Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, gerçek bir hayat hikayesini oku.

gerçek bir hayat

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Benhenüz 15 yaşimdayken amcamda kaliyordum amcamda mehmet İsmİnde bir genç daha vardi ama o benden vbuyuktu ayni yatakta yatiyorduk bir gece sikini elledim oda benimkini elledi sakin amcana soyleme dedi daha sonra ben onu arkasindan siktim çok tatliydi fakat onunki    kalindi o sadece benim bacaklarinmin arasina boşaliyordu ben hep gotune giriyordum cunku İnceydi rahat giriyordu bu bu şekilde iki sene surdu amcamin oğlu bedri benden bir yaş kuçuktu bir gun onunla denedik kurukuru yaptik olmadi sonra islattim şlap diye İçİne girdi acidi ağladi braktinm oda beni yapti ama hİöç oral bilmiyorduk sonra bir yil gecti dayimin oğlu ufuk benden kuçuktu .    onunla yaptik oda beni yapiyiordu takİ universiteye gittim orda çok yakişikli arkadaşlar vardi ama soyliyemiyordum turker uzun vardi gece sikini elliyordum uyaninca kustu sonra yurtta bir arkadaş vardi bir gece uyurkenn sikini emdim uyandi çok kizdi bağirdi hala konuşmuyor daha sonra catalcada adem şenturk vardi sikini elledim gece boşaldi darildi sonra bariştik onun evinde buluştuk ben onu wemdim ogda beni    emdi çok hoş ve zevkliydi ikikere yaptik adem sikimin ustune oturdu sonra cikok gunah dedi kustu ariyom cevap vermiyor bir turlu sirdaş bulamadim ben İnce zayif citir korpe narin tuysuz parlak 15-19 yaş erkek arkadaş ariyom sasasa173@. Com sırdaş istıyom yaşıyalım paylaşalım ben 170 55 kumral yşl gz luyum ist da oturyomGönderen: yavuz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

otobüste ilk kez

Merhaba ben üniversite öğrencisiyim. Okullar tatile girmişti. Memlekete gitmek otobüsle seyehat ettim. Yanıma 30 yaşlarrda biri oturdu. Bir süre    sonra aramızda bir muhabbet başladı. Adamla muhabbetimiz o kadar koyulaştıki artık herşeyi k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internetten yatağa

|ben 180 boyunda esmer 70 kilo bisexüelim.iş icabı sık sık ankaraya giderim. gene birgün ankaradaykencafede biriyle chatleşmeye başladım.bu sohbet beni oldukça azdırmıştı.eğer istersen buluşalım dedim.bana yaşımı sordu bende 29 dedim.gençlerden hoşla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir şişe şaraba

Herkese selam ben izmirden 35 yaşında 180 boy 75kilo gizli eşcinselim bende başımdan geçen olayları başından anlatayım o zamanlar 16 yaşındaydım köy kahvesinde dolaşırken o zaman 35 yaşlarında olan bir abimiz gel şarap içmeye gidelim dedi bizim köyde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yatakhane maceraları - 1

Turgay’ın bekaretimi nasıl bozduğunu daha önceki hikayemde anlatmıştım. Bekaretimi kaybettikten sonra, uzun süre ibne olurum korkusuyla hiçbir erkeğe fazla yüz vermedim. Ama bu ancak bir yıl sürdü. Yatılı okulun üçüncü yılında, bir gün yatakhanede bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kendim istedim

Kendim İstedim slm ben izmiden hasan bun dan 7 sene önce yaşamış oldum bir ilişkiyi yazacam okul cıkışı arkadası olan köksal diye bir kişi vardı hep onun işyerine giderdim oda bana hep porno dergilerini gösterirdi benim de hoşıma gider di ona bu posi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kamyoncu yaşar

merhaba adım oguz istanbulda oturyorum 19 yasında yakısıklı bir gencim kızlar kadınlar benim ilgimi cekmiyor tam tersine olgun erkekler beni etkiliyor.gelelim hikayeme her yaz tatili yazlığımıza gideriz ve tatilin tadını cıkartırz bir gün arkadaslarl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadınsı aşkım

slm herkese ben bursa adım tufan yaşım 23 miyon tipli yakışıklı bi gencim bursada oturuyorum 2 sene önce bi internet sitesin de 19 yaşında pasifle tanıştım çok azmıştım ailem memleke gitmişti ev bomboştu biraz msnde tanıştık anlaştık onu bursa artıpa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kocaman bir götüm var inanılmaz büyük

merhaba ben aktif pasif gayim aslen bisexualim ama neyse götüm kocaman istanbul içi sikişebiliriz isteyenler buraya yorum atsın hertürlü ulaşırım yaşım 16 ama büyük gösteriyorum biraz götüm kocaman harbi harbi sikmek isteyen göt deliğimi parçalayabil... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okul sonrasi

Okul sonrası Okul sonrası Bu hikayede kişilerin isimleri dışında yaşanan her şey gerçektir. Lise son sınıfın son dönemleriydi.Haaaa bu arada ben Burak.Okulda lakabım piç Burak tır.Yapmadığım haylazlık ve el şakaları yoktur.Aslında deli dolu sekse düş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

soyunma odasinda becerdiler

Lisede spor dersini iple cekerdim. Ders bitip de soyunma odasina gidildiginde bayram ederdi gozlerim. Okulda dolasirken gorup kendimi siktirmek istedigim erkekler butun heybetleriyle karsimda olurlardi. Yine bugunlerden bir gun ders bitmisti; hoca uz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.