Kısa Hikayeler kategorisi, ilkez öpüşmüş :) haha hikayesini oku.

ilkez öpüşmüş :) haha

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm arkadaşlar ben kıbrıstan sinsi beş yıldır kıbrısta öğrenciyim. size başimdan geçen ilk macerayı anlatayım, daha önceleri bir çok kızla    beraber olmuştum. ama üniversiteye başladığimdan beri iki ay geçmişti, hala bi hatunu beceremiştim! artık zamanının geldiğini hissetmiştim, ee nede    olsa ara tatil yarisalim.commlekette arkadaşlar sorduğunda yalan söleyemicemden, hemen okulda .    kızları süzmeye başladım bir kızı gözüme kestirmiştim boyu boyu 1.78 esmer 90 60 90 22 lık bir hatundu tek kelimeyle mükenmeldi. ve kızın benim oda arkadaşinin sınıfında olduğunu öğrendim benimle taniştırmasını istedim arkadaşim sen o hatunu ihtimali yok becermezsin dedi, ee birazda haklıydı çnkü kıbrısta öğrenciler yaşibayaği ilerlemiş geliyordu ve hatun tam anlamıyla her erkeğin istetiği ama zor elde edilecek bir görünümü vardi. ben ise 17    yaşimda gelmiştim daha sakalım yoktu ben israr ettim ve o da okey dedi neyse bizim fırlama hatuna hoşlandiğimi tanişmak istediğimi sölemiş .tenefüste hatunla konuştum hatun izmirliymiş ee başka güzel nerden .    çıkar ki :) neyse ki kız hiç benden hoşlanıyomuşun falan    geyi yapmadı muhabette başladık muhabet bayaği güzel gidiyodu, bende yaşimin vermiş olduğu şirinlikle kızı güldürüyordum ve kızn telini aldım. akşam kızı aradım ve sinamaya gidelim dedim o da ok dedi filme gittim saf olanı oynayıp el tutmaya bile kalkmadım sinema    onun evine yakındı.ben eve gideyim dedi karı baktım uçuyo fazla saf oynamiştim herhalde dedim. önce bi yemek yiyelim onu en pahalı bi restoranta götürdüm aptal deyilizya eyer sağlam bi hatun sikmek istiyosan o gün en güzel şekildeyaşatacan hatunu neysae yemeği    yedik ee dedim artı kahveyide sende içereriz, ok .    dedi isterse demesin o kadar masraf ettik:) neyse hatunun evine geldim baktım eve tama anlamıyla sex kokuyo.belki iki ayın abazaliğindandır bilinmezeve girer girmez sikim patlıcak gibi olmüştü dedim içki içeli. olum yap bi sinsilik bu akşam bü işi bitr dedim kendi kendime . hatun okyi verir vermez koştum markete aldım    içkiyi geldiğimde şok olmüştüm kız evdeki bütün mumları yakmiş elektirikli sobanın onunede battanbeyi sermişti ve slow bir parca açmişti kendi    kendime dedim karı bizi hakketten saf sandi ve beni kendine sagılcak inek gibi gördü yani aşık edecek oruspu yanılmadım da,    aşktan falan bahsetti kafa sıktı anlıcagınız. içkiyi içtikce mayişmaya başladım bende saf rolune devam gözlerinin içine bakıp utanıyomüş gibi yapıyorum. neyse uzandık içkininde etkisiyle dudagına masum bi öpucuk sonra geri çekiliyom hatunda dur yapma falan diyo dururmuyum kaltak işi biliyo ne de olsa izmirli, sonra hatunu o sexy dudaklarına bir yapiştim deliler gibi öpüşüyoruz abartısız yarım saat    öpüştuk hatun döndü bana beni ilk sen öptün dedi bende içimden siktir oruspu az sonra senin o sexy göt deliğiini ve amıı sıktıkten sonra bakalım ilk ben mi sikmiş olcam diyerek kızn gözlerine bakıp gülümsedim.hatunun bacagının arasına bacaklarımı soktum ve    onun tıtredeğini hissettim. göğüslerini elimle okşuyordum ve birden sütyenini çıkardım deliler gibi yalamaya başladım kız bir yandan ğöğüsleri ilk sen yalıyorsun diyer yandan inlemeye başliyorduı ohahhh ahh ınhh diyerek bu sesler benı dahada tahrik etti ve hatunun şeftalıye attım eli    artık dayananamıyordum taşşklarım ıyıce şişmişti bir hamleylede pantolonu soydum hatun bir yandan dur yapma benim amımı kimse görmedi ben daha    dururmuyum beim dalgada patlıcakmiş gibi, hemen ğöğüslerden aşayi yalayarak sıcak dil darbeleriyle amını yalamaya başladım oh dedim manyak kaymak gibi bir amcık, hiç sikilmemiş gibi duruyordu tertemiz ve dilsiz bire amcıktı bir yandan hatunu o sexy dolgun göyüslerini okşüyorum diyer yandan am suları seller gibi boşalıyor ve bende am suyunun keyfini cikarıyorum bakıyordum sikim iyice patlıcak gibi oldu    ve pantolonu mu soydum hemen o koca yaragımı amının ıçıne sallı verdım. bizim ilk kez öpüşen hatun hepsini içine alıyordu biryandanda artık ınlemeler artıyor yapma demesi ince bir tiz sesle yampa yampa diyerek daha fazla sık benı derr gıbı olmustu    sesi o öle dedikce pomplamaya devam ediyorum artık okadar hızlı gidip geliyordum ki hatunu ğöyüslerin teninden ayrı ayrı aşagi yukarı gıttıgını ve zevten deliler gibi tırnaklarını sırtıma geçirdiğini bir yandan ona ve kendi tatığim zevkten    sırtıma geçen tırnaği artık hissetmemiştim onun geldiğini anlamiştım sıcak suyu sikimde hissedınce bende yarağimi cıkarıp ğöbeyıne göyüslerıne hatta    azına kadar fırlamiştı bı ıkı dakıka kımıldamadan hiç durduk tam birşey soleyecek tı kı ben ondan once hareket ettım ve agzını tutum korkma kızlığın duruyor senın amın esnek dedım abı karı piskopata bağlamiş en dogrusunu dememişmiyim ondan sonra ıkı    hafta amın esnek olarak sıktım onu:)Gönderen: sinsi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ilk yazlıgımız

Ben 17 yasında çok güzel bi kızım 2 sene önce okullar kapandıktan sonra babam karne hediyesi olarak bize yazlık kiralamıstı gittik ama hiç arkadasım yoktu hemen karsı evde oturan çok yakısıklı bi genç vardı bütün günüm balkonda oturum o na bakmakla ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

21`lik sekreterim

21`lik Sekreterim Sekreterim tam 1.82.boyunda tanıdık biri tarafından gönderildi çalışmaya başladı bende boy kompleksi olmasada canım sıkılmadı değil ben 1.70.80 kğ 40 yaşında biriyim ona yani nazlıya takılmaya başladım yanıma yarisalim.comtreden fazla yaklaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tanımadığı birisi ile

Muhtesem guzel bacaklari, onlarla uyusan harika butlari ve kalp seklinde bir komposizyonu olan kalcalari vardi. Bazi geceler onun bacaklarini dusunerek    diklesirdim. O siralar mahallede birlikte oldugum kiza durumu anlattim, Önce beni cok... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dondu teyzem

selam lar4 hepinize bizim 6 katta oturan döndü teyze bir gün bir yerden geliyordu elindekiler bayağı ağır olcak ki yerdım edyim mi dedim neden olmasın dedi bayağı bi yürüdükten sonra apt önüne geldik asansöre de taşırmısın dedi senide yordum aşkım de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

necla hocam

lafı fazla uzatmak istemiyorum.Bir gün annem ben, süt almam için markete gönderdi ben markette necla hocamı gördüm,necla biraz muhabbet ettik ve beni eve davet etti,bende annem beni bekler dedim ha bu arada ben 18 yaşındayım.Daha sonra necla bişey ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

normal basladı

Ben 14 yasında bır erkeyım.Bırgun yenıden burda hıkayeler okuyorum.OKUrken azdım ve yan masada bır bayan geldı.ARADA BENIM BILGISAYARA BAKTIGINI GORDUM.ben sonra daha acık yabancı sıtelere gırdım.ben actıkca ılgısı daha fazla oldu daha sonra onla goz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sonunda bir ıs yapabildim !!

ben 31 yasındayım.bundan 20 yıl önce bı kız arkadasım wardı fıstık gbiydi yni istanbulun en güzel kızı bile sayılabilirdi.ama kendini bi türlü bana siktirmiyordu..bi gün onlardaydım kroman okuorduk onun yatagında yatarken..ben dedimki şimdisüper olur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakirelik güm

|ben ugur bizi bi hoca vardı ben lise 2 ye gidiyorum o an 31 çektim ve sarmadı kıza dedim aşagıdaki wc ye gelsene olur dedi halbuki ben öpücektim ama azdım ve soydum amını yaladım sonra sikimi soktum ve kanlar akmaya başladı ben ne yaptım dedi kız de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

20lik tesettürlü

ARKADAŞIN DÜKANINA GİTTİM KIZI VARDI TESETTÜRLÜYDÜ BANA DÜKANIN ÜST KATINA AGIR ÇUVAL ÇIKARACAM DEDİ YARDIM EDİM DEDİM O ÖNDE BEN ARKADA YUKARI ÇIKARKEN KALÇALARINI SALLAMASI SİKİMİ KALDIRDI KATA GELDİM ÇUVALI İNDİRDİM DUDAKLARINA YAPIŞTIM ÖNCE HAYIR... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu kizi cok guzeldi

komsumuzun kızını cok seviyordum bir gün onların evinde kımseler olmadığını duydum sadece o kız vardı ve gittim avludan atlayıp gittim kapı acıktı içeri düz girdim ses yokyu sadece banyodan ses geliyordu ve banyonun kapısın acıp iceri girdım kız irki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.