Grup Hikayeler kategorisi, göster ama elletme hikayesini oku.

göster ama elletme

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba biz ankaralı iki genciz. Ben blackbaby ve arkadaşım dreamboy 12 senedir yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi. İlgilenenlere güzel ama bizim için hoş olan birşey anlatıyooruz. Her yaz tatilinde olduğu gibi bu yaz tatilindede kampa gittik. Yanımızda ailelerimizde vardı, fakat biz ayrı çadırlarda kalıyorduk..    Yeni bir aile gelmişti iki kızları vardı, önceleri pek ilgilenmedik sabahtan akşama kadar plajdakilerin bizi bizim plajdakileri çıldırtmamızla geçiyordu. Üç bayanla tanışmıştık o akşam onlarla birlikte bara gittik    ne bilelim iki bira ile sarhoş olacaklarını beklediğimizden çabuk teslim oldular kamp deniz kenarında olunca bizim yeni ailenin güzel tatlı    kızlarıda bizi sahilde görmüşler sarmaş dolaş.Biz sıcaktan çadırda uyuyamadığımız    için yanyana hamaklarda yatıyorduk. fazla içtiğimizden dolayı gözlerimi yarı kapalı sohbet ediyorduk, birden suratımızda suyun soğukluğunu hisssettik. Karşımızda bizim şirin    kızlar vardı hamaktan indiğimizde onlarında denizin kenarına doğru koşmaya başladığını gördük. Aradığımızı bulmuştuk sanırım yanlarına gittik kumun üzerine uzanmışlardı ikisininde    göğüsleri dimdikdi. Bizi çıldırtmışlardı, ama yeni tanıştığımız için çekiniyorduk biraz muhabbet etikten sonra kayalıklara doğru yürüdük. Kısa bir konuşmadan sonra iki tarafında istediği olmaya başlamıştı. Dream nurcanın üzerindeki tişörtü çıkardı ve göğüslerini emmeye başlamıştı bende bu sırada gülcanın mayosunun arasından    yavaş yavaş kıvrılmayı düşünüyordum ve uygulamaya geçmeye başlamıştık.Bizde şortlarımızı çıkardık ve ikiside aynı anda ne istedğimizi biliyormuş gibi yalamaya başlamışlardı, tabiri caizse 69 pozisyonuna geçmiştik biraz devam ettikten sonra junıorun    gülcanın bacak rasından kıvrılması ve çığlığı basmasıyla dream de, nurcanı çıldırtmaya başlamıştı. Bir yandan git gel yaparken bir yandan öpüşüyor    göğüslerini yalıyorduk bunlar gerçektende çok tatlı kızlardı. İçkinin verdiği sarhoşluk ve bu seksi kızların verdiği o doyumsuz tat ile sabahı etmiştik.Sabaha kadar defalarca bole gitti ankaradan değişik fantazilerden hoşlanan bayanlar maillerinizi bekliyoruz. aslında daha detaylı naltmak isterdik am biraz utangacız işte idare edin hem böyle daha zevkli ve heyecanlı poluyor    sanırım. İlgilenenlere e- posta adreslerimiz blackbaby06 Gönderen: kültürel
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sevgilimle grup

Merhaba hikayaye geçmek istiyorum!Izmirde yaşiyorum anlatacaklarimin hepsi gerçektir buna yemin ederim!Sevgilim çok seksi ve güzel bir kizdir!Bize geldiğinde sürekli değişik şeyler dener ve sevişirdik!Sürekli tanga giyerdi. O tanga sevgilimin lokum g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internetten gelen sex 2

Merhabalar Ben sinan Şanlıurfadan ve nihayet izmitteyim otogarda sevda ile ahmeti bekliyordum sonunda geldiler ve ikisiyle merhabalaşıp öpüştükten sonra eve gitmeye başladık ve evde sofrayı hazırladıklarını ve sonra yol yorgunu olduğun için yatarsın ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bana gelen e-mail

|BANA GELEN E-MAİL; MERHABA ARKADAŞLAR, SİZLERE BULUŞMA SİTEMİZDE SEX HAYATIMDAN GEÇEN BAZI; “ CANLI CANLI, CAP CANLI, ARKADAŞIN EVİNDE, KILIÇ BALIĞI, BİR KARANLIK BİR AYDINLIK” GİBİ OLAYLARIMI YAZMIŞTIM... AMA İNANIN Kİ, BU OLAYLARI OKUY... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 erkek ve 2 kız dık . . .

Bir gün arkadaşlarda toplanmış evde muhabbet ediyorduk.ve benim aralarında hoşlandığım bir genç vardı.belli etmemeye çalışıyordum ama onunla sevişmek istiyordum.daha sonra yanımda ki kız arkadaşım benden önce davranarak yetişkini elimden aldı.ve onu od... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İnternetten Grup Sex

Bilgisayarım bozulduğundan çok zamandır nete girmiyordum. Bilgisayarım yapıldıktan sonra nete girmeye başladım ve İstanbuldan bir bayanla konuşmaya başladık. Ama nicki f&m di. Nedenini sorduğumda kocasıyla beraber chat yaptıklarını söyledi ve inanılm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oooh bee

Selam ben efsun geçenlerde bir hikaye yazmıştım daha sonra mail adresim benimle çıkmak isteyenlerle dolmuştu. neyse bütün mailleri okudum ve    birisi bana fotoğrafını yolladı çok yakışıklıydı ve ona gerçek adresimi verdim geldi beni aradı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ikisine de siktirdim

ben 28 yaşında bir bayanım.ank.da yaşıyorum.esmer sexi ve sex düşkünü biriyim.bir sevgilim var onunla sık sık sikişiyoruz ama sevgilimin bir de ev arkadaşı var esmer uzun çok çekici ve ben onu her gördüğümde seyre dalıyor onu üzerimde bacak aramda du... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bacanak karısı kardeşi

Selamlar.33 yaşındayım,evliyim.Anlık olaylara inanan birisiyim ,sizlere yazacağım bu olay da bunu kanıtlayacaktır. İnternette oyun sitelerinden birisinin uzun suredir üyesiyim.Yine böyle bir günde karemizde oyun heyecanı ile vakit geçirirken,oyun faz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inanılmaz bir sex yeteneği

Eşimden yeni ayrılmış ve kafamı dinlemek için bir arkadaşımın tatil köyüne gitmiştim. Burası sadece yabancıların geldiği denizi gören yüksek bir yer idi. Odama yerleşmiş ve havuz başında yerimi almıştım. Etraf sakindi. Yaş ortalaması 50 olan bu yerde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mavi trende

Mavi Trende Bu hikaye 16 yaşında iken Ankara-İstanbul arasında çalışan mavi trende yaşadığım gerçek bir olaydır. Henüz 16 yaşında iken 14 yaşındaki kız kardeşim ve annemle İstanbula trenle tatile gidiyorduk. Rahat ve güvenli bir yolculuk için yataklı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.