Porno hikayeleri kategorisi, halam Kızını Siktim hikayesini oku.

halam Kızını Siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben 14 Yaşındayım Şanlıurfa Otuyorum Bundan 3 Ay Önce Halam Kızıya Yaşadıgımız Anı Sizlere Paylaşmak İstiyorum Adım Ali Takma Adım Halam Kızı Esra Takma Adı 20 Yaşında Bekar O Gögüsleri Beni Azdıryordu Her Onların Evine Gittigimde 31 Çekmek İçin Yer Arıyordum neyse Bir Gece Onların Evine Gitmiştik Sohbet Falan Diyerken Saat 1 Olmuştu Yataklar Hazırlandı Herkes Yataga Girdi Bende Yatagımda Girdim Gece Saat 2 Gibidi Kalktım Su İçmeye İnleme Sesleri Geliyordu Esranın Odasından Merak Edip Gittip Baktım Esra Amını Parmaklıyordu Ben Girdigimden Elini Çekti Ben Seni Annene Söylicem Falan Vb. yalvardı Dedi İstedigini Yaparım Dedim Seni Sikecem İlk Başta Hayır Dedi Sonra Mecburen Kabul Etti :D Soydum Pijamamı Soydum Aldı Sikimi Yalamaya Başladı Off Süper Yalıyordu Bende Tabi Memelerini Sıkıyordum Sonra Üzerimizi Soyduk o Süper Memeleri Karşımdaydı Dondurma Gibi Yaladım memelerini Sonra prezervatif Getirdi Sikime Taktı Sonra Amına Koydum Sikimi Süperdi Yanıyordu Amı Hızlı Hızlı 15 dakika Git Gel Yaptım İçine Boşaldım Sonra Sikimi Tekrar Yaladı Kaldırdı Bu Kez Götden Koydum 20 Dkya Yakında Götten Siktim İçine Boşaldım Her Tarafı Döl Olmuştu Gidip Banyo Yaptım Oda Yaptı Şu An İlişkimiz Devam Ediyor Bir sonraki Hikayemde Halamı Nasıl Siktigimi ANlatcam İsim : mehmet
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

seks deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Şimdi Hikayemizi okumaya geçelim.Selam hikaye severler sizlerle benimde daha da inanamadığım bir olayı paylaşmak istiyorum ilk önce kendimden bahsedeyim 1.95 boylarında 100 kilolu atletik bir gencim yarrağım önc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım çok istekli

selam  değerli yarisalim.com  okurları  ben ali ankara çankayada oturuyorum.karım ayten ve ben 32 yasında seksi seven bi ciftiz… karım ayten 1,65 boyunda 45 kiloda mınyon tıplı çok atesli bi hatundur.evlenmeden önce bir sure flort ettik. karım benı az... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cansuyla yaşadığım seks çılgınlıkları

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Bu sizlerle paylaştığım üçüncü hikayem aktifler.Yine bir gün chatte 40 yaşlarında olduğunu söyleyen biriyle tanıştım ve tepeden tırnağa kadın elbiselri giyip partnerimin kadını olmaktan zevk duyacağımı söyledim.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alt komşumun oğluyla yasak ilişki yaşıyorum

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Yeni evli bir bayanım. Ve bu sitede porno hikayeler okudukça inanın bana evliliğimi sorgulamaya başladım çünkü geçen ay başımdan gerçekten öyle garip bişi geçtiki nasıl anlatırım size bunu düşünüyorum.Ben 30 yaş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşimle azdırcı hap kullanıp sikiş denedik

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Eşimle bundan yaklaşık 12 sene önce severek evlendik. başlarda iyi gidiyordu evlilik ama sonraları sıkılmaya başlamıştım.eşimin sürekli iş düşünmesi benimle ilgilenmemesi beni bazı arayışlara itti. bi şirkette ç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

KENDİM KAŞINDIM VE SİKİLDİM

Slm ben Fatma denizli bağbaşından balık etli kapalı bir bayanım Kocam arkadaşlarıyla gezmek amaçlı antalyaya çok gider elektirikçi olduğu için genelde antalyada oluyo Ben de onun yokluğunu fırsat bilip,ablamlara gidiyorum diye evden çıkıp gönlümce ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımı arkadan siktim

Merhaba değerli   okurları  Ben Taha. Evliyim ve karımla çok mutluyum. Benim asıl mesleğim boyacılık değil, ama elimden her iş gelir. Bundan 2 ay önceydi, ben kendi evimi boya yaparken baldızım da bize yardım için geldi. Boya yaparken, “Enişte benim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

öğretmenimle sıcak seks hikayem

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Ben 19 yaşında sekse düşkün, üniversiteye hazırlanan bir gencim. başıma ne geldiyse bundan geldi zaten sekse düşkün olmam. aslında önceleri sekse bu kadar düşkün değildim beni ilk harekete geçiren özel ders aldı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablamın arkadaşına otelde verdim ayarı!

Merhaba, ben Ali, 21 yaşındayım, Antalya’da oturuyorum ve bir otelde masör olarak çalışıyorum. Yaptığım işten dolayı kaslı bir yapım var ve 1.82 boyunda, yeşil gözlü biriyim. Birgün yine otelde çalışırken, benim gibi masör olan arkadaşım, beni Reseps... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karıma at gibi bindi

evleneli bir yıl olmuştu.ben bu sitedeki hikayeleri okudukça çok etrkileniyordum.Bunu karıma anlatamıyordum.karım çok güzel bir kadın. birgün çarşıya çıktık gezerken bi delikanlının bizi izlediğini fark ettim.karımla bir pastaneye gittik delikanlıda ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.