Diğer Hikayeler kategorisi, iett 17-pendik hikayesini oku.

iett 17-pendik

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm.gecen gün marmara üniversitesi göztepe kapüsünden eve gitmek icin durakt otobüs beklemeye basladık arkadaslarla.aşırı kalabalık vardı ve sonunda 17 pendik geldi ve orta kapıdan bindik hic yer yoktu kapı kapandı ve kolum sıkıstı o derece sıkısmıstık.sonraki durakta bir kisi indi ve iki bayan zorla binmeye kalktı.ikiside türbanlıydı.biri 30-35 yaslarında balık etli esmer deri ceketli ve bol yün etekliydi.onun da arkasında cok sisman kapalı bi bayan bindi.arkamdaki adam kızdı 1 kisilik yer var niye bindin kadın dedi.o da binmem gerek valla napıym dedi.güzel olan türbanlı benim önüme denk gelmisti ve sol elim asagıdaydı zaten sıkısıklıktan istifade elimi dayadım arkasına.hic rahatsızık vermiyodum.oksamaya basladım yün ve bol oldugu icin etek kalcalarını hissediyorum.orta parmagımı tam kalcalarının arasına soktum ve öne dogru bi hareket yaptı galiba cok hoslanmıstı.daha sonra durakta bir kisi indi ve yine iki kisi bindi o binenin de kapı kapanınca kolu sıkıstı:)fakat bu binen bayan cok tatlıydı.1.68 boylarında esmer güler yüzlü bi hatundu .yanındaki bayanda güzeldi ama ona uzaktım.türbanlı kadının tam arkasına geldi artık elimi cekmistim.daha sonra elimi sokmaya calıstım ama türbanlı kadın inenler oldu ve arkaya ilerledi.ben diger bayanla sırt sırtaydım.sol elimi asagı saldım ve avucumun tersiyle sag kalcasını elledim.hafif döndu.sonrada arkadasına zaten sıcak cekilmiyo bu otobüslerde dedi.ben bidaha denedim ve bu sefer tepki yoktu arkadasıyla muhabbete daldı.bende kurcalamaya.avucumun tersiyle tam arasına elimi soktum veorta parmagım amına gelmisti.sıcaktı amı.önce ürktüm.sonra devam ettim.orta parmagımı tersten amının tam arasında bi ileri bi geri oynatıyodum.arkadasına espri yapıp gülüyodu ve isini kolaylastırıyodugülerken bide domalması cok iyiydi.bir kere daha espri oldu ve yine domaldı.parmagımı oyl b yükledim ki kumas pantolonu amının icine soktum yukarı dogru zıpladı hafif.cekmedim zorluyodum.girdigi kadar girdi.6-7 cm bi yuvarlak olustu artık arkeolojik calısmama bu delikte devam edecektim ki maltepe duragını allah kahretsin cok inen oldu ve is bitti kadın oturdu ama hic olmamıs gibi rahattı bende.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

bodrumdaki sevgilim

size başımdan gecen bir anımı paylaşmak istiyorum. bundan 1 yıl önce bodruma tatile gittim. cok sıcaktı . gündüzdenize girdim saat 11 de bi bayan beni gözüne kestirmiş olmalı ki yanıma geldi. yaşı 38 vardı . bu arada benim yaşım 26 bayan cok seksi id... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi dul harıkasın

merhaba 10 ay once basımdan gecen bır olayı anlatmak ıstıyorum ınternette tavla oynarken tanıstıgım büşra isimli bir kızLA yasadıgımız mukemmel anları anlatmak ıstıyorum.askerden gelelı 3 ay olmustu ve amsızlıktan yanıyordum takı büşra karsıma cıkana... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemin kizi cennet

teyzem kızı cennettt adı gıbı cennet tır. cennet eolan ılgım ta kucuk yaslarda vardı benden yaklasık 3 yas buyuk. ama evlı ve de ıkı cocugu var. benı cok sever. ne zamn onlara gıtsem benı oyle ıcten kucaklarkı bend eonun benı ıstedıgını dusunurdum am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

asistan_odası

ASİSTAN ODASISLM Arkadaşlar ben samsun 19 mayıs üniversitesinde okuyan 23 yaşında biyoloji böümünde okuyan bir ögrenciyim.Size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatcam bu olay tamamen gerçektir. Ben biyoloji okuyorum ve derslerim gerçekten cok zordur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

huseyin_can_yagar

Hüseyin Can Yağar...Selam arkadaşlar. Size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum. Ben Eskişehirde oturan 20 yaşında biraz azgın bir gencim. Geçen sene çok yakın bir arkadaşımın vasıtası ile bir kızla tanıştım. adı deniz oln bu kız 1.70cm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karimin suratina

Ben okan 34 yaşındayım eşim leyla 26 yaşında 5 yıldır evliyiz. Eşimkısa, zayıf tam bir minyon tiplidir. Evlenmeden önce çok hızlı sekshayatım oldu, çok kadınla ilişkiye girdim sonra evlenmeye karar verdim,karım iyi yetiştirilmiş bir ev kızı, çok iyi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüsten sonra otel

sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum..ben 32 yaşında Tuzlada ikamet etmekteyim.. anlatacağım olay bundan 6 ay kadar önce gerçekleşti. sabah biraz geç kalmıştım ve işyerinin servisini 1dk gibi azbir süreyle kaçırdım mecburen gebze-harem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasımın annesiyle 3 seks dolu gece

Ben 1,90boyunda 75 kilo esmer yakısıklı bi gencim arkadasım cenk bana çok güvenir bir gün cenkin bana geldi ve urt dısına babasının yanına 4gün üc gece tatile gidecegini ama annesini yanlız bırakmak istemediğini anlattı bende koca kadın ne olur ki de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bogaz_sefasi

Boğaz SefasıÜniversiteden çıkmış, sahilden yukarı çıkan Sarıyer otobüsüne binmiştim. Cuma akşamı olduğundan fazlasıyla kalabalıktı. Daha gerilere gidemeden şoförün yanında sıkışıp kalmıştım. Ancak biraz ileride gördüğüm bir genç kalbimin birden hızl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul arasında seda

herkese slm millet bakin bu olay tamamiyle gercek benim adim acun suan yasim 20 bizim mahallede seda adinda bir kiz vardi tam bir lolita idi sexi kalcalari olan kisa boylu dik göguslu adami bastan cikarici bir vucudu vardi bizim apartmanin karsisinda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.