Karışık Hikayeler kategorisi, fare avcisi hikayesini oku.

fare avcisi

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ben cemil ben 40 yaşlarında esmer güzeli kızların bayıldığı Fikret Hakan tipinde tipim vardır bazen arkadaşlarım bana Fikret derler. Size anlatacağım olay bundan iki yıl önce Mardinin Kızıltepe İlçesinin bir beldesinde benim başımdan geçen en mükemmel olaydır. Bir gün beldede içecek yer olmadığı için kızıltepeye kafayı bulmaya gittim geç vakte kadar içtikten sonra gecenin saat 12.00 sıralarında arkadaşımın otosuyla beldeye geldim. Evim biraz uzak olduğu için evime yürüyerek gittiğim sırada dul komşum olan cano hanım benim önüme geçti o anda şaşırdım. Bana Cemil abi bizim evde büyük bir fare var odada onu öldürürmüsün dedi. O anda tamam bacım diyerek hiç bir kötü niyetim olmadığı halde tamamen iyi niyetli olarak elimde sopayla canonun evine girdim. Odada elimde değnek ile fare ararken canoya da bacım bişi bulamadım dediğimde cano bana, arkanı dön fare burada dedi. ben arkamı dönmemle birlikte aman allahım canoyu anadan doğma karşımda görünce şok oldum. O güne kadar çıplak olarak çok hatun gördüm ancak böylesine hiç rastlamamıştım. Erkeklerin tam idealinde bir hatundu. Anlıyacağınız 90-60-90 ebatlarının tüm özelliklerini taşıyordu. Bir müddet ağzım açık olarak o güzelliği seyrede kalmışım birazda alkolün etkisiyle olacakki her zaman arzuladığım bayana sikim kalkmadı. Her gün küheylan gibi şahlanan küçük cemilin kıpırdayası gelmedi. Ben hala o şaşkınlıkla ne olduğunu anlayamadan önümde bir ıslaklık hissettim ancak kendime geldim önüme baktığımda cano benim pantalonu indirmiş küçük cemili diliyle yalıyor benimki aslında çok ta büyük değil ama nedense benimle sikişen bir bayan her gün sikişmek istiyor. Bu sırada yarrağım şahlanmış aman allahım önümde ellerini çekyata koyarak cemilim beni sik yarağa doyur dedi sana hastayım dedi. O anda çok utandım gözlerimi kapatıp arkasına yanaştı birde ne göreyim cemil yolunu bulmuş küçük canoya gidip geliyor cano önümde ıhlıyo ohluyo ohhhhh vaahhhhh ehhhhh cemilim delirt beni diye bağırıyordu. Bi ara sikim hem küçük hemde amcığın ıslaklığından çıktı olacak tekrar yanaşıp soktum ama bu sefer canonun götüne girmişim götüm diye bağırmasından anladım. Hatırlamıyorum kaç defa boşaldım ama onunkini saydım 7 defa boşaldı birde baktım onun amından akan meniler benim kilodumu sapsarı yapmış. Bende bunun intikamını almak için tam boşalacağım sırada benim ki iniyo yala dedim tam ağzına aldığında tüm dölllerimi azına boşalttım kaçmaya çelıştı ama nafile başından öyle bir bastırdım tamamını tutmasını sağladım. Baktım bayılacak haldeydi. Canoyu kucağıma alıp yatağına yatırıp evden çıkıp gittim hhala unutamıyorum fırsat buldukça tekrar yapıyorum. Beğenir ve yayınlarsanız diğerlerini de yazacam.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

serpil

“Oh, Tatlım. Vücudunu böyle hareket ettirdin mi, beni iyice azdırıyorsun...” dememe, “Vücudumdan hoşlanıyor musun?” diye yanıtladı. Siyah dar bir deri etek giymişti. O kadar dardı ki eteği kalçalarını sıkıca sarmış, külot giymediğinden amının kılları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Okul Arkadaşım

Meraba ben izmirden okyat 1.80 boylarında kumral ela gözlü bir gencim benim şu ana kadar çok arkadaşım uldu ama böylesi hiç olmamıştı bir okul çıkışı eve giderken yolcu otobüsüne kız arkadaşımla bindikve benim yanıma aturdu. ben de kızlarla yanyana f... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

legend melisle beni

|bırgun chat odasına gırmıstım Legend(hakan) dıye bırısıyle tanıstım cok karızmatık bırısıydı neyse onu hıkayenın devamında anlatırım bana gelınce ben tam bır Sex ilahıyım ıste gecen zaman ıcınde samımıyetımız ıyıce arttı webcamde chatlesıorduk konu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

alişveriş arkadaşi

merhabalar...bir gün bir alışveriş için bir mağazaya gittim.mağazada bulunan iki bayan bana gayet iyi davranıp ilgilendiler alışverişi yaptıktan sonra mağazadan çıkarken bana üzerinde telefon numarası bulunan bir kart verdiler ..bende kartı alıp cebi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul bir kadın

İlk öncelikle merhaba hepinize 23 yaşında yakışıklı bakımlı ve kızların aradığı tiplerdenim fakat benim olayım çok farklı cünkü ben kız demicem beraber olduqum bayan durldu. Yani bi nevi evlenip boşanmış tiplerden yani :(... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aynur`un aşkları

AYNURUN AŞKLARI  Benim adım Aynur.Kısaca kendimi tanıtmam gerekirse; sarışın, 1.65 boylarında,50 kilo ağırlığında, minyon tipli,Bursada yaşayan,32 yaşına yeni basan bir bayanım. Buradaki hikayeleri okurken;bende yaşadıklarımı yazıp, bunu sizlerl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tesadüfen tanıştık ve sikiştik

Tesadüfen Tanıştık ve Sikiştik Herkese merhaba ben muratcan yazacağım hikaye tamamen gerçektir. Cep telefonumla rastgele numara çevirirken bir bayan beni aradı ve kendisine çağrı attığımı söyleyerek kim olduğumu sordu bende yanlış numara olduğunu söy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hemşire teyze

Merhaba arkadaşlar ben boludan tolga 26 Yaşındayım ve sizlere 1 sene once hemşire komşumuz aysegul teyzeyle olan birlikteliğimi yazacağım. aysegul teyze idare eder güzellikte, hafif tombul, kara tenli, 38 yaşındadır. Hemşireler ne azgın olur bilirsin... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aramızda kalsın

Slam dotlar simdi size olumune siktigim kızı anlatcam ben optisyenım gözlukcu yanı bi müsteri geldi bayan dukkana ya amına kodumun kızı yapma bebek sanki bu kadarmı sexsi olur kahbe o gozler o fizik kalcalar memeler off analarıyın amına koyum nasıl d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaşımın annesi gülşen

Arkadaşımın Annesi Gülşen merhaba sayın okurlar ben 22 yasında 185 boyunda 72 kiloda esmer ela gözlü bir gencim biz kücük bir ilde yasıyoruz,benim bir arkadasım var onla cok sıkı fıkıyızdır ve ben oldum olası annesine hastayımdır ama bu hep icimde ge... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.