Fethiye’de Kamp Çadırında Muhteşem Anlar

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Herkese selam muhteşem bir seks hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum. Anlatacağım hikaye ülkemizin en güzel tatil bölgelerinden biri olan Fethiye’de yaşandı. Birkaç arkadaş Fethiyeye gitmiş ve çadır kurarak kamp yapmaya başlamıştık. Bi kaç kişi olduğumuz için büyük çadırımız bize rahatlıkla yetiyordu. Bir akşam eğlenmek için merkeze gittik. Orada 3 tane kızı gözümüze kestirdik ve onlara laf atmaya başladık. Onlarda bize pas verince hemen çadırımıza davet ettik. Kızlar hiç hayır demeden teklifimizi kabul ettiler. Biz de bir tekel bayiine giderek biraz alkol ve kuruyemiş aldık. Bu gece çok hareketli geçeceğe benziyordu. Kızların da gönüllü olması bizim işimize gelmişti. Neyse çadıra geldik ve içkiler içilmeye başlandı. Tabi şişede durduğu gibi durmuyor içtikçe birbirimize daha fazla yakınlaşmaya başlıyorduk. Kızlardan birinin adı Tuğçeydi. Boyu 1.65 kilosu da 50 falandı. Çok güzel bir kızdı sarışın renkli gözlü olması falan beni çok etkilemişti. Neyse orada takılırken elimi kızın omuzuna attım.

Hem şarkı söylüyor hem de eğleniyorduk. Herkesin kafası yavaş yavaş güzel olmaya başlamıştı. Biraz sonra elimi kızın omuzundan göğsüne indirmeye başladım. Kız sarhoş olduğundan pekte umursamıyordu. Bu şekilde bir süre devam ettikten sonra Tuğçe tuvalete gitmek istediğini söyledi. Ben de ona eşlik edecektim. Ama kız yolda bile yürüyemiyordu çok sarhoş olmuştu. Neyse tuvalete giderken de ben bunun göğüslerini falan ellemeye devam ettim. En sonunda da arkasından sarıldım göğüslerini elledim boynuna öpücükler kondurdum o da aynı şekilde karşılık veriyordu. İşimizi bitirip çadıra geldiğimizde bizim arkadaşların da keyfi gayet yerindeydi. Onlarda diğer kızlarla samimi olmaya başlamışlardı. Onlar kumsalda otururken hemen Tuğçe’yi alarak çadıra geçtim sırtı üstü yatırıp deliler gibi öpüşmeye başladık. Hiç itiraz etmeden öpücüklerime karşılık vermeye başlamıştı. Bense diğer arkadaşlarımı düşündüğümden biraz daha aceleci davranmaya çalışıyordum.

Zaten daha fazla dayanamadım ve hemen tişörtünü çıkarak göğüslerine yumuldum. Ben emdikçe Tuğçede inlemeye başlamıştı baya zevke gelmişti. O kadar çok inliyordu ki bir ara arkadaşlar dışarıdan duyup gelecek sandım. Göbeğini yalayarak aşağı doğru indim altında hava sıcak olduğundan dizlerine kadar uzanan bir etek vardı. Hiç çıkarmakla uğraşmadan hemen eteğini yukarıya sıyırdım. Sonra da külodunun üstünden amcığının arasına git gel yaparak iyice zevke getirdim. Tuğçe inlemeyle karışık hadi sik artık diye yalvarmaya başlamıştı. Zaten benimde dayanacak gücüm kalmadı. Hemen bacaklarını havaya kaldırdım ve hala kuru olan yarrağımı tükürükledim. Sonra da hiç beklemeden amına kökledim. Git gel yaptığımda aldığım zevki tarif bile edemem. Bu arada Tuğçe artık daha fazla inlemeye başlamış neredeyse çığlık atacak duruma gelmişti.

O daha sert diye inledikçe ben de daha fazla azıyordum. Ama bir süre sonra bu pozisyondan sıkıldım ve onu domalttım. Bir süre de bu şekilde siktikten sonra hala boşalmamıştım. Ben yere oturdum ve Tuğçede kucağıma oturarak yarrağımı amına aldı. Bu sırada hiç farkında bile değildim ama içeriye arkadaşlarımız gelmiş bizi izliyorlardı. Biri gelip benden Tuğçeyi aldı. Bizim seks bir anda grup sekse dönüverdi. O gece muhteşem bir gece olmuştu. Kızları değiştirerek sikmeye başladık. Kaç defa boşaldım hangi kızı daha çok siktim inanın hatırlamıyorum ama harika bi geceydi. Artık kızların numaralarını aldık. Kamp sürsince de defalarca buluşup sikişmeye devam ettik. İnşallah seneye de tatilde denk gelir sikişiriz.

Fethiye’de, Kamp, Çadırında, Muhteşem, Anlar,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

vahsi cazibe

merhaba ben konyadan Selim.32 yaşında ticaretle ugraşan yakışıklı ve bakımlı dul bir beyim.eşimi kaybedeli yaklaşık 4 yıl kadar oldu ve bu süreiçinde evliliği hiç düşünmedim.çevremdeki benimle ilgilenen güzel bayanlarla birlikte olup ihtiyaçlarımı gi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kankam karisi ve ben

slm ben istanbuldan serdar...sitenizdeki yazıları okuyunca kankamın karısını nasıl siktigii anlatmak istedim.kankamla 3 sene önce sex partner siteleirnden tanıştık.ikimizinde niyeti grup sex yahut karılarımızı siktirtmekti.gel zaman git zaman aradan ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

20 yaşındakı örtülü çıtırım

slm aldatanlar mudavimleri bendenız antalyadan efe 172 boıy 70 kg kumral oldukca yakışıklıyım tönetilik yapan maddı dı-urumu iyi gezmeyi eğlenmeyi seven sırdaş sessiz olgun biriyim cevremde çok sevilenim anlayacağınız anlatacağım olay 2007 yazında la... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

piknikte grup

Ben 34 yaşında evli bir erkeğim.Karım özlem ile 10 yıldır evliyiz.İlk zamanlarda çok zevkli bir seks hayatımız vardı.Ama sonraları yavaş yavaş monotonlaşmaya başladı. Karım özlem oldukça seksi ve güzel bir kadındır.İri göğüsleri ve geniş kalçaları il... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hem am,hem para

Merhaba site dostları,Bende size başımdan geçen bir olayı anlatmak isterim. Ben bir otelin resepsiyonunda çalışıyorum. Bir gün karı,koca otele gelerek bir oda istediler bende Duble yataklı bir oda verdim ancak Erkek 15-20 dakkika sonra gelerek ;;``Se... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhtesem geceydi

Muhtesem Geceydi ! Selam ben Hakan Almanya Münichte yasiyorum , 34 yasinda siyah sacli ela gözlü bir bayim , Esimin bir Arkadasi Barbara vardi o Kadina hastaydim esime herzaman diyorum Barbarayla 3 lü yapsak acaba ne der diye , Esim bana gülerek iste... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

pazar bereketi oldu

selamlar ben olgun yaşta bir beyim oldukca da sekste aktif sayılırım sınır tanımayan bir yapıdayım. birgün eşimle pazara cıktık pazarda dolaşırken tuhafiye eşyaları ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkeklere acı vermekten hoşlanırım

Erkeklere Acı Vermekten Hoşlanırım Merhaba adım sevim 33 yaşında 1 78 boyunda 74 kilo büyük göğüslü iri kalçalı bir bayanım.eşim bir nakliye şirketinde çalışmakta.hem eşimin hem benim ikinci evliliğimiz.eşimin ilk evliliğinden 17 yaşlarında bir oğlu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eşime sevgili.1

Ben kamudan emekli, ancak halen özel bir şirkette çalışan 47 yaşında evli bir erkeğim. Adım Önder.Güney illerinin birinde yaşıyorum. Eşim Ayla 38 yaşında, kumral,yeşil gözlü,balık etinde,170 boyunda oldukça güzel bir kadındır. 20 yıllık evliliğimiz s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobuste tecavuze ugradim hikaye

SerpiL writes Ben evli bir erkeğim.29 yaşındayım..benim seks ölçülerim tamamen değişti.artık bilinen seks türlerinin hiç birinden zevk almamaya başladığım sıralarda en büyük zevkin partnerimi boşaltmak ve onu zevkten çıldırtmak olduğunu anladım.ancak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.