Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, Hayaldi gerçek oldu hikayesini oku.

Hayaldi gerçek oldu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
yi günler. Ben bu sayfayı oldukça sık takip eden biriyim böyle bir paylaşımda bulunmak için uzun bir süredir bekliyordum. Üniversite 2 sınıfa gidiyorum 19 Yaşındayım. 179 boy 72 kilo esmer biriyim. Ap'yim yalnız pasiflik her zaman ağır basmıştır. Size daha dün olan bir olayı anlatacağım. Okula geçen dönem yeni bir genç geldi, adı Murat okulda herkesin dikkatini çeken fazlasıyla yakışıklı bir gençtu birazda çapkın ki bakışlarından belli. O zamandan gözüme kestirmiştim yalnız ortak arkadaş olmadığından bir sohbet kuramadım bir dönem boyunca ta ki geçenlerde bir arkadaş yemeğinde karşılaşana kadar sohbet ettik filan kanına girdim sevdi beni numaralarımızı aldık filan derken ertesi gün o yemek yediğimiz arkadaşlar Muratın facebooktan bir gayla tanıştığını ve onu eve davet ettiğini söyledi sohbet muhabbet sonra gitmiş. Şöyle düşündüm lan bu genç gayı nerden buldu bu benim için aylardır beklediğim fırsat dedim ve fake hesabımdan bende ekledim sohbet ettim normal konuşuyordu asılmadı hiç ama karşıda çıkmadı buluşalım filan dedim olabilir bir gün belki dedi. Ardından whatsapptan hemen yarın bana içmeye gelirmisin dedim olur dedi tek olalım dertleşiriz dedi tamam dedi ertesi sabahı zor ettim ki hiç uyumadım sabaha kadar ne giysem nasıl konuşsam konuya nerden girsem diye düşündüm durdum sonra akşam oldu filan beyefendi bir şekilde giyindim, parfümümü sıktım evi toparladım (Kız gibi davranmayı sevmem). Ardından buluştuk rakı aldık eve gelik filan bu zaman diliminde sohbet ediyoruz baktım metafizikte filan ilgili ne kadar ilgisini çekecek şey varsa yorum yapıyordum genç her dakika daha da samimileşiyordu derken pat diye facebooktaki genç bendim dedim durdu filan güldü biliyordum işletildiğimi dedi bende hayır şaka değildi ciddiydim dedim duraksadı güldü filan olabilir dedi benim var öyle arkadaşlarım filan dedi ki bu zamana kadar cesaretle söylediğim ilk kişiydi Murat zaten sohbet kanka havasında ilerliyordu heyecandan biraz bahsettim bitim alemden filan dinledik filan iyice kafa güzel olunca sevgilisinden bahsetmeye başladı ağlamalar kusmalar tiripler vs hepsine sırf daha da bağlansın diye göz yumdum şikayetçide değilim sonra balkonda yatacağım dedi bende perdeyi çektim balkonda yer yatağı vardı pike getirdim bende burada yatacağım ozaman dedim olur geeeeel diye uzattı yanına yattım iyice sarhoştu zaten rakıdan ben fazla içmedim ona içirdim hep daha sonra karnım filan dedi biraz sıvazlıyım dediö ilk penyesi varken sıvazlarken daha sonra karnına değmeye başladım iyice sıvazladım sıvazladıkça mayıştı daha sonra okşamaya başladım gögüsüne doğru gitti ettim derken ben okşama işini fena halde aparttım artık meme uçlarını sıkıyordum halen tepki vermiyordu sonra hifiten elim kemerin altına dokunmaya başladı derken baktım tepki yok elimi soktum pantolandan içeri fazla zorlamıştım baktım yine uyanmadı tamam sızdı dedim doğruldum kemeri açtım sonra uzandım gösüne tekrardan elimi aletine attım derken içim hiç böyle yanmamıştı aylardır hayalini kurduğum gençla aynı yataktaydım. Aleti sanırsam 22 filan vardı en az sönük hali bile elimi dolduruyordu fazla kalın değildi ama tam istediğim gibi sonra elimde uyandırdım otizbir filan derken eğildim ağzıma aldım sasoya başladım ilk hafif yalamalar filan derken iyice çoştum hepsi girmedi zaten ağzıma aleti uzundu cidden yarım saat bir saat yaladım deredeyse boşalmadı sonra yavaşca aletinin kıllarından başlayarak gögüne doğru uzandım mememelerini ısırdım sonra tam anlamıyla üzerine uzakmış vaziyete geldim boynunu öpmeye başladım ki balkondayım durum harbiden sakat kontrol edemiyorum artık kendimiyanaklarından öptükten sonra bir kaz kez dudağından öptüm daha zonra ne olur ne olmaz uyanır filan dedim sakso için geri döndüm alete cidden saat 2 de başladığım sevişme merasimi sabah 6 ya kadar sürdü ağzıma 3 kez boşaldı ama fark ettimki ben sakso çekerken sikini bana doğru bazen bastırıyordu dedim lan bilinci açıkmı yoksa olabilirdi sonra bende boşalmak isiyrdum artık üzerine uzakdım siki sikime değiyordu cesaretten öpücükler konduruyordum bir anda öpmeme karşılık vermeye başladı buz gibi oldum gögüsüm sıkıştı bir anda saçımdan kavradı dudaklarımı ıstırarak öpüşüyordu dayanamadım lan dedi bir anda beni altına aldı öğmeye devam etti memelerimi sıkıyordu dedim birazdan uyanacağım ve bu bir rüya. Ardından kazık gibi olmuş aletini bacak arama sokmaya başladı gitgeller filan derken dön dedi ve içime alacaktım o kadar yakışıklı bir genç tu ki başımı döndürüyordu gözleri filan ne derse yaptım deligime parmağını sokmaya başladı ki zaten akşamdan beri kavruluyordu orası kremsiz tükürüksüz aletini dayadı çok uzun du nasıl olacak anlayamamıştım zaten halen sarhoştu kafa milyondu hafiften yüklendi sonra kendi ağırlığını verdi tamamen sırtımda gögsünü yakşatırdıkça aleti biraz daha girdi yanıyordu anlatamam o acıyı 1 yıl olmuştu zaten almayalı sesimi çıkartmadım hiç kulağıma eğildi karınağrım geçmeye başladı dedi bir anda cuk diye otutturdu tamamen bir bütün gibi olduk içimde aleti, boynumda nefesi o haz başkaydı yaklaşık 25 dakika sert bir şekilde sikti hiç ağrıyor filan demedim sorsan aklım çıkacak gibiydi kanadığını hissettim sonra acısı azaldı alıştım bir anda yandi yattı beni üste aldı sonra daha kişisel bir an yaşadık sonra sarıldım ona saten sızıyordu başını yastığa koyduğunda sabahladık öyle sabah uyandığımda üstünü değiştirmiş sandalyede oturmuş bana bakıyordu ben sabah gider diye düşünmüştüm kalktım üstümü giyindim açım kahvaltı yapalım dedi olur dedim kahvaltıya gittik filan oturduk sohbet ettik arkadaşlar geldi sadece ikimizin anlayacağı kaçamak bakışlar attık filan :) Hayatım boyunca unutmam. Antalya-Serik [email protected]/* */ buradan faceye ulaşabilirsiniz İsim : Gerçek
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

binicilik hocam ve ilk denemem

Merhaba, bir sure once esinden ayrilmis, cinsellikte farkliliklari yakalamayi isteyen 30 yasinda kulturlu bir insanim. Dedimya, farkliliklar. Zaman zaman hep dusunmusumdurki, normal cinsel hayati devam eden bir erkek olarak bir kere bile olsa bir kad... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk grup

Ben esmer tombul erekesi bır pasifim.istanbul kadıköyde olanlar bilir,gayparkı vardır.aslında oralarda erkek aramaya alışkın değilim ama o gün canım acaip sex çekmişti.daha önceden tanıdığım Levent le karşılaştık arabası ile oda azmış pasif arıyordu.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamamdan eve olgun pasif

herkese slm, hamamda ki olgun pasifle sevişmemi yazmıştım.. arkadaş dün akşam beni aradı evinin müsait olduğunu söyledi. bende hemen evine gittim. kapıyı çaldım açtı ve bana sarıldı. üzerinde sadece şort vardı. kapıyı örttük ve kapının önünde uzun uz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın oldum-1

|daha önce size anlattığım gibi kadınlığı tattıktan sonra artık iyice kadın gibi yaşamak istiyordum.. ve bir gece evde kimse yokken bir güzel süslendim bir mini etek vede belimi açıkta bırakan bi tişört giydim. ayaklarıma ise çok parlak bi külotlu ço... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadın gibi oldum (1)

|Merhabalar ben şu an 30 yaşında iyi bir işi ve kariyer sahibi birisiyim. Kadın gibi olmak ve onlar gibi giyinmek en büyük arzumdur.Bu merakım henüz 13 - 14 yaşlarındayken başladı , komşumuz müjgan hanımlara akşam oturmasına ailece gitmiştik,müjgan h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikilmek

SİKİLMEK ilk defaydi harikaydi Ben 22 yasinda gizli bir gayim, pasifim ama o gune kadar hic tecrubem yoktu. Cesaretsizligimden bir turlu beni sikecek birini bulamamistim. Yazligimizda her sene 1 ay geciririz. Orada yan komsularimiz ahmet abiler de bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

askerlere veriyorum

31 yaşında düzgün fizikli bir gayım. Çok azdığım bir haftasonu internetten sikişecek erkek aramaya başladım. Askerliğini İzmirde yapan Emre adında İstanbullu bir genç karşıma çıktı. Msn de kamerada gördüğümde götüm geçti. Cidden çok tatlı gençtu, o ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

melis sexy

Şimdiden yazıyım bu hikaye gerçek değildir. Biraz tombiş olduğum için göğüslerim büyük neyse üstüme bluz umu giyiyorum altıma siyah mini etek siyah fileli çorap ve siyah tanga giyiyorum kapı çalıyor sen geliyorsun öpüşürüyoruz kucağına alıyorsun salo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sicak yaz gunu

Sıcak Yaz Günü inanılmasdı hersey onun bigün büyüyüp beni sikeceiii günü hayal ederek yasarken burdan tasıncaklarını ögrenince hayallerimden was gecmeye baslamaya karar verecekken kapı caldı we sıcak bi yaz günüydü tanrım o gelmisti hem de büyüyüp ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekarete veda

Merhaba yarisalim.com izleyenleri. ben istanbuldan 22 yaşında pasif bir gay ım. pasif gay derken aslında bu hikaye başımdan geçene kadar hiç ilşkiye girmemiş sadece kendi kendimi tatmin etmeye çalışıyordum . bayan iç çamaşırları giyer makyaj yapa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.