ilk sex yaşamım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
sem ben samet sizlere yaşadıgım bir hikayeyei anlatacagım bu olay yaklaşık 4 ay önce oldu ben metroda muavinlik yapıyorum işimden izin aldım istanbulda gidip gelecektim gittim.geldiğimde ine benim çalıştıgın otobüsle geri gelirken yaşandı bunlar.arka beşlinin bir önünde bir bayan vardı bende arka beşliye oturmuştum benim host ile konuşuyordu kim diye sordum benm dostum dedi kadın bana bakıyordu öyle. adı perihan onun yanına oturdum gece otobüs de 10 15 kişi vardı ve uyuyorlardı sohbet ettik hostun adıda hüseyindi o önde oturuyordu sohbet sırasında bana yanaştı dudagım dan kaptı baya bi öpüştük etegini indfirdim amına elimi soktum 19 cm lik yaragımı yalattırdım sevişerek seyehat bitti.hüseyin samet yengeni gezdirde akşam getir dedi burası snn memleket dedi tamam dedim bizim eve gittik evde kimse yoktu şansıma kahvaltı yaptık öpüşmeye başladık kucaklayarak yatak odasına götürdüm öpüşüyorduk hala birbirimizi soyduk amını yaladım bagırıyordu hadi sik diye yaragımı okşadı azına aldı ustaca yalıyordu ölecektim zevkten bacaklarını omzuma aldım amcıgına sokmaya başladım bir çırpıda kökledim hala gözümün önünde anlatırken:D ohhhh diye bagırdı ben hızlanmaya başladım sik samet sik kocacım daha hızlı kocacım diye bagırıyordu ben hızlı hızlı sikmeye başladım ikimizde sarsılarak boşaldık birer sigara yaktık sonra 69 yapma yaşladık benm 19 cm lik yaragımı kaldırdı ilk deneyimimdi bu öleceektim zevkten ustacaydı ben oturdum oda bnm sonra üstüne oturdu bi 5 dakka gidip geldim sonra bunu domalttım amını göt deligini yalıyordumm zevk sularu gittikçe çogalmaya başladı ama şansıma amcık cuval gibiydi yaramıma ve götüne tükürdüm samet götten olmaz dedi ben dururmuyum hiç kafasını soktum ahh diye bagırdı yawaş dedim duyan olacak dedim az durakladıktan sonra kökledim öyle bir bagırdıki git gele başladım bu bagırışları zevke dönmüştü artıkk ohh tatlım hadi bass bitanemm ohhh daha hılı diyordum boşalacagım sıra çıkarttım azına verdim öyle bir yaladıkii anlatamam menilerimi hep yuttu yaladııı doymak bilmiyordu banyoya gittik 2 postatda orada vurdum sonra akşam oldu otogara gittik bunu yolcettim hüseyinle gittiler telini aldım aradım 1 kere daha geldi bu hikayemide başka sefere anlatacagım benimle tanışmak isteyenler adresinden ulaşabilirler yer farketmmez iyi sikişmeler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

yasak sex sikiş hikayeleri oku

SerpiL writes Şimdi anlatacağım olay Amsterdam’da başımdan geçti. O gün hatırladığım kadarıyla Ağustosun başlarıydı hava çok sıcak olduğundan herkes çok ince ve açık giyinmişti daha da önemlisi kadın ve kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konser alanında

Okulun bahar şekliliklerinde her akşam konsere gidiyorduk. O akşam gelen sanatçı çok ünlü olduğu için konser tıklım tıklımdı. Ben de konsere bir kız arkadaşımla gitmiştim ama sadece arkadaşımdı. Ortam çok kalabalık olduğu için onun elinden tutmuş ile... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eminönü`den eve gidiyordum

Bundan 2 yıl önce başımdan gecen olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.Bir pazar günüydü Eminönü`nden eve dönüyordum hava kararmıştı. Belediye otobüsüne bindim iğne atsan yere düşmezdi. Bir ara kalçalarımda (sağ yanım) kıpırtılar olduğunu hissettim hafi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobuste 50 dolara

meraba arkadaşlar ben alev. birgün otobüste gidiyordum kalçamda sert ve dik bi yarrak hissettim. arkamı döndüm ve adam bana ister misin 50 dolar dedi. bende olur dedim zaten çıldırmak üyarisalim.comdik ve beni bi otele götürdü.önce sutyenimi çıkardı ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobuste siktim

Selam... Ben 23 yasında bi gencim..Size askere gitmeden onceki bi anımı anlatmak istiyorum..Bundan yaklasık üç dort sene once yani ben 19 20 yaslarında iken sehirler arası otobuste mavınlik yapıyodum..Mavin olmamın sebebi acık zaten otobuste bulabild... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi pozlar kızın donu götünün arasında resimler

selam ben kız arkadımla tanısalı 9 ay oldu ama hic bir ilişkimiz olmadı oldu nasıl oldu sadece sevişme yasadım ben askerim izine cıktımda burdan istanbuldan memleketime gittim birinci günümü evde gecirdim 2 günümde kız arkada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengemlerin odasından gelen ses sex hikaye

ben 38 yaşındayım bir gün anamur’a yolculuk yaparken otobüsümüz yarıyolda bozuldu ve bizi başka bir otobüse aldılar bu otobüs tıklım tıklımdı Fakatbir ara 46 yaşında bir teyze yanındaki koltuğun boş olduğunu ve otu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum sexsi büşrayla

sizi 18 yaşındayım merakla bekletmeden hikayeme başlim bu anlatacam hikaye gerçek bir hikayedir bir gün koşumuz halı yıka dı büşra diye bir kızı vardı halıları asmaya gelmişlerdi üstündeince bir pijama vardı ve beni, delirtmişti benim şey hemen kaltı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste Abanan YakışıklıyaParkta Siktirdim!

Mrb ben Hülya. 22 yaşındayım, esmerim, 1.66boyunda ve 50 kiloyum. Bu olay başımdangeçtiğinde bakireydim :) Birgun Dikmenistikametinde belediye otobüsündeydim,otobüs eski körüklü olanlardandı. ÜzerimdeBalon diye adlandırılan siyah bir etek, onunüstünd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

stajyer melekle

Lise Son sınıfta okurken ben kızlara cok ılgılı olduğum ıcım kimya bölümüne gittim sınıfta kalmıştım 1 sene gec yazıldım 19 yasında lıseyı bıtırdım Adım Gökhan lıse son sınıfta olduğum ıcın Staja gıdıyordum yasıma gore cok olgundum staj yerındekı pat... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.