Bakire Hikayeleri kategorisi, ilk benimdi hikayesini oku.

ilk benimdi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|selam ben kaan geçen yaz olanları ben bile tahmin edemezdim herşey üniversite kapanıp tek başıma yazlığa gittiğimde başladı neyse lafı fazla uzatmadan yaşadıklarımı anlatayım tatil için gittiğim bodrumda herşey güzel başlamıştı eve vardığımda şehrin bütün stresinden kurtulmuş kendimi hafiflemiş hissediyordum aklımda sadece mükemmel bir tatil geçirmek vardı evde ilk duş aldım ve bornozumla oturup televizyon izliyordum o anda kapı çaldı ve yeni gelen daha önce hiç görmediğim komşumuzdu ve sularının akmadığını ve yardım edip etmiyeceğimi soruyordu bende tamam diyerek üstüme giyinene kadar beklemesini söyledim ve içeri gittim tam üstümü giyinirken komşum olan yelizin kapının arasından beni izlediğini farkettim ve sikimle oynamaya başladım bi süre sonra yelizde elini amına sokmuş mastrubasyon yapıyordu tam o anda yelizin yanına gidip dudaklarına yapıştım ilk önce şaşırdı ama oda istiyordu ellerini sikimde gezdirmesinden belliydi yavaş yavaş yelizi soyup yatağa götürdüm sikimi ağzına almak için adeta yalvarıyordu bende yelizi kırmayıp ağzına verdim delirmiş gibi emiyordu sikim mosmor olmuştu adeta içimde istiyorum seni diyordu bende yelizi domaltıp götünden sikmeye başladım ilk önce çığlıklar atsada daha sonra zevkten inliyordu bende bundan cesaret alarak amına girmek istediğimi fısıldadım kulaklarına oda olmaz daha kızım dedi ama ben dinlermiyim bacaklarını pmzuna aldığım gibi sikimi amına sürtmeye başladım oda daha fazla dayanamıyordu en sonunda amına kökledim birkaç gitgelden sonra amından kanlar süzülmeye başladı onları temizleyip sikişmeye devam ettik ve saatlerce amında gidip geldim ve sonra beraber bi duş aldık ama ordada deli gibi siktim ve tatil boyunca hergün deliler gibi seviştik darısı bu yaza teşekkürler yeliz...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komsunun kaynindan hamile kaldim

selam ben hakkariden esma 17 yasindayim 160 boylarunda kumral tenli guzel bi kizim bundan yaklasik bir sene once komsunun kayni omerle cikmaya basladim omer benden dort yas buyuktu ama cok yakisikli bi gençtu neyse ben omere baglanmaya baslamistim a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

vermedim ama versem mi ki??

selam arkadaşlar ismim esra.lise okuyorum sexi sexx ile ilgili şeyleri çok seviyorum vucudum fena değildir kısa açık giyinmeyi secerim erkeklerin bakışlarını hissetmek hoşuma gidiyor okuldayken mini eteğimin altına bakmak isteyenleri görünce hoşuma g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

piş man olmazsı nı z

adı m tolga fizyonomik olarak fena gö rü nmeyen dü rü st gü venilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaş ar kendi iş imle uğ raş ı rı m.Baş ı mdan geç en ilginç ve bir o kada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gülcanla okulda

Ben adanada yaşayan bir kişiyim. okulun en çekici ve en yakışıklı kişisiyimdir.bütün kızlar peşimden koşarlar.neyse olayıma başlıyim bir gün dersimiz boş oldugu zamantuvalete inmiştim.tuvaletteyken kapının önüne gülcan geldi.gülcanda okulun en tatlı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tamir atölyemde kız arkadaşımı

*-*-*-*-* SELAM ARKADAŞLAR BEN SERKAN BU SİTEYE YENİ KAYIT OLDUM VE BU BENİM İLK HİKAYEM BEN BİR ARAÇ SERVİSİN DE ARABA TAMİRCİSİYİM GÜNLERDEN PAZAR BEN KENDİ ARABAMI YAPMAK İÇİN DÜKKANA GİTMEK ÜZEREYDİM VE BİRDEN TELEFONUM ÇALDI ARAYAN (KIZ ARKADAŞI... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bende yaşamak istiyorum

slm değerli sex okurları ve editör arkadaşlar arkadaşım tavsiyesiyle buraya takılıyorum bir süredir ve burda okuduğum hikayeler beni çılgına çevirdi bende evli bir erkeğim 35 yaşında sex sedüşkün azgın bir erkeğim ama böyle bir fantazi yaşamak istiyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mahvettim

şimdi bir gün yolda sikim açık bir şekilde geziyorum kimse bişey demiyor.kime gösteriyem daha doğrusu kim görüyo ağzı açılıyo kimin ağzı açılsa koyuy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi karım

Hiçbirzaman amına götüne doyamadığım,nefis sikişen karımı,mehmet beyle 3 yıldır birlikte sikiyoruz.Ne mehmet bey nede ben sikmeyle sevişmekle doyamadığımız serpilimi üçüncü bir erkekle ödüllendirmek istedik.Yine 47 yaşlarında birini daha bulduk.Nasıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bakire pınar1

Slm hikaye sewerler benim hikayem okulda gecti sabah arkilerle bahcede dolasıyoduk bizim okulda cok güsel hatunlar var ama birtane warki akıllara zarar adı pınar. oldukca sexi giyinir bi bakan bidaha bakardı pınara bizim bütün arkiler onu sikmek icin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam yanımdayken

SLM SİZE DAHA ÖNCEDE YAZMIŞTIM MÜZİK ÖĞRETMENİ SAF UYUZ KOCAM VE ÖĞRENCİLERİ İLE YAŞADIĞIMI EŞİMİN SAMİMİ ARKADAŞI ERKAN BİR İŞ KUTLAMASI İÇİN BİR GECE YAŞAYALIM YEMEK YER SENİN GÜZEL MÜZİKLERİNİ DİNLERİZ DEMİŞ ÜÇ ORTAK KOCAMA ISRAR ETMİŞ KOCAMDA HAN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.