hemşerim ayşe muhteşemdi..

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
mrb site okurları,uzun zamandan beri severek okuyorum hikayeleri ben de hikayemipaylaşmak istedim,umarım yayınlanır şimdiden tşk ederim neyse ben aslan 26 yaşındayım,1.77 boyundayım,78 kiloyum ve çevremdekiler yakışıklı olduğumu derler.Bu arada işimden dolayı istanbulda yalnız yaşıyorum.birgün işyerindeyinde yine işlerimle ilgilenirken bir bayan afedersiniz bu evrakları nereye bırakmam gerikiyo diye sorunca kafamı kaldırdım karşımda esmer bi bayan.ben alım hanımefendi deyince evraklarını bana uzattı ve evraklarına bakınca hemşeri olduğumuzu gördüm ve kendisine söyledim,onun da hoşuna gitmişti belliydi hemşeri çıkmamız.biraz ayaküstü memleketten konuşup tanıştık adı Ayşe imiş ve sonra kendisine kusura bakma benim üst kata çıkmam lazım ama seninle de ilgilenemedim dedim o da sorun değil,işiniz neticede deyip tam ayrılırken size bi çay borcum olsun tekrar beklerim dedim ve kabul etti bu arada isterseniz numaralarımızı alalım dedim sağolsun kırmadı beni.o gün öyle geçti taki diğer gün öğle saatlerine kadar.saat 12 ye geliyodu telim çaldı arayan Ayşeydi.mrb ben Ayşe işyerinin yakınlarındayım müsaitsen beraber bi şeyler yiyelim mi dedi ben de kabul ettim.dışarıda bişeyler yedikten sonra birbirimizden bahsettik,kendisi 24 yaşında bekar ailesiyle yaşıyormuş,bana yalnız yaşamak zor olmuyo diye takılıyodu.yeğemizi yedik ve ayrılmak zorunda kaldık,akşam eve gelip Ayşeyi aradım konuştuk ve artık her gece konuşuyoduk gün geçtikçe konu sekse geliyodu ve biz telde birbirimizi boşaltmaya başladık bana telde böyleysen gerçeğini hayal bile edemiyorum artık seni istiyorum dedi ve hafta sonuna sözleştik,sabahtan bana gelecekti.pazar sabahı bi yerde buluşup evin yolunu tuttuk eve varınca kapıyı kapatıp direk dudaklarını yapıştım ve elimi kalçalarına atıp sıkarak aletime doğru bastıdım o da boş durmuyo hem deliler gibi öpüşüyo hem de kendini bana sürtüyodu.sağ elimi göğüslerine sol elimi de pantolonunun üzerinden bacak arasına doğru götürüp okşamaya başlayıp onu zevke getiriyodum bu arada o da boş durmuyo benim aletimi okşuyodu.sonra Ayşeyi duvara yasladım ve dudaklarından başlayarak öpmeye yalamaya emmeye başladım aynı zamanda da gömleğinin düğmelirini açıyodum,gömleğini ve sütyenini çıkardıktan sonra o güzel dipdiri göğüslerini okşayıp emmeye balşadım tabi diğer elimle de pantolunun düğmelerini çözüp amcığını okşuyodum.Ayşe kendinden geçmiş bi şekil de mükemmelsin diyodu.Ayşenin göğüslerinden böbeğine ordan kilotunun üzerinden amcığını yalamaya emmeye başladım aynı zamanda da bi elimle göğüslerini bi elimde amcığını okşayıp parmağımı amcığına sokuyodum.bir müddet böyle devam ettikten sonra kalkıp tekrar öpüşmeye başladık ve Ayşe beni soymaya başladı,benim yarağğımı öyle bi sıkıyodu ki anlatamam,sonra bi güzel yalamaya başladı çok iyi yalıyodu,daşşaklarımı ağzına alıyodu,sonra saçlarından tutup kafasını ileri geri götürmeye başladım ama hepsini ağzına alamıyodu.nedeni ise yarrağım gerçekten 20 cm olmasından kaynaklanıyodu hem bi de kalın da olunca daha bi zorlanıyodu.Ayşe yeter artık dayanamıyorum sok demeye başladı,yere sırt üstü uzatıp yarrağımı dudaklarından göğülerine ordan amcığna sürtmeye başladım daha sonra bacaklarını omuzlarma aldım ve yarrağımının ucunu içine sokup çıkarmaya başladım ohh ohh demeye başladı sonra yavaş yavaş yarısına kadar sokarak git gel yapmaya başladım evet çok güzel hızlı hızlı demeye başladı,ben de hızlandım bu arada hiç ummadığı bi anda yarrağımı sonuna kadar soktumm,o ne yaa o ne yaaa öyle deyip ohh ohh demeye devam etti,çok güzel sikiyosun evet durma devam et diyodu,sonra onu yüzüstü çevirdim o güzel götünü avuçladım ve ikiye ayırarak yarrağımı arkadan amcığına sokmaya başladımm,Ayşe titreye titreye boşaldı ve ondan kaç dakika sonra ben de boşalacağımı anladım ve içinden çıkıp bel boşluğuna boşaldım daha sonra kalkıp beni öperek dayanamadın mı kapıyı kapatıp kapatmaz kapının önünde siktin dedi.ben de evet dedim ve odama geçip zevk sigarası yaktık sigaramızı içerken Ayşe yine benim yarrağımla oynuyodu ve yarrağımı tekrar kaldırdı sigara biter bitmez Ayşeyi kaldırdım yüzünü duvara yasladım ve ayakta amcığını sikmeye başladım.o gün her pozisyonda onu siktim ve beraber yıkanıp gitti ve benden yana sana rahat yok haberin olsun diyerek ayrıldı.6 ay her fırsatta beraber olduk.dediğim gibi istanbulda yalnız yaşıyorum tanşmak isteyen bayanlar ekleyin tanışalım elektrik alırsak birbirimizden devamı gelir zaten.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

olsa yıne yaparım

sabah canım sıkkın bı sekılde cafenın bırıne oturdum cahfemı soyledım ve sıgaramı yaktım kafamı bı kaldırdım kı aman allahım o ne karsıda guzel demek ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alev 2

Merhaba arkadaşlar.Adım Süleyman.Bu anım Alevle yaptığım 2. anım.İlk anımı yazdığımda fazla bir mail gelmedi.Özellikle bayanlardan mail bekliyorum.Her şeyinizi benle paylaşabilirsiniz.Seks hakkında yanıtını bulamadığınız sorular varsa yazın cevabını ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

soyunma kabini muhtesemdi...

Mrb ben yelda daha öncede bir hikayemi sizlerle paylaşmıştım bakireliğe veda ettiğim günün hikayesiydi herneyse bugunkü hikayemize gelelim bir gün bir kız arkadasım telefon acıp bir yere davetli oldugumuzu ve dısarda yemeğe gidecegimizi hemen hazırla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşunun kızlığını bozdum

selam ben bu siteyi çok uzun zamandır takip ediyorum bu site gerçekten güzel bir site ben 19 yaşında mavi gözlü siyah saçlı yakışıklı biriymişim arkadaşlar öyle der çevremdeki kızlarda öyle diyor neyse fazla uzatmıyalım konumuza gelelim uzun zamandır... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkd tanistird

Bundan bir yil once arkadasim hasanla birlikte karumda dolasiyordik. O sirada en yakin arkadasimizin kiz arkadasi tugceyi gorduk.Kiz tam bir afetti. O siyah ve kivircik saclari ve o sirin gulusu bizi deli ediyordu. Onu takip etmeye basladik, en sonun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onu fena siktim

Öncelikle burada yazılarını okudugum birçok arkadaşın yazdıkları bana biraz abartı geliyor 5 kere 7 kere boşalmışda yaav çeşmemi bu hele    bazı hikayelerde arka arkaya neyse onları kendileri ile baş başa bırakalım. ozamanlar askerden yeni ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

guzel bir finlandiyalı

Slm millet..Ben Alanya da yasayan 21 uyasında 4 yabancı dil bilen gercekten yakısıklı sayılabilen bir gencim..Alanya ya gelenler bilir burası bir turizm memleketidir....Ben de bi dukkanda tezgahtar olarak calısıyorum..Yine bir finlandiyalı musteriye ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir aldatma hikayesi

Ben Adana’da çalışan bir mühendisim yaşım 24. Neyse ben hemen hikayeme geçeceğim. Bu hikaye gerçekten yaşandı. Ama yaklaşık 5-6 sene önce. Ben o zamanlar üniversitede okuyordum ama hafta sonları Adana’da bir akrabama işinde yardımcı oluyor cumartesi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıççamaşırı

Selam ben sera daha öncede yazdım şimdi size iccamaşırı satan bir magazada başıma geleni anlatacagım bir ay önce kızılayda bir magazaya girdim iççamaşırı alacaktım birkaçtanesini begendim ama bol yada dar gelebilecegini düşünerek tereddüt ettim . &nb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

20 yasinda esmer guzeli

size anlatacağım olay bundan 4 ay önce oldu.bulunduğum ilçede çok yakın esnaf bir arkadaşımın yanında çalışan çok güzel 20 yaşlarında esmer bir kız vardı.Arkadaşımın her yanına gittiğimde beni öyle bi keseyorduki bende buna ilgisiz kalamazdım. Arkada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.