Üniversiteli Hikayeleri kategorisi, halamla başbaşa hikayesini oku.

halamla başbaşa

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Selam Arkadaşlar ben Berke 18 yasındayım uzatmadan konuya gireyim.halam 36yaşında bir kadın eniştem işi nedeniyle hafta 3 4 kez il dısına gitmek zorunda kalıyor. kuzenlerim tatilde oldugu için ben halamla kalıyorum.gece 20.30 gibi halamın evine gittim.yemek yedik çay içtik falan neyse sonra halam mutfaga bulasık yıkamaya geçti.bende içecek bişey almak için mutfaga gittim mutfakları kucuk oldugu ıcın ve halam bulasıkları makınaya koyarken makınaya domalmak zorundaydı.yoksa tabakları alamıyordu bende buzdolabına dogru gecıcektım halam oldugu ıcın gecemedım biraz kalktı gec dedi tam gecerken halam sürtmek zorunda kaldım aslında cok ıyıydı halam bişey demedi.hemde tam götune gelmıstı icecegimi aldım gecerken birazdaha sürttüm ve icinde donunun olmadıgını anladım şasırdım ve penisim ım iyice kalkmıstı saat 23:00 gecti yattaga yatıcaktık halamla aynı odada yattık halam ustunu degıstırıyordu halamı ızlıyordum hıc bır sey demedi neyse ustune ınce bir bluz ve altınada etek giymisti.. gece 1 i gecmisti .halamın götune surtsum aklıma geldi halam uyumustu lamba kapalıyı etek altına bakıyım dedım fakat karanlık oldugu ıcın göremedım pantolonumda anahtarlıgım vardı onu aldım el fenerını yaktım etek altına baktım duz yattıgı ıcın amı gözüküyordu. off elım ayagım tıtrıyordu.. mutfaga gıdıp su ıctım gerı geldım etegını yukarı kaldırdım amına elımı koydum halamdan tık yokdu anladım ve bıraz amı yla oynadım of yarram kalkmıstı boxer ımı indirdim ve onun memelerine yüzümü deydirerek yattım tık yoktu bluzunu cıkarttım etegini cıkarttım cırıl cıplak yatıyordu halamın memelerını elledım pembe ve iri gögusluydu off cok fena azmıstım dudaklarına yapıstım sonra halamın amını yalıyordum halam uyandı amı sulanmıstı bende onu yalıyordum halam ilk önce bana tokat attı ve odadan cıkmamı soyledı cıkmadım amına parmagımı soktum zevkden o da istedi ahh diye inliyordu cok fena azdım ve yarramı soktum amına bosaldı sonra gotunu yalamaya basladım got delıgı kucuktu(götu baya buyuktu)parmaklayarak genıslettım ve sokamaya basladım saat 7 de uyumusuz ve saat 3 de kalktık elım halamın amındaydı halam uyandıktan sonra öpüstük ve cok iyi bir gece gecerdigini soyledı ve bunu boyle enıstem isi icin gitöel zprında oldugu zaman yaptıyorduk
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

üvey teyzemle yattım

mrb herkese adım cüneyt 20 yaşındaym 1,68 boyunda 65 kloyum teyzem ise 31 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo çok bakımlı kapalı bi kadın teyzemleAramda geçenleri anlatıcam sizlere bu hikaye gerçek bir hikaye bundan 4 5 ay önce teyzem eşiyle sornları oldugu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pisti ama siktim

Oldu bitti sapık bir herif oldum taşlı genç ayrım yapmadım hiçbir zaman amın iyisi kötüsü olmaz der sikerdim. Çok yeni olan bir olay bu heycanla beklediğinzi biliyorum haydi yazmaya başlayalım istiyorum. Annem ve babam evden çıktıktan sonra hemen ara... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

didimde başıma gelenler

17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar vermiştim ve ela ile çıkmaya başladım.Bir gün didimde ki villaya gitmeye karar verdik ben elayı alıp ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üniversitede sikiş

Olay üniversitede geçti. Sınıfımızda çok tatlı bir kız vardı, adı serap, vücut ölçüleri harikaydı. Onunla ilk görüştüğümüzde sanki elektrik almış bir şeyler hissetmiştim. Sınıf arkadaşlığımız sonradan dostluğa dönüştü, o zamanlar onu çok beğendiğim a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemin kankisiyle

Bizim aile dostumuzdu Murat amca ve Selen teyze. Murat amca mali durumu bozulduğu için depresyona girmiş babasının da ölümüyle neredeyse delirmişti. Bu durum haliyle Selen teyzeyi de epey bir etkilemişti. Bir gün Selen teyzeden bir telefon geldi. Mur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ve kızkadeşimi

slm ben 23 yaşındayım adım celal benden başka bide 20 yaşında kız kardeşim var durumumuz çok iyi bende bizim şirkete yönetim kurulu üyesiyim işlerimiz yoğun olur genelde yinede yazın 1 ay kaçamak yapıp ailece tatil yapmak için bodruma gideriz yazlığa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zarfta para verip sikti

Ben 1.70 boyunda siyah saçlı, saçlarım bazen dalgalı ve bazen se düz olurlar.Boyuma uygun olarak birde kiloma dikkat ederim ve 55 kg olmam da bunun bir göstergesidir.Vücut ölçülerimde bunlara eşdeğer olarak tabikide güzel olacaklar ve 87-61-90 bence ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dokunuşu

Size bir anımı anlatmak istiyorum. Biriyle beraberligim vardı ama sex üzerine. Canı istedigi zaman bize gelir, sabaha kadar sivişirdik, sonrada giderdi. Tabi bir çorap fetishti olarak normal sevişme zevk vermiyordu. Bir şekilde ona derdimi anlatmalıy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuyumcuda bakireligim bozuldu

Ben 20 yaşlarında sarışın uzun boylu dolgun gögüslü çook sexsi bir kızım.Bir şirkette sekreterlik yapıyorum işyerimin yanında bir kuyumcu dükkanı var. Dükkanın sahibi oldukça karizmatik vee yakışıklı, her sabah dükkanın önünden geçerken selamlaşırız ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ateşini aldım

merhaba arkadaşlar yazacağım hikaye kesinlikle doğru hiç bir yalanı yok..ben ahmet 33 yaşındayım bundan 9 yıl önce amcam vefat etti ve yengem 28 yaşında dul kaldı aradan 7 yada 8 ay geçti ben sürekli gidip geliyom her şeyleriyle ilgileniyom gün geçti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.