Yaşlı Olgun Hikayeleri kategorisi, hatice ve sopa hikayesini oku.

hatice ve sopa

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm ben hakan 18 yaşındayım size komşum hatice ile aramızda geçenleli anlatıcam.hatice teyze 35 yaşında bi hatundu kocasıda subay bazen kocasının iki gün boyun ca gelmedigi oluyoldu ve işde öyle bi gün evine gitim anemler evde yoktu burda bekliye bilirmiyim dedim tamam dedi geçdim oturdum salona o mutfakta buraşık yıkıyodu tv açdım ve erotik bi filim vardı izledim benim ki karkdı aklıma hatice geldi ve onu sikmeyi kafaya koydum ne yapıyo diye mutfaga gittim sikim şahlanmış bir biçimde kapıyı açdım domalmış yere düşürdügü kaşıgı alıyodu siki dikledim ve arkasına geçip götüne yüklen dim şsşıldı ne yapıyosun dedi bagılmaya çalışdı agzını kapadım ve ite kaka yatak odasına götürdüm ve bagladımve bacak arasına geçdim donunu indirdim ve o param parça amı önümde idi subay bunu param parça etmişdi sikimi çıkaldım yapma ne olur dedi ama ben kuru kuru abandım çok acı cekmedi çünkü çok genişdi ama ve aklıma bişe geldi banyodan kırem aldım ve süpürgenin başına sürdüm önce sopayı sokdum ses yokdu yine haticede ama benim kini sopanın yanına sokun ca çıglık attı kanama ya başlamışdıve ben ze zefk lendim ve 3dakki sonna boşaldım hatice zefke gelmişdi oda boşaldı ve ertesi günde bizim evde kimse yok du kocası nöbetde iken bizim evde kimseyok oluyo ve o sopa o ama giliyo cici-61
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

50 yaşındaki komşum suzan

Selam ben 20 yaşından bekar bir gencim.Size geçen yaz başımdan geçen biraz garip bir ilişkiyi anlatmak istiyorum. Suzan adında 50 yaşında bir komşumuz var yaşına rağmen yetişkini olmadıgı için vücudu hala genç kız gibiydi. Ondan çok hoşlandığım için dev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınav teşekkürü

Serapın üst katımıza taşınması iki sene önce idi.Zamanla merhabalaşmalar sonunda sohbet eder olmuştuk.Yeni boşanmıştı ve kızının eğitiminin aksamasından korkuyordu.Lise iki ye giden Çağlaya yardımcı olabileceğimi söyledim.Öğretmen misin dedi.Hayır am... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın karı

Slm ateşli hikaye severler yarrağı kaşınanlar ve amı sulananlar ben 20sinde bu yaşına kadar deneyimi olmamış bir gencim ismimi vermek istemiyorum beni mj olarak tanırlar.Basketbola bayılırım ve her fırsatta basketbol oynarım nerden bilirdimki biriler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun yaşlı bayanlar

slm yarisalim.com ben arda ankaradan katılıyorum 2010 yılındaki başımdan olgun bayan hikayemi yazdım olgun sexsi bayanlar benim hikayem 55 yaşlarında komşumuzla alış veriş merkezinde görüştük eşyalarıyla birlikte eve bıraktım bana bir kahve yapaym ded... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nevin teyze ve kızları 2

Bu sefer ki olayım Nevin teyzenin kızları arasında oldu.Nevin teyzeyle annem komşuya çıktı.Benide kızların yanına bırktılar.O gün birşeyler olaçağı içime doğdu.Ben bunların evine geldim. Büşra kapıyı açtı.Üzerinde okul kıyafetleri vardı.Gerçi hepsini... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sitedeki zeynep

Herkese merhaba direkt hikayeme geçiyorum. Büyük bir sitede oturuyoruz. Bir sürü komşumuz var. Hepsi de iyi insanlar. Ama bazıları hakikaten ateşli. Bir komşu dikkatimi çekti. Size onu anlatmak istiyorum. Bu anlatacağım kişi, evli bir bayan. Ev kadın... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yaşlı amca

Merhaba ben yeliz henüz 18 yaşında lise öğrencisiyim geçen hafta pazartesi günü servisimi kaçırdım ve okula otobüsle gitmem gerekiyordu otobüs durağına geldim fakat otobüsler hep dolu geliyordu neyse bir otobüse bindim ve ilerleyecek hiç yer yoktu ka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Sarışın matureyi arabada

Selam arkadaşlar ben gür pınarda bir firmada müdür yardımcısı olarak çalışmaktayım. Firma bizleri her yıl düzenli olarak yılbaşı eğlencesine götürmektedir. Bu yılbaşı eğlencesini yatta yaptık. Yedik içtik herkesin kafası güzel oldu. Eğlence bittikten... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun kadının tatı baska oluyor

Internetten Tanıştığım Olgun / Yaşlı Olgun Yayınlanan hikayemden sonra gelen maillerin içinden özellikle birisi vardıki biraz içten ve samimi yazmıs doğal olarak onceden de soylediğim gibi cevap yazdım ve bir gün sonra cevabını aldım. İlk mailinde de... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

uçuşa hazırım

ben kamu da çalışan mühendisim özellikle yaşlılara karşı dayanılmazistek duyuyorum özellikle 40 50 arası yaşlardaki benim için önlenemez arzu geçenlerde kızılayda bir kafeteryada oturuyorum bir bayan gözüme ilişti sanırım48 yaşlarınada bana bakarak s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.