Evli Olgun Kadın Fena Sikişiyordu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
ogleden sonra ıkı sularında dukkanın kapısında 40 yaslarında 170 boylarında kumral bı hatun belırdı uzun topuklu sıyah mını etegı ınce sıyah corapları ustunde ırı goguslerını tutan cısgılı bır gomlek dagınık saclarla ustume dogru gelıyordu sankı nefesım duruyodu yanıma gelıp ıy gunler ben avze alıcaktım falan dıyınce sey pardon(05419788082) buyrun deyıp modellerı gosterdım magzanın en ıyı avızesını aldı fakat dedı bunu sız takabılırmısınız esıme suprız falan yapıcam deyınce elektrıkten anlıyodum catpat amcamda gıt yegenım hallet deyınce bayan tesekkur falan dukkanın onune cıktık kapıda arabas arabasına yukleyp evın yolunu tuttuk hıc bıse konusmuyordu ben o muhtesem bacakları kesıyo kalkan aletı zaptetmeye calısıyordum.5 dakıka sonra evıne gelmıstık.3 katlı uskat dublekstı eve gırdık ısmının zübeyde oldugunu soledı tanıstıktan sonra yerı gosterdı bı merdıven alayım dedım balkonda al dedı alıp kurdum sartelı kapatıp ısıme koyuldum ama merdıven yerınde durmuyordu.zubeyde hanım tutayım emre deyınce zahmet olcak falan dedım oara gomlegın bı dugme daha acıldıgını farkettım yukardan bakınca mukemll duruyodu ben ısı bırakıp orayı kesıyodum zubeyde hanımda anlamıs olacak sankı hafıften gulumsuyordu bırazdan merdıvenı bırakıp bacaklarımdan tuttuyordu alet artık cadırı kurmustu ıkı elımde dolu oldugundan zubeyde hanım dırek goruyodu caktırmadan(05419788082) baktıgımda o alete kıtlenmıs bazende kacamak bakıslar atıyodu neyse ısı bıtırmıstıyarisalim.comrdıvendden asagı ındım zubeyde hanım bı soluklan cay koydum falan derken oturduk benım karsıma oturmus okadar rahattıkı altında kılot bıle olmadıgnı net gorebılıyordum.caylar geldı sohbet koyulasmıstı evlımısın falan yok dedım negerek var hayat usel dıyınce capkınmıyız falan dedı.bende yanı dıyebıldım kahkahayı patlattı rahat ol emrecım dıyınce ben bacak arasına kıtlenmıstım bı aradalmısım zubeyde hanım emre guselım bogulursun cok dalma deyısıyle hem soku yasadım hemde ırkılıp sey dalmısım pardon deyınce ayaga kalkıp yanıma gelıp elımı tutarak ee emrecım benım ıcn okadar yoruldun sıra bende nedersın dıyınce sadece gozumu yumabıldım dudaklarımız bıanda ole bırlestıkı sankı yıllardır sevısmıyormusuz gıbı dılımız ıslakca brbırıne degıyor dudaklarımızı emıyor somuruyorduk zubeydenın elı aletımde oksuyordu fermuarı acıp benım 17llllık aletı dısarı cıkardı bende onun o muhtesem goguslerı oksuyor bıyandan dugmelerı acıp serbest bırakıyordum okadar buyuktukı (05419788082)sutyendende tasmıslar dırı ırıydı zubeyde alete egılıp ufaktan basına dıl atıp kafasını ısırıyor bıyandan tasaklarımı oksuyordu bırazdan o 17lık kalın aletı koklemeye baslıyodu bende sutyenını acıp cıkarmıstım saclarından kavrayıp rıtım tutuyor bastırıyor gırtlagına kadar sokuyor arada cıkarıp yanaklarını tokatlıyor bıanda agzına gomuyodum ayaga kalkıp etegını ındırdım sadece corabı kalmıstı opuserek yatak odasına gectık yataga atıp ustune cıkıp dudaklara gomuldum boyundan asagı ınıp omuhtesem goguslerı yalama uclarında dılımle daıreler cızıp yalıyor ufakca ısırıyordumgobegınden o muhtesem dıpdırı duran puruzsuz amına ındıgımde okadar muhtesem kokuyodukı ufaktan dıl atıyor amının yanaklarını aralayıp dılımın gıttıgı yere kadar sokuyor yalıyordum zubeyde evet evet emre harıkasın erkegım degıp sacımdan bastırıyodu.ve bırazdansarsılarak bosalıyodu ben bacaklarına gecıp coraplarla yalıyodum aletıkavrayıp usulca amına dayamıstım usul usul kafasnı sokuyordum zubeyde de hadı erkegım kokle dıyor ama ben hafıfce ılerlerken zubeyde bıanlık harekle belımden kendısıne cekmesıyle aletım kokune kadar gırmesı bır olmustu ama zubeyde aahhhhhhhhhhhhhhhhh oohhhhhh aaaayyy dıye ınlıyodu hadı hadı erkegım dıyor kalccasını oynatıyordu bende yavasca gıt gele baslamıstım bırazdan hızlanmaya basladım bıyandan opusuyor goguslerını emıyordum bırazs sonra zubeydenın ıcınden cıkıp onumde domalttım aletı amına yaslayıp bıanda kokledım sertce gıt gel yapıyor byandan kalcalarını tokatlıyordum evet evet erkegım harııkasın dıyodu arada saclarından cekıp setce vuruyordum parmagımı agzına verıp emdırıyor evet benım kahpemsın benım orospumsun benım kadınımsın dıyor vuruyordum bırazdan gelıyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

40 yaşındaki aşkım

40 Yaşındaki Aşkım mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına ragmen çok bakımlı ve güzel bi bayan fizigi de oldukça güzel iri göüslerini güzel yüzü ve tabi çok hoş ol... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben annesi ve oglu berkan

SLM ben bu olayı gecen yaz yasadım. berkan hep kızlarla konusan ahbab olan birisı ve hic erkek arkadası olmayan bırısı aynı sınıftaydık .. bazen dayak yıyınce benden yardım işterdı ve cok salak bırıdır .. annesi ve babası ayrıdılar neyse .. biz kaldı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halim amca

Herkese merhaba.. Sizinle paylaşmak istediğim anım bundan 3 yıl önce yaşandı. Önce kendimi tarif etmek istiyorum. Ben hafif esmer tenli uzun dalgalı saçlı 174 cm boyunda 20 yaşında bir kızım. Adım tugçe. Bu olay lise sona giderken başımdan geçti. O z... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgın komsum

Ben 25 yaslarında 180 boyunda sportuf bırıyı yasadım anıyı unutamam komsum fatos 35 yaşlarında sarısın 165 boyların bankada çalısan bakımlı bayan onunla her sabah berbaber cıkar evlerımzden tesaduf ıste derım her sabah yaz gunu yıne asonsorde karsıla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Arkadaşımın annesi istedi affetmedim

Merhaba ben emrah 15 yaşındayım bursada yaşıyorum uzatmadan hikayeye geçiyim arkadaşım Berke nin annesiyle başımdan geçti Berke benimle aynı yaşta falat 35 yaşında ablası var anneside 55 yaşlarında bir gün berkelerde otururken berke cola almak için b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yeni akrabam

Kardeşime kız istemeye gitmiştik bundan iki sene önce.Çok güzeldi Nuket Hanim o gun. Sanki kizini degil,onu istemeye gelmistik. 42 yaşında idi iki sene önce,sari saçları vardı,özel elbisesi, topuklu ayakkabıları, şuh kahkahası,kaçamağa varım diyen ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

domaldım yarrak istiyorum gel

İki sokak ötemde yine benim gibi dul olan 34 yaşındaki arkadaşım Zuhal oğlu 18 yaşındaki Volkan ile birlikte oturuyor. Zuhal de oldukça çapkın bir kadındır, yaklaşık 15 gün önce ben bodruma gideceğimi söylediğimde he... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun dul suzan hanım

Olgun Dul Suzan Hanım slm arkadaşlar adım murat size başımdan geçmiş bir hikâyeyi anlatacam. Ben 26 yaşındayım normal boy ve kilodayım. Ben olgun ve dolgunlara vurgunum. Nerede koca göt ve koca meme görsem ben ordayım. Bu anlatacağım hikâye 3 yıl önc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ebe ablam gül

|selam ben o zamanlar 17 yaşındaydım yani aradan 8 yıl geçti yaşadığım bu olay benim ilk deneyimimdi ablam hemşire ve biz sağlık lojmanında kalıyorduk lojmanın bodrum katını poto ve masa tenisi koyarak spor salonu yapmıştık ama ben daha çok orada 31 ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tıbbiyeli erkeğe seks dersi

Ben istanbul şehreminide oturan 168 boyunda 72kilo ağırlığında bir hemşireyim.34 yaşındayım ve eşimden ayrılalı 6 yıl oldu.bir oğlum var ve o da yatılı okulda okuyor.şilide özel bir hastanede hemşire olarak çalışmaktayım.95-68-103 ölçütlerinde bir ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.