Fetiş (Fetish) Hikayeleri kategorisi, hastane anılarım hikayesini oku.

hastane anılarım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ben A.M bundan 2 ay önceki hiyayemi anlatcam şimdi sizlere bu hikaye tamamen dogru ve yasanmıştır neyse başlıyorum: Bundan 2 ay önce hastanede 3 11 vardoyasındaydım acil C.A isimli bi kız geldi annesiyle elini kesmişti bende acilde göevliydim hemen kıza yardımcı oldum onu pansuman odasına aldım neyse pansuanı ve işlemleri yapıldı kız tam giderken bana bi kagıda yazıp numarasını verdi açıkcası kız mükemmel birisiydi ve yanımdakı diger arkadslarım hadi iyisin kaptın yine pilici diye bana takılıyorlardı ben teli aldım ve acilden başka bir bölgeye geçtim sonra tel çaldı arayan oydu bana hastanenin üstünde bi park var oraya gelirmisn dedi bende grup amirimden izin alarak giittim ve parkta otururken kız birden dudaklarıma yapıştı bende boş durmadım bende yapıştım tabi ellerimle kızlıgını ve gögüslerini oksuyordum sonra benimkine el attı ve agzıma almak şisityorum dedi tmm dedim kızı alıp hastaneye ötürdüm hatanede kullanlmayan boş bir bina vardı kızı oraya soktum ve sokar sokmaz kız hemen fermuarımı açtı ve benimkini çıkardı gülümseyerek bi anda hepsini agzına aldı bende saçlarından tutarakk onun agzını sikiyordum hızlandım sonra kızı kaldırdım be gögüslerini kızlıgını yalamaya başladım kız çıldırdı hadi sok artık sok bana parçala beni diyordu bende burda olmaz diyordum hem kzılıgın bozulur olsun dayanamıyorum dedi bende tmm ama bari arkana sokayım dedim oda tmm hadi sok dedi ben kızı o pencereye dayadım ve götüne bi hamlede girim kız birden bagırdı napıyorusn sen yha duyacaklar dedim tmm ama çok acıdı dedi ben hızlandım sonra bagırtı şnlemeye döndü tam boşalacaktım çıkardım ve agına boşaldım sonra kızdan ayrıldım .)tekrar başka hikayelerde buluşmak üzere kib
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

gemi yolculugu 2

Gemi Yolculuğu (2) (Erkek): Çaresiz yutuyorsun sidiğin hemen hemen tamamını. Dersini çabuk öğreniyorsun küçük fahişe diyorum sana pis pis sırıtarak... Ne yazık ki yeterince çabuk değil... İyi bir orospu olmak için önünde öğrenmen gereken çok şey var.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bilgisayar hocamin bacaklari 2

Bilgisayar Hocamın Bacakları - 2 Merhaba sizlere bilgisayar hocamla yasadigim animi anlatmistim ve daha sonra onun evinde cok yakin arkadasi olan mudur yardimcisi olan hocayla ve onunla yasadigim grup sex animi anlaticagimi soylemistim. Onunla yasadi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dükkan

mrb ben ıstdan murat ıstda camcılık yapıyorum 3 yıllık evlıyım esımın adı derya turbanlı ve cok azgın bırısıdır evde yenı evlı oldumuz ıcın fırsat bultukca ılıskıye gırıyoruz ama ılıskı esnasında farklı fantazıler kurup bırbırımızı azdırıyorduk yıne ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın karısı

Selam ben Ankaradan onur daha öncede buraya Sekreter Kızın Çorapları 1 ve Sekreter kızın Çorapları 2 başlıklı yazıları göndermiştim umarım beğenerek okudunuz sevgili fetiş dostlarım . Size çorap fetişi olduğumu söylemek isterim bu yüzden yapmayacağım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babam kocama taş çıkartır

ben olay zamnımda 25 yaşımda idim 18 yaşımda evlenmiş bir kızdım evlendiğimde kocamla iyiidk yinede öyle ama kocamın babam kadar aktif bir erkek olduğunu gördüm çünki ben baba evinde iken onalrı çok kere gözetleridim babam annemi delicesine siker o k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

antalya’da uluslararası fuarda katılımcıydım ve olanlar

Geçtiğimiz aylarda Antalya’da yapılan uluslararası bir fuarda çalıştığım şirket de katılımcıydı. Standımızda üniversiteli bir kız, stand görevlisi olarak çalışmaktaydı. Onu ilk gördüğüm anda çok hoşuma gitmişti. Çok çekingen tavırları vardı. Fuarın d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dersverdigim kucukkizin ayagini-2

Deniz tekrar bizdeyiz, konu yine ayni ingilizce dersi, ayni taktikle yine sikmeyi dusunuyordum ayagini. Bu sefer pembe miki mouse desenli coraplar giymisti esofmaninin altina. Ama istedigim hareketi bu sefer yapmiyordu. Yani ayagini sandalyede oturur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni köpek yaptı

Lisedeyken 25 yaşlarında bir edebiyat hocam vardı.çok hoş bir bayandı.adı aliye idi.hep diz üstünde etek giyer ve bir masaya oturup bacak bacak üstüne atar ve dersi öyle anlatırdı.bizde tabiki direk bacaklara dikiz vaziyetindeydik. oda bunu bilir fak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

deryanin ayaklari 1

Derya`nın Ayakları - 1 Derya 21 yaşında unutulmaz bir kadındı. Ben de karım da ondan 25 yaş büyük olmamıza rağmen, bize gerçekten yol göstermişti bu olağanüstü kadın. Derya`yla tanıştıktan sonra anlamıştık, ilerlemiş yaşımıza ve yaşadığımız bu kadar ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dia\'da bile sikiştik

merhaba ben feyza evimizin krşısında ynei bir dia açılmıstı ben hergün gidiyordum sadece pazar güünleri yakışıklı bi eleman bakıyordu dia ya.. çok yakısıklı ve kaslıydı beni nezaman görse sikinin kaltıgının farkındaydım çünkü bende oldugça olgun güel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.