Karışık Hikayeler kategorisi, gençle hikayesini oku.

gençle

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
tanıişmamız bir yerde otururuken oldu genç bilgisayar bilgisi varmı bende o arada benimde bilgisayarımın bir kaç ayar ihtiyacı oldugunu soyledim yaparmısın dedim o da tabi abla dedi geldi.odayız oturdu benim bilgisayar koltuguna bende arkadasında yaptıklarına bakıyorum.bu genç bilgisayarımın format yani silinecegini soyledi cok yogun yani yavaşlamış tamam dedim ama dedim bazı yedeklerim var alalım tamam dedi tek tek bilgisayrın dosyalarına girip bakıyoruz uygun degilse siliyoruz tabii bir kaç yerde garip resimler ve mp3 yazıpta film cıktı ilk başta my music içinde bir bayanın bacak arasına girmiş bir erkek siki vardı. Ben tabi bu ne dedim ay ne oluyor.alla alla tabi gençta hemen sildi bişi demedi.neyse bir kaç dosyada dolaşmaya başladık yine bazı yerde clip diyor tıklayıozsex filmi tabi hemde böyle farklı sahnelerde kısa kısatabi bir yerde soyle biey oldu tıkladı o arada arkasına yani bana döndü tabii bende egiliyo sayılırdım direk dönünce dekolteden gögüslerimi gördü ve degdi.az geri cekildi sayılır neyse ondan sonra arkasını dondukten sonra film oynamaya başladı tabi ben arkasınadan bakarken bir kaç sahne gördüm içim bir hoş oldu zaten sonra buda döndü baktım kapatana kadar bir kaç sahne izledi neyse ben yine üstteyim basının sag tarafında genç o gun keten bir ince pantol giiyinmişti.üstten baktıgımda seyi kalktıgını gördüm ve hafif konusmalarında titlreme neyse yine temizlik yapmaya devam etdiyordu tabii bir sürü kısa filmve resim ama sunu anlamıyordum bunların bende ne işi vardı ama son zamanlarda mp3 indirmek için  bir sürü program kurdum onlar yapmış olabilirdir.neyse biraz temizlik yaptıktan sonra kalktı arkamdan gecerken kalkan siki dogal olarak götüme degdi bir irkildim ama hisstetimeden hiç dönmeden gidiyordu baksan dedim sunu da al dedim dönmek zorunda kaldı önüne baktıgımda kalkmış siki nerdeyse cıkcaktı.biraz baktım.oda gördü tabiii.gitti geldibişey yaptı bilgisayara düzeltti temiz bir hale getirdi. ondan sonra laf porno gibişeylerden açıldı orda lafı geçmeye başladı bazı igrenç sex haraketlerinin igrençlıgınden bahsediyordu. derken tabii benden bir içimde bişeyle oluyodu onunda siki kalkıyordu direk gorunuyordu cunku ince keten kapalı beyaz renk gfibiydi pantaolunneyse az daha konustuktan sonra hiç böyle bişey yapmadıgını soyledi ve abla dedi kızma amasende yaotın mı hiç dedi bende dedim sey tabiili hayoı dedim. dedim ben bozdurmam oyle kızlıgımı dedim oda evet bencede namus dene bileş var dedi. bende sey sordum peki hiç istegin geliyomu boyle seylere oda geliyo ama bişey yapmamaya çalışıyorum dedi peki dedim beni elleyerek bunu yaparsan ne olur dedim bilmem dedi bende dedim bugun istegin geldiki her halde sikin kalmıştı dedim oda ya insan görünce elinde olmadan oluyo dedi bende de tamam biliyom istersen dedim elleyebilirsin ama içime almam dedim. oda yok olmaz gibi dedi ama ben elinden tutum goguslerme gtirdim sıktırdım  sonrada kendi sıkmaya başladı iki eliyle sonra ayaga kalktım bende onu biraz tahrik etmek amaçlı sikine dokunuyodum pantolonundansonra içine soktum elimi irkildi ama okşamaya başlayınca biraz duraksadı.baktım elllerini götümü avuçlamaya başladısonra içime soktu içerde klodumun içine soktu ve sıkamya başladı bende bu arada sikini bayagı bir okşadım baktım semserttiii iyice sonrada bende cıkardım südyenimi bide onun üst elbisesiniüstümüzde sadece kilotlar vardı onları cıkarttıkmmm tabii ben ondan buyuk odlgum için benim kalıbım biraz büyüktü ona göre sonra dedim sokmamak kosuluyolayaklaştır oda yaklaştırdı. amıma dogru bacak aramdan ileri gidip gelmey başladı bende iyice sıkıyordum backlarımı derken hızlandıo arada bende zaten zevk alıyordum zatensonran oda azdı bende ne yapalım dedim dedim gel içime almayayım ama agzıma alayım dedim ve yalamya başşadım iki ü. yalama yaptım yapmadım baktım geliyorum dedi  gel deidim bir geldiki görmeyin oluk oluk demek epeydir boşalmıyor.neyse azını yuttutm direk ama baktım hali kalmadı oturtum ve dizlerimin üstüne coktum emmeye başladım organını s yumuşadı sonra ayagı kaltı arkadam geçti sürtmeye başlad ileri geri o arada memeleri sıkıyordu amıma baktım bişey giriyor elini sokmuş derken sikinin ucu götümdeliginde giibiyd.dedim girebilirse sok denedi ama olmadı cunku hiç yapmamış neyse dedim geri döndüm bir kaç yalama daha ve öptüm bir kaç kez oda beni öptü sonrada üstünü giydi dedim söylem kimseye oyle devam ediyoz sadece orgazm oluyoruz su ana daha cok o oluyor.ama içimme alamyı düşünüyorum...
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

tiyatro başlayinca

|TİYATRO BAŞLAYINCA ..........TİYATROSU’NDA, ..................................... OYUNU 10 DAKİKADIR BAŞLAMIŞTI. SAAT 09.10.. ÇITIRLARIMDAN AYLİN’E; “ÇİŞİN GELMEDİ Mİ?” DEDİĞİMDE, AYLİN; “TAŞACAK NEREDEYSE” DEDİ. ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapıcının kızı canan

Pazar günü evde yanlızdım. Evde istediğim gibi uzanıp keyfime bakacaktım. Kahvaltıyla öğle yemeğini bir arada çıkaracaktım, mutfağa yöneldim. Allah kahretsin. Ekmek yoktu. Pijamalarımı çıkarmak istemedim. Kapıcının butonuna bastım. Kapıcığının kızı C... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

normal arkadaşim ebru

 slm arkadaşlar ben tolga samsunda yaşıyorum orta boylu yeşil gözlü yakışıklı bir vatandaşım neyse uzatmadan muhabbete gireyimsosyalite fazla olduğundan çok gezerim lise yıllarında arkadaşım ebru`yada gezerken rastladım hafif yağmur yağıyordu ha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aklımı aldı

merhaba arkadaslar ben 19 yasında bır gencım ust kat komsumuz songulle yasadıgımız hıkayeyı anlatacagım sıze bı gun babam dedı ust kat komsumuza cık kocası evdemı dıye sor dedı bende cıktım yukarı zılı caldım ama kımse cıkmadı bıraz bekledıkten sonra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nişanlımla tuvalette

Cıraganda tanıdığımız birinin resim sergisi ardı. Bizde nisanlımla oraya gitti aksam 10 gibi içeri girdik.resimlere biraz baktıktan sonra salondan dışarı çıkıp cıraganın içinde gezmeye başladık Nisanlımın üstünde siyah mini bir elbise vardı göğüs yer... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın çıktığı

Merhaba arkadaşler Ben Emre oLay 2 Sene önce oLmuşdu. Arkadaşımın Biçıktığı wardı kız çok güzel di Herzaman birlikte takılırdıq. Bi gün hep beraberbi yere gittik onLar öpüşmeye başladı bende kendimi hep arkadaşımın yerine koyup31 çekiyodum bi gün biz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşıma kızdım ve yapacağım

Kız arkadasıma dun gece coooook kızdım.eger gelıp yanıma yatsaydı onu acayıp derecede kendımce cezalandıracaktım.o ters ilişkiyi istemeyen biri.ama kalcası harıka,ıstıyorum vermıyorda.2,5 yıldır bırlıkteyız ama 1 kere kalcasının tadına bakabıldım,oda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

45 yaşındaki evli kadınla tanıştımm

Merhaba site sakinleri ben boluda yaşıyorum adım hakan bu gercek hikayemi çok uzun zamandır yazmak istiyordum ve devamlı bu siteyi okuyordum ve şimdi yazmaya karar verdim.Neyse olaya geceyim ve msn eklyin livegecesi hotmail com hala devam eden ilişki... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

barbaros

Merhaba ben barbaros 36 yasındayım yasadıgım olay bundan 4 yıl once yasanmıs gercek bir olaydır yanı fantazi ile hic bir alakası olmuyan gercek yasanmıs bir hikaye gunluk gazetelerden birisinde arkadaslık ilanı vermistim ilanıma bir cok kisi ilgi gos... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce odada sonra denizde

Hekese Merhaba bu yaz msn den bir bayan arkadaşla tanıştık ileri geri konuşurken kendisinin evli olduğunu ve kocasının kendisini iyi beceremediğini söyledi bende madem beceremiyor o zaman benimle tatile gel seni istediğin kadar doyasıya beceriyim diy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.