Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, halamaın gelini hikayesini oku.

halamaın gelini

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
hep okurdum gercekmi falan diye ama 100de 100 gercek...bir aksam halamın gelini eşi köye gittigi için bize geldi halam yan odada bizimkiler yatak odasında tabi beni uyku tutmadı kalktım salona gectim...kendimi koltuga attım baktım buda balina gibi yatmıs...tabi ben dururmuyum basladım otuzbire şak şak acıktan sesi veriyom ama yrsan ikimizinde engede dönüpp durmaya başladı ben bozmuyorum tükrükleyip devam tabi ben o hızla bosaldım ...ikinciye basladım uyandı falan napıyon dedi uykum tutmadı yenge dedim gel yanıma ben uyuturum seni dedi abi kalbim duracak ev dolu basılcaz ...dedim amına korum gectim yanına basladı emmeye ama bir emiyor deli oluyorum...hepsi agzında dişliyo sanki işi o bilmesem...kulagına yenge kocan seni amcıgından cok sikmiştir ben götten istiyorum derken kocama vermdin sanada olmaz dedi..abicim ben riskialmısım dinlermiyim birde sikilmemiş daracık göt tek hamlede yüz üste cevirip sacından tuuttum bagırırsan ikimizinde amına konur agzını kapa derken zataen sulanmış olan sikimi yengrmin göte dayadım girmiyo yalvarıyo ben zorla kafayı attım içeri basladım sikmeyeses yok yatakları parcalıyo bidaha cıkartıp göt deliğine tükürdüm bi harekettte azıcık acılmıs olan daracık göt delğine dibine kadar sokuyorum ağlıyo agladıkca daha sert sokuyorum ama göt deliği sıcacık bende ynıyorum artık bosalcam bi hamlede kalcalarından kendime domaltıp sikmeye basladım sessiz ama derinden bi patlamayla hepsını içine bastım dudaktan bi öpücük yengecim iste ben sikerim dedim... sabah oldugunda surat bi karıs herkes ne oldu diyo
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kardesim murat

ben ismim ayfer 18 yasindayim arkadasim mehtap bize gelir bazi gecelerde bizde kalirdi cinselligi yeni yeni kesfediyorduk ikimizde cok merakli idik hep inteten sitelere bakiyorduk bir birimizi tatmin ediyorduk yine bir gun mehtap bizde idi saat gec o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıracı selma abla

merhabalar hıkaye severler ben emre bu sıtede bı kac hıkayemı paylasmıstım sımdı ıse gecen yaz basımdan gecen ama unutulması ımkansız olayımı sızlerle paylasmak ıstıyorum.ben 171 boyunda esmer yakısıklı sayılabılcek bırıyım.olayım amcamların kıracısı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobüs şöfürüne karımı sundum

merhaba. ismim memet,size gerçek bir hikaye anlatacağım. ben 34 eşim 32 yaşlarında onunda ismi seren. sekiz yıldır evliyiz. Eşim çok güzel esmer minyon tipli 1,60 boyunda tam bir seks abidesidir.evlendiğimizden beri birbiriize çeşitli fantaziler anla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kıllı teyzemle

ben 18 yaşındayım adım Kaan ben adanada teyzemle kalıyordum annem babam başka şehirde kardeşimde yog. teyzem 38 yaşında olgun ve 97 kilo evli diil hiç el sürülmemiş ve çok kıllı bacakaları , ve onun boğazının kılları çoktu ve beyaz tenli bir gün teyz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikmek isterken düzüldüm

merhaba.ben emre günlerden salı canım sıkılıyordu aklıma ibne aramak geldi çıktım otobüse atlayıp ulusa geldim orada ibne bulacağımı. biliyordum öylede oldu aradığımı bulmuştum uzatmadan arabalıydı neyse arabaya bindik müsait olan karanlık bir sokakt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

müvekkile siktirdim

Adım Nalan. Yaşım 24. Bir bayan Avukatın yanında sekreterim. Uzun sarı saçlı, ela gözlü, 1.68 boy ve 62 kiloyum. Fiziğim erkekleri cezbedecek kadar güzel. Patronum da genç, güzel ve başarılı bir avukat. Beni sekreteri gibi değil, arkadaşı gibi görür.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

konser

Ben pasif bir gayim.Başımdan geçen ilk anımı anlatacam. Liseyi son sınıftaydım.Yaza giriş şenlikleri vardı o yıllar.Yaz şenliğene gittim.Aşırı kalabalıktı.Şenlikte çeşitli dans gösterileri revü falan vardı.Yalnız gitmiştim.Kalabalıktan herkes birbiri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kaplıca

merhaba, yarisalim.com okurları hayatı ve seksi sevenler. tüm anlatılanlara bakıyorum özellikle evli olan eşler arasındaki yaş farkı erkekler bayanlardan bir kaç yaş küçük yazıyorlar.bende ise tam tersi ben 28 yaşında genç fakat pek güzel olmayan ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hamamdaki olgun

mrb dostlar, daha önce hikaye yazmıştım. Konyalıyım, Konyada hamama gittim. gereken eşyaları aldıktan sonra kabine girdim. duş almaya başladım, az sonra bi ses duydum yan kabinden. çaktırmadan baktım, 48-50 yaşlarında birisi var, top sakallı vücudund... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

msnde tanıstıgım kızla

adım ahmet bu basımdan qecen olay 20 yasındayken... eskısehıre calısma amaclı qıtmıstım ve 1 hafta once neslıhan adında 18 yasnda bı kızla tanıstım.. bı qun benı aradı qoruselm dedı bnde eskısehırı bılmıyorm bahanesıyle ewe davet ettım ve kabul edıp ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.