g.antepli melike&hülya kardesler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben mehmet ist. Bu hikayeyi geçen yaz mersinin susanoglu sahillerinde yaşadım. O beldeye arkadaşlarla tatile gitmiştik ve çadırda kalıyorduk.    Amsızlıktan kuduruyorduk imdadımıza bu kızkardeşler yetişti. Kubilay dediki oglum mehmet melike burda dedi. Melike kim dedim. `yengen olur dedi ablasıda    burda onuda sana ayarlarım dedi. Geçen yıldan tanıyormuş onları. Melike ve hülya birde hülyanın kızı ebruyu(adlarını sonradan öğrendim) gece saat 11,00 sularında sahilde yakaladık. Ebru hariç zil gibi sarhostular. Ama bunlarda bir güzellik var inanın banu alkanın gencligi gibiler. Kubiyle bunlara yaklaştık ve konusmaya basladık. Kubiye melike çok sıcak davrandı bende fırsattan istifade ederek hülya nın elini tuttum oda bana gülümsedi elini çekmedi fakat ebru annesini kıskanmıs olacak noluyo lan çekin gidin falan deyince ayrılmak zorunda kaldık. Kubi melikeye seni    sahilde bekliycem dedi ve onlardan ayrıldık. Gece 01,00 gibi melike geldi çok sexi bir mini etek giymişti inanın insanın aklını başından alır. Melike 30 yaşında ablası hülya 38 yaşında ve .    ikiside artistler kadar güzeldi. Ama hülya gelmemişti. hülyayı sordum dediki.    Onun kocası muzaffer burda benimki antepte ben serbestim o değil dedi ve gündüz onunda gelecegini söyledi. Daha sonra kubi melikeyi çadıra soktu biz onları başbaşa bıraktık ve hepimiz çadırdan çıktık.Kubilay uzun boylu zayıf yakısıklı bir arkadaştır. şimdi kubiden dinleyelim olanları: .    `çadıra girince önce uzun uzun öpüştük çok güzel bir parfüm sürmüş kokusu beni uçurdu resmen deli etti. Sonra elini sortun üzerinden sikime attı ve oksamaya basladı ve dısarı çıkardı ağzına aldı bir süre sikime saksafon çekti. Bende bu sırada sarı    saçlarını okşuyordum sonra ayağa kalktı ters döndü ve bana kalçalarını dayadı ben bacaklarını oksayarak amına dogru çıktım elimi eteğinin altına sokunca çok şaşırdım çünkü melike iç çamaşırı giymemişti, nerdeyse aklım çıkacak sandım. Sonra ikimizde çırılçıplak kaldık ve ben amına sikimi    dayadım ve soktum. Defalarca sikiştik o gece. Altımda inlemelerini görmeliydin mehmet dedi bana. O günden sonra melike hergece saat 1, .    2 gibi hep çadıra geldi. Eniştesi durumdan şüphelenmiş bunla biraz tartışmışlar açık sacık giyinip gece yarısı nereye gidiyosun falan demiş buda sen karısamazsın falan demiş onu susturmuş. Sonra bunlar yani kubilayla melike gündüzleride elele tutuşup gezmeye başladılar. kadının gençları bile kubiyi tanıyorlardı artık. Daha sonra tatil bittikten sonra kubi bunun antepteki evinede gitmiş hemde yol parasını bile ondan alarak. Ben    hülyayı nasıl siktiğimi anlatayım şimdide o gece hülya gelmemişti bende mecburen 31 çekip rahatladım tabi onu düşünerek. Gündüz denize girdim ama çok sabırsızlanıyordum. öğleden sonra hülya, melike ve diger gençlarda sahile geldiler tabi köfteci kocasıda (köfteci adamın meslegiymiş gaziantepte) bir .    ara hülya onlardan ayrıldı ve kaldıkları siteye döndü tabi bende arkasından gittim. O önden bende arkasından eve girdik ve hersey    aniden başladı. hülya hafif kilolu kızıl saçlı ama bembeyaz tenli çok seksi bir bayandı. Içeri girer girmez sarıldık ve öpüşmeye başladık dudaklarımı emiyordu sanki aç kurt gibiydi uzun uzun öpüştük seviştik ben heryerini öptüm okşadım daha sonra çırılçıplak soyunduk 69    pozisyonu aldık o beni ben onu yalamaya başladık çok güzel yalıyordu amı iyice sulandı banahadi aşkım sok hadi demeye başladı    bende kırarmıyım öyle güzel bir bayanı içine öyle bir girişim vardı ki anlatamam biraz gitgelden sonra onu rahatlattımve az sonra bende geldim ve içini menilerimle doldurdum. Sonra bir kez daha siktim ve kocası şüphelenmesin diye hemen çıktık. Sonraki günlerde gündüzleri çok beraber olduk çadırada götürdüm. Ayrıca melikeye de kaydım onuda başka yazıda anlatırım artık. Gönderen: mevsimyaz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

cilgin arkadaslar

canim cok sikiliyordu ve cok eski arkadasim olan emele gitmeye karar verdim o seks konusunda tecrubeli bi azgindi bense kendi kendimi tatmin edebiliyordum sadece eve gittigimde kapiyi bornozla acti dustaymis beklememi soyledi aradan 5 6 dakika gectik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsu kizlariyla banyo sefasi

Komşu kızlarıyla BANYO sefası merhaba arkadaşlar ben 20 yaşında bir gencim.(manyak yakışıklı).hemen konumu anlatıcam.bir günü yine evde oturuyoruz..ailem acil bir karar aldı ve hemen ankaraya dedemin yanına gitti..ama beni evde bıraktılar.çünkü evde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsudan patrona

Komşudan patrona merhaba bendeniz istanbuldan ece. direk konuya gelelim. işyerinde internete yeni bağlandığımız günlerden biriydi. merak işte bende şu porno siteleri merak ettim ve bi şekilde bi site bulup girdim(bu arada kimse yok iş yerimde). ilk y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ve annemi 5 kisi

Ve annemi 5 kişi... Iyi günler ben elazığdan timuçin size annemi 5 kişi nasıl siktiğimi anlatacam, ben17 annem 34yaşında babm askeriyede subay annem sarışın 1. 72Boyunda yaklaşık 100 65 100 ölçülerinde. Yani tam sikimlik. Bir gün okuldan eve 4 arkada... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadin kocasi ve bana ayni anda yetti

bir gün bir sitede arkadaş arıyordum bir bayana selam verdim sonra konuşmaya başladık ben izmirde yaşıyorum o da izmirde yaşıyormuş sohbet ederken msnye geçtik konuşurken kamera açalım dedim tamam dedi kameralarımızı açtık kadın gerçekten çok hoştu o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilim ve kankasi

mrb ben 19 yaşın da bir gencim. benim nuray isminde bi sevgilim var bide büşra isminde kankası nuray ı tanıştığımız ilk haftada bozdum. onla benim evimde buluşup genelde sex yapıyodukbi gün bizim eve kankası büşra ile geldi ben içimden tüh be bu gün ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek

meraba ben 26 yaşından antalyadan burak 1,80 boyundayım.neyse en iyi arkadaşım berna, begüm ve ablası nazanla geziyoduk.nazan eve gidelim sana dondurma veririm yeriz dedi.tamam dedim kızları bıraktık bunların eve gittik.(kızlar alışverişte)neyse gird... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli çiftin orospusu oldum(1)

Merhaba. Daha önce çağrı`ya ilk verişimi yazmıştım ve yayınlanırsa diğer sikişlerimi de yazacağımı söylemiştim. 19 Yaşında olmama rağmen, fiziğimle çok    dikkat çekiyorum ve bu sayede bir çok kez sikiş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patlattılar beni

Önce kendimi tanıtayım çünkü benim yaşadıklarım burada dizi olacak eminim.ben eda 24y 1.68b.sex bombasıyım.geçen yaz kuzenimin yanına tatile gittim.iyiki gitmişim onun seks kokan arkadaşlarını tanıdım çünkü.kuzenimin 3 arkadaşı doğu,serhat ve mustafa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni siken kovboyum

slm ben aysel hayatım boyunca dunya kadar adam la yattım ama ben bolesını gormedım. ben kasiyerım bi magzada calisiyorum bizim magzada gorevli bi mudurumuz var .çok tatlı ve cekici bigun depoda sayım vardı ve yaz gunuydu. asagıda onunla sayım yapıyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.