,30 falndı herhaldedükkana geldi ve altın da süper bi mini etek vardı muhtesemdı ve bana slm verdı ve yanıma oturdu babasının olmadıgını söyledım yalnız o babasının işyerin de olmadıgını zaten bılıyormus ve ben bırden costum acaba aradıgım fırsat bu olabılır    mıydı konusmaya basladık yanlız benım yarragım zaten kalkmıstı oda bunu anladı ve oda bacak bacak üstüne falan atmaya baslamıstı artık    benı kımse tutamazdı bı anda dudaklarına yapıstım ve öpmeye basladım o yapma dıyordu ama anladım oda zevk alıyordu bır    anda elımı etegıne attım ve o nefis amcıgını sıkmaya basladım bır hamleyle etegını ındırdım ve paltolonu cıkar    dım hazır vazıyette dımdık duran yarra mı önce agzına verdım sankı bır orospu gıbı alıyordu muhtesem dı son ra ona bakıre olup olmadıgını sordum bakıreyım dedi ben de onu terse cevırıp götüne soktum ama bıraz bagırdı ama yavas daha ıyı dı zaten daha öncede götten sıkılmıs orospu bunu duyun ca daha bı hırsla sıktım muhtesem bı zevk alıyordum. inanılmazdı sikimin derinliklerin de daha önce hic böyle bi zevk almamıstım müthiş bi sey inanılmaz ve götünün delıgıne bosaldımGönderen: tommyaumar
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

gamzeyi cildirtdim

anlatacagım hikaye bundan iki ay önce oldu bir gün evden msn ye girdim msn de bizim sınıfın en güzel kızı gamze var ben zaten ne zamandan beri ona hayrandım hemen konuşmaya başladık nbr nasılsın diye konu açıldı gamze dedi cam var bende var dedim cam... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sus merve bağırma

Slm ben tarsustan yiğit ben 19 yaşında 180 boylarında siyah saçlı siyah gözlü biriyim.neyse konuya dalış yapıyorum.bir gün kız arkadaşım merveyle buluşmak için yola çıktım bir cafede buluşacaktık ama beni yarıyolda arayıp bize gelebilirmisin evde kim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kudura kudura sikistik

Ben Aysun. Evliyim. Dün gece sevgili kocamla bahcede oturuyorduk ve sallaniyordik.Birden aklima bir fikir geldi. Ay isiginda acaba ciplak bir erkek nasil olur dedim ve bunu Taysuna söyldim. Bana saskinlikla delirdinmi sen diye bakti.Neyse biraz dil d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yakısıklı_jigoloizmirli_ hakan ve 2 atesli kiz

Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım telı 2 kız arkadas arıyolardı yasları 17 miş onlarla iliksiye girmemi istediler hangı sehır olduklar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısı menopoza grince

Izmir Kordonboyunda 330 metrekarelik bir dairede yasayan 60 yasinda bir erkegim. Karim menopoza girdikten sonra uzaklasti benden konken partileri falan derken tabi aramizda bir uçurum var seks hayatimiz hiç yok yani. Oysa ben yasima ragmen cinsel arz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiz arkadşim nevra

Merhaba sevgili zevce. Com tutkunları. Ben 26 yaşında bir gencim. Adım gökhan. Sex den ve bayanlardan çok hoşlanırım. Simdi anlatacağım    olay,beni çok etkilemiş bir olaydır,umarım beğenirsiniz. Bundan tam iki sene önceydi. Evde tek basıma... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muthis bir deneyimi

4 yıl önce bir haftalık tatil için Avşa adasına gittim.Gemiden inip hemen bir pansiyon buldum gece oluncada Avşanın ünlü discolarından birine eglenmeye gittim.Pistin karşında bara oturdum içkimi yudumlarken pistte bir bir kadın oldukça şuh bir şekild... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aslan_463

slm bütün hikaye okurlar ve yazarlarr siizlere başımdan geçen birr acayip olayı anlatmak istiyorumm senelerden 2005 aylardan eylül ve sıcak bir hava ve şehirden bunalıp kendimii şölee bizim buralardaa hurmanın kenarınaa atmak istedim kendimii araba h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ılk deneyimim yaşlı adamla oldu

Lisede iken sınıfımdaki kız arkadaşlarımın sevgilieri ile yaşadıklarını anlatmalarını hep dikkatle ve kıskançlıkla dinlerdim. Ben çok istememe rağmen böyle bir    deneyimim olmamıştı. Çünkü ailem bulunduğumuz ilçenin zengin ve umumiyetle çe... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

akşam üstü

Slm ben pınar daha oncede hikayemi yazdım ve çok begendiler 27 yasındayımoldukça guzelim ve bundan 2 ay once kocamda tır soforu ist bahçelievlerde oturuyorum ben bir giyim yerinde çalışıyordum kocam hep iş dolayısıyla başka sehirlere giderdi bir gun ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.