fasta muhteşem seks gecesi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba yarisalim.com seks okurları.Daha önce bir kaç hikaye yazmıştım.Ancak ilginç olanı bir başka sitede yazdığım hikayemi burada başka birinin hiç bir   telif ücreti ödemeden kendi ismi ile yayınlaması çok zoruma gitti.Bu nedenle başka bir yerde asla bir daha anı yazmayacağım. Değerli okurlar   98 yılından beri netteyim ve neler yaşadım neler. Ama isteseniz en .   yakın olanından başlayayım.Daha sonra yine yazarım.Biliyorsunuz başbakanın Tunus-Fas seyahati vardı.İşte o seyahate bir gün kala benim de katılmam istendi.O gün istanbulda idim ve hemen daha önce üyesi olduğum yabancı arkadaş bulma servisinden Faslıları aramaya başladım.Kaç tanesine mesaj attım bilmiyorum ama biri cevap verdi.Ve tabiki telefonunuda vererek. Bu arada Fasta YAHOO dan tanıştığım bir bayan vardı 31 yaşında.Onunlada konuştum.Biraz fakirdi ona para yollayacaktım ve bana gelecekti.Her ihtimale karşı yeni tanıştığımlada telefonlaşıyordum.Tunustan   birinciye para göndermek istedim zira başkent Rabata 10 saat uzaklıkta idi.Ama maalesef para gönderemedim.Fasa gündüz 12 de vardık. Heyet onuruna verilen öğlen yemeği sonrası ben ikinci Faslıyı (Adı Emel olsun) aradım ve saat 16.00 da Rabat Agdal istasyonunda buluşmak üzere sözleştik.Öğleden sonra heyete şehir turu yapılacaktı.Tabiki tura katılmadım.Ancak heyette bir çok insanı tanıyor olmam ayrıca bir sorundu.Zira otele gelmemiz ve görünmemiz olasıydı. Her neyse…Doğrusu fas trenlerinin dakikliğine hayran kaldım.Kapıdan yolcu salonuna harika bir kız girdi.24 yaşında ince narin biri.Amrikan üniversitesinde .   okuyan bir öğrenci.Onunla ilk önce şehirde dolaştık birer kola içtik.İçimi kemiren şey acaba benimle para için mi yatacak olmasıydı.Her neyse tüm tehlikeyi göze alıp Rabat hilton oteline girdim.Heyetin çoğu şehir turunda olduğu için içeride az kişi vardı ve biz kimseye   çaktırmadan odaya çıktık.(bir arkadaşım tarafımdan maalesef görüldüm.)Odada biraz sohbet ettik.Sonra saat 7 gibi sevişmeye başladık.Onu özenle öperek soydum.Memelerini emerek yaladıktan sonra aşağıya indim.İşte o an tüm endişelerim dağıldı.Zira amı sırılsıklamdı.O hevesle amını bir yalayışım varki bu tadı bir daha alacağımı   sanmam.Sonra içine girdim.Çok tatlı bir kızdı.1 saat seviştik. Boşalmadan o kadar nasıl seviştiğime bende hayret ediyorum.Sonra Fas başbakanının heyet onuruna verilen akşam yemeğine indim.Saat 23.00 gibi odayageldim.Yine şehvetle seviştik.her pozisyonda sikiştik.Ve her seferinde onu yaladım.O bana oral yapmadı sanırım. Sabah 7 de   o trene yetişmeliydi.6.00 gibi uyandık ve yine seviştik.Sonra alel acele onu taksiye bindirdim.Odama döndüm ve kapı çalındı.Zira ona aldığım ayakkabıları unutmuştu.Ve çantayı alıp gitti.Hala internette görüşüyoruz.Tez zamanda Fasa yine gideceğim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

lezbiyen güzelle orgazmlara doyamadık

Merhaba yarisalim.com seks okurları,ben 18 yasın 1,66 boyunda bır erksunu cikart bunu cikart derken kilot sutyen liseli sex kaldi kiz.bende aynen oyle kizin ustunde surturuyorum.ama sikismeye hic niyetimiz yok.cunku arkadasligimiz 15 sen surdu hic yan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimle öğrenci evinde

Merhaba arkadaşlar. Ben esra. 20 yaşında kumral saçlı biriyim. İstanbul’da oturmaktayım. Küçüklüğümden beri kuzenim cenk ile çok samimiyizdir. O kadar samimiyizki yattığı 1-2 kız vardı,onları dahi anlattı bana. Zaten herşey onları bana anlatmas... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Arkadaşım bana sürtününce ben de siktim

Arkadaşımla işten çıkmış her zaman olduğu gibi otobüse binerek evlerimize gidiyorduk o gün her zamankinden farklı şeyler yaşanmaya başlamıştı arkadaşım fatmanın sanki kalçalarını bana sürttüğünü hissetmeye başlamıştım ilk başta yanlışlıkla yapıyordur... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Otobüste cereni sert bir şekilde soktum

Otobüste iş çıkışı ceren ile gittik metrobüse metrobüste kalabalıktır biliyorsunuz ve o kalabalığı her gün söve söve bir hal alırken bu sefer keşke hep kalabalık olsa diyordum çünkü metrobüs kapısı açıldığında cerenin kalçası poposu benim penisimde h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenlerle Alaçatı’da Muhteşem Anlar

Merhabalar. Bizim kuzenlerle aramız çok iyidir. Her yıl farklı yerlere tatile gitmeye çalışırız. Bu yılki tatil planını ben yaptım ve Alaçatı’dan bir ev kiraladım. Sonra da bütün kuzenlerimi aradım. Anlaşmıştık ve Alaçatı’da buluşacaktık. İlk giden b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayanlar tuvaletinde çılgınca….

Merhaba yarisalim.com seks okurları, ben Savaş… 29 yaşında, evli 180 cm boyunda İstanbul’da yaşayan özel bir şirkette orta düzey bir yöneticiyim. Bende sizlere bir anımı anlatmak istiyorum…Okuyacağınız tüm hikayelerde kişilerin adlarını değiştireceğim... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimin amını yardım

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Durakta karşılaşıyorduk aynı siteden çıktı

Her sabah kısa etekli topuklu ayakkabılarıyla durakta gördüğüm güzel kadın sonunda benim oldu onu ilk gördüğümde gelen otobüse bile binmedim onun o kalçalarını izlemeyi tercih ettim kadın harika duruyordu servise binip gidiyordu ama gözlerimi sabahla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Erkeğime verirken yakalandım bende isterim dedi

Evde kimsenin olmayışını fırsat bilip uzun zamandır seks yarisalim.com yapmayı planladığım erkeğimi davet ettim sevişip birbirimizi boşaltacaktık ama ileri gittik odada içime bile almıştım ki o zevkle eve geleni bile fark edememişim baktım adam karşımda ş... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

acemi rusun ilk seks deneyimi benimle oldu

Selamlar yarisalim.com seks dünyası. Şuan 22 yaşındayım. Bundan 4 sene önce, lise son sınıfa geçtiğimde, babasının işi nedeniyle Rusya’dan Türkiyeye gelen bir kız geldi sınıfımıza. Allahım fıstık gibiydi, okulun en popüleri, tüm erkeklerin gözdesi, kı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.