Sizlerden Gelen Hikayeler kategorisi, evli çiftler 2 hikayesini oku.

evli çiftler 2

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Akşam akşam kendimize bir eğlence bulma derdini düşmüş ve gene giyinip süslenmiş kendimizi sokağa atmıştık. Eşimde klasik mini elbise, çorapsız bacaklar tamamdı. Gene göz alıcıydı. Birlikte genelde üniversitelilerin takıldığı bir cafe bara gittik. Ortam tam beklediğimiz gibiydi, gençler masalarda takılıyor, biralar votkalar su gibi akıyordu. Masalar genelde hep kalabalık kızlı erkekli gruplar halindeydi. Bu benim çok işime gelmiyordu aslına bakarsanız, o masalardan bize sadece kaçamak bakışlar geliyor ama daha fazla yanaşmaya kimse cesaret edemiyordu. Olayı oluruna bırakmış, eşimle kafayı çekiyorduk. Ortam gereği biradan başka bir şey yok gibiydi masada, ee bira bu durmaz ki şişedeki gibi, otomatiğe bağlamış habire tuvalete gidiyorduk. Bu gidiş gelişlerde eşim alkollünde desteği ile kıvırtmaya ve kendisini daha yeni yeni uyanan ergenlere sergilemeye başlamıştı. Artık açık açık eşimi masalar takip ediyordu. Masadaki kızlar tarafından da ergenler dalga konusu oluyorlardı. Keyifle bizde bunu izliyorduk. Saat ilerlemiş herkesin kafası 1 dünya olmuş masaların yanlarında dans edenler başlamıştı. Eşimde müziğe uyuyor ve yanımda dans ediyor mini eteğinin sıyrılmasına aldırış etmediğini de herkese ispatlıyordu.İlerleyen saatlerde canlı müzik başladı, gençlerden oluşan grup popüler müzikleri çalıyor, herkes eşlik ediyordu. Ortam çok ısınmış, herkes rahat rahat alkollünün dışa vurmasına izin veriyordu. Her masada şişeler boşalmış, kızlı erkekli gruplar dans etmeye başlamışlardı. Eşimde bunlara arada katılıyor yakın masalardaki gruplara karışarak onlarla dans ediyor, kızların genelde yapamayacağı dans hareketlerini yaparak erkekleri deli ediyor, beni de göz ziyafetine boğuyordu. Eteği her yere eğildiğinde daha çok sıyrılıyor bembeyaz çamaşırı mor ışıkta parıldıyordu. Kızlar kıskansa da kafaya aldıklarını sanarak eşimi gaza getirmeye çalışıyor, eteğinin daha çok sıvanmasını sağlamak adına yanına yaklaşıp onla dans edip elbisesini yukarı kaldırıp güya kankalarına kıyak yapıyorlardı. Bense bira eşliğinde izlemeye devam ediyordum. Bir süre sonra müzik yavaşladı ve masalara çekildi azgın ergenler. Sahnede biraz önceki gruptan kalan 2 gitarcı çıktı ve slow müziğe döndürdü ortamı. Eşim kafayı iyice bulmuş, gaza getirme çabalarından hoşnut kalmış bacaklarını ayırmış, gitarcılara bakıyordu. İçerisi iyice kararmış sadece beyazlıklar dikkat çeker hale gelmişti. Gitarcılardan birisi bize dönmüş tebessüm ederek bizim tarafa bakıyordu. Sanırım eşimle ilgilenmeye çalışıyordu. Emin olmak için sigara bahanesiyle dışarı çıktım, sahnenin önünden geçerken de normal sarhoşluğumdan çok daha fazla şekilde yalpaladım ki sarhoş olduğum iyice kanıtlansın. Dış kapıdan masamıza bakınca gerçekten de eşimin kendini yaydığını ve bacak arasında ki parıltının göz aldığını gördüm. Dışarıda yan masadaki ergenlerle sigara içip biraz takıldım. Herkes abi nasıl bir iş bu diyor, harika bir eşin varı ekliyordu. Bende eğleniyoruz filan diye geyiğe vuruyordum. 15-20 dakika kadar sigara arasından sonra içeri girince biraz önceki gitarist yetişkinin bizim masanın kenarında takıldığını gördüm. Beni fark edince uzaklaşmaya çalışsa da hem benim umursamaz tavrım hem de eşimin gel buraya otur demesiyle sandalye çekip yanımıza oturdu. Hoş beş muhabbet ederken 2 şer bira daha içtik. Öğrenciydi ve ufak çapta da olsa bu tip sahne işleriyle harçlığını çıkarıyordu. Eşimle muhabbeti koyulaştırmışlardı ki hesaplar masalara geldi mekân kapanıyordu. Hesabımızı ödedik, kalkarken gitarcı gençta eşyalarını toplamaya gitti. genç gidince beğendin mi dedim yetişkini, yazık ya dedi garip baksana üç kuruş için burada saat kaça kadar takıldı. Kıyamadın mı dedim kıyamadım valla dedi, daha buradan dünya yol yürüyüp eve gidecekmiş, bu saatte olacak iş mi bu. Haklısın dedim istersen biz bırakalım, olur dedi eşim yazık çocuğa.Kapıya çıkıp arabamıza binerken gitarcının orada takıldığını gördük, gel hadi bırakalım diyince ya çok iyi olurdu ama bir mekana daha uğramam lazım para alacağım dedi. Size ters olur sonra. Hadi dedik gel bekleriz seni sonrada bırakırız bu saatte nasıl olacak ki zaten başka türlüsü. Çok uzak olmayan başka bir mekana gelince gitarcı arabadan indi, mekandan alacağı varmış alıp geri gelecekti. Gitmesiyle gelmesi bir oldu. Kusura bakmayın siz gidin hesabı kapatıyorlarmış, 20 dakika filan sonra verecekmiş patron parayı dedi. Ama canı çok sıkkındı. Eşimin camından konuşuyor olması ve eşimin bacaklarının kasıklarına kadar açık olması da aslında sıkıntısını katlıyordu. Bekleyelim istersen dedim, eşim hemen atladı. Tabi bekleriz dedi, hem bir de bira cilası yaparız bizde. Birlikte girdik mekana. Masaların çoğu boşalmış, kalan masalarda da kafalar dumanlanmıştı. Köşede bir masaya oturduk. Gitarcı bize 3 bira alıp geldi ve özür dileyerek oturdu yanımıza. Bu patronlar hep böyle paramı vermezler bir türlü diye ağlandıkça eşim daha çok yanaşıyor, olsun bak ne şanslısın herkesin giremediği yerlerde çalışıyorsun filan diyordu. Benim bira direk dibini bulunca ben masadan kalkıp bir bira daha almaya gittim, barmen birayı verince hesabı ödemeye niyetlendim ama hesabı gitarcı çoktan ödemişti, yani alacağından düşmelerini söylemişti. Ben ısrarla hesabı verdim ve masaya döndüm, eşim bacaklarının uzunluğundan bahsediyor karşılıklı gülüşüyorlardı. Hesabı vermişsin dedim, mahçup ettin bizi diyince eşim gene kıyamadı. Ya yapma ama filan tavırlarına girdi. Eşimin kulağına eğildim ben ödedim ısrar edip telaş etme yük olmadık diyince, şu anda bende ödüyorum dedi bana. Nasıl diyince bacağım kucağında şu anda eli ise geziniyor dedi. Sen bilirsin dedim. 15 dakika sonra çocuğa garson zarfı getirdi ve oradan kalktık. Artık evine bırakacaktık, mahalle arasında bir öğrenci evinin önünde durduk. Bir kahve içermisiniz dedi, nescafe yaparım ama türk kahvesini bilmem diyince eşime sen bilirsin dedim. İyi olur ya dedi hem biraz ayılırız. Ok diyip eve girdik. Kapıyı açınca 2 ev arkadaşının da evde olduğunu gördük. 2 side koltuğa kurulmuş, oyun oynuyorlardı. Bizi görünce şaşırdılarsa da delikanlılıktan istiflerini bozmadılar. Bizde yanlarına oturduk. Onlar hem maç yapıyorlar hem de ufak ufak eşimi kesiyorlardı. Eşimde havasını bulmuş öğrencilere kıyak yapıyor her yerini gösteriyordu. Kahvelerimiz gelinceye kadar 2 oyuncuda içeri gitmiş gelmiş ve bize bakışları değişmişti. Belli ki gitarcı durumu anlatmış, büyük ihtimalle de abartmıştı. Eşim lavabo nerede diye sorunca herkes mahcubiyet yaşadı, lavabo vardı ama ışığı yanmıyordu. Sorun değil dedi eşim gitarcı ile birlikte gittiler lavaboya, bende arkalarından tabi. Eşim klozete oturmuş kapıyı açık bırakmış gitarcı da başında bekliyordu. Kilodu ayaklarında elbise ise sıyrılmış halde idi. Umursamadan geri geldim ve oyuncuların yanına oturdum. Gitarcı seslendi içeriden ya beyler tuvalet kağıdı ve temiz havlular nerede. 2. side fırladılar hemen sebep belliydi 3 ü de kapıda eşime bakıyor eşimde işi bitmiş olmasına rağmen klozette onlarla muhabbet ediyordu. Hadi kız kabız mı oldun diye yanlarına gidince herkes kenara çekildi biraz, eşim hayır ya dedi başım dönüyor kalkamam diye korkuyorum. Kalkarsın dedim. Düşersen de bir şey olmaz kaldırırız. İsterseniz yatağa uzanın biraz dedi gitarcı, olabilir dedi eşim aklım başıma gelinceye kadar yatsam iyi olur. Tamam dediler, eşim kalkmaya çalıştıysa da poposu herkes tarafından görülecek şekilde domalıp kalınca ben gel ben alayım seni diye koluna girdim. Ayaklarındaki kilodu yürümesine mani olunca onu ayağından atıp yürümeye başladı. Hala elbisesi arka kısımdan sıyrık şekilde yatağa kadar geldik. Gitarcı bana yardım ediyor kolunu sarmış destek veriyor, arkadaşların ise arkadan izliyorlardı. Kilotu ise birisinin elindeydi. Eşim yatağa düşercesine yatınca gene her şey meydana çıktı ve sarhoş olduğu için hiç üstünü düzeltmeden sızmış halde kaldı.Hemen üstüne bir bataniye getirdiler biraz uyusun diye bırakıp içeri geçtik. Gitarcı abi bir bak istersen hasta filan olmasın yanlız kaldı diyince bir şey olmaz alışık o dedim, biraz yatsın düzelir. Ama için rahat etmiyorsa sen bak dedim. Tamam deyip hemen fırladı içeri. 10 dakka filan sonra abi harbiden sızmış dedi, hiç farkında değil nerde olduğunun uyandırmaya çalıştım ama bana mısın demedi diyince, aynen öyle olur siksen uyanmaz şimdi o dedim bende gülerek. Abi kusura bakma ama elbisesi yırtılacak neredeyse istersen çıkarta ben ona tsort fılan ayarlayayım dedi. Haklısın ama nasıl olacak o iş dedim ben sanki çok ayığım da onu toparlayacam, bende zor duruyorum ayakta hiç de uğraşamam hem elli tane fermuarı düğmesi vardır onun nasıl becereyim ben diyince biz yardım ederiz istersen abi dediler. Sence sorun olmazsa. Olmaz olmaz dedim ama madem yardım edeceksiniz gidin siz halledin. Bana varsa 1 bira verin yeter dedim, anında bana bir bira geldi. Hep birlikte eşimin yanına gittik, ben çalışma masasına oturdum baygın gözlerle sigara bira yaparken ekip eşimin üstünü çıkarmaya başladılar. Elbise aslında çok kolaydı. Sadece arkadan fermuarlıydı. Ve eşimde sızmamıştı sadece öyle sanmalarını istiyordu. Eşimin fermuarını açınca sutyeni olmadığını fark edince abi iyi hoşta sutyeni yok nasıl olacak şimdi dediler. Ee ne olacak dedim bende kiloduda yoktu ama ne fark etti. Sanki ilk kez mi göreceksiniz dedim. Tamam, abi dediler eşimin üstünden elbisesini çıkartınca eşim çırılçıplak kaldı yatakta. O anda giydirecek bir şey ayarlamadıklarını fark ettiler olay çok komik bir şekilde ilerliyordu, her gün Abazalıktan yakınan 3 delikanlının eli birbirine dolanıyordu. Abi ne giydirsek filan derken eşim hemen battaniyeyi üstüne çekiverdi uykusunda. Bak dedim gerek kalmadı üşüttünüz kadını. Bırakın da uyusun dedim. 3 ü de başları eğik içeri geçti. Bende yanlarına ama gitmeden eşime kocaman bir öpücük kondurdum. Bak keyfine dedim. Sadece tebessüm etti, sarhoş olmasınasarhoştu hem de ciddi sarhoştu ama hala kontrolünü de elden bırakmıyordu. İçeri geçtik, 4ümüzde eşimin içerideki bekar yatağında çıplak olduğunu biliyor ama kimse bir şey yapamıyordu. 5 10 dakka geyik yaptıktan ve sarhoşluğumu iyice abartarak tastiklettikten sonra içeriden eşimin sesi geldi. Su istiyordu. Ben götürürüm abi dedi gitarcı hemen sen kalkma. Tamam dedim. İçeriye suyu götüren gitarcı geri gelmede sorun yaşayınca bende kalktım yerimden tuvalet bahanesiyle, arkadaşları bana mani olmaya çalışsalarda kolay değildi beni durdurmak, tuvalette giderken benle gelen 2 ev arkadaşı beni lavaboda bırakıp arkadaşlarının yanına gittiler hemen. Bende arkalarından. Kapıdan içeri girmeme izin vermiyorlardı bir türlü gel abi uyumuş zaten uyusun uyandırma filan diyorlar kapıyı kapalı tutuyorlardı. Durum anlaşılmıştı. Israrla içeri girmek istedim rezillik çıkacak korkusuyla mecburen korka korka gerilediler. İçeri girmek için kapıyı açınca eşimin yatağın kenarından ayaklarını sarkıtmış olduğunu ve gitarcı tarafından yalandığını gördüm. Arkadaşları rezillik çıkacak endişesiyle beni kolluyor gitarcıyı korumak için bekliyorlardı yanımda. Ben ise sessizce kapıyı çekip sessiz olun diye işaret ettim. Bana 1 bira daha 1 de sigara, bu arada çaktırmadan izleyelim diyince herkes rahatladı. Biram ve sigaram hemen geldi. Sessizce odaya girdim çalışma masasına oturdum. Ev arkadaşları kapıdan izliyorlardı. Gitarcı eşimi kıvama getirdikten sonra soyunup üstüne çıktı. Eşim zevklenmiş ama hala yarı uykudaydı. Tam içine girecekken, öyle olmaz dedim kaput bulun. 2 arkadaşı hemen uzadılar ve 1 kutu kaputla geldiler geri. Gitarcı hemen 1ini taktı ve içine girdi. Heyecan, korku her şey karışınca hemen geldi. Eşim ise yarıda kalmıştı. Yatakta kıvranıyor, devam edin diye inliyordu. Kapıdakiler ne olacağını beklerlerken ben utanmayın dedim ha bir ha . hemen diğerleri olaya girdi, yatakta eşimle birliktelerdi, ilk kez çıplak kadın görüyorlardı. Her noktasını inceliyorlar, öpüp, yalıyorlardı. Eşim bayılmış bu işe kendinden geçmiş içime girin diye inliyordu. Sırayla ikiside içine girdiler. Gitarcı daha usta sayarak kendini yatağın yanından eşime dokunuyor. Memelerini sıkıyor parmaklamaya çalışıyordu. Yaklaşık 1 saat boyunca eşimi acemice de olsa, gençlik güçleriyle güzelce siktiler. En son hava aydınlanmaya başladığında hadi yeter artık diyip olayı sonladırdım. Eşime hadi der demez eşimde kalkıp hazırlandı 10 dakika içinde kapıya ulaşmıştık. Hayır işi oldu biraz ama dedi eşim yinede baya iyiydi, kilodumu bıraktım onlara da hatıra diye dedi. Doğruca eve dönerek bir banyo yapıp yatakta gecenin kritiğini birde kendimiz yaptık.Gönderen: merakli
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

sarışın öğretmenim

Merhaba arkadaşlar Adım mesut yaşım 18 ve size başımdan geçen tamamen gerçek bir olay anlatıcam . Kaç senedir bir kız sikmeyi hayal ediyordum sarışın kızları gördüğümde çok pis azıyorum esmerler tercihim değildir. Neyse okuldan bir hocamız war sarışı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bursali uclu

Yazdigim asla yalan dolan uydurma olmayip gercek yasantidan neyse dergi satan biri turbanli blri bekar basetmistim gecen 10 tane gazete alinca bunlarda benim acikca parami yiyecekler olsun deyip ikisini mudanya yemege giturdum ordan dogruca gundogduy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

eray - mustafa ve annesiii

arkadaşlar bu olay kesinlikle gerçektir yalançının bacısının amını parçalayıyım geçen ay karşı apartmanda oturan benden 1 yaş küçük bir arkadaşım vardı mustafa mustafayla çok iyi geçinirdik birgün bununla porno seyrediyorduk filmin başlarında iki erk... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli ama kocası pasif ben ne yapayım

SLM CANLIHIKAYELER.COM OKURLARI SİTE EDİTÖRLERİNE TŞKR EDYORUM BEN R…. VANDA KAMU DAİRESİNDE ÇALIŞAN 33 YAŞINDA 1,74 BOYUNDA KUMRAL ELA GÖZLÜ ORTA YAPILI BİRİYİM BU YAŞADIĞIM OLAY TAMAMEN GERÇEK OLUP 9 AY ÖNCE YAŞANMIŞ TAMAMEN GERÇEK OLUP SADECE İSML... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

faruk karımı benden daha iyi sikiyor.

Değerli arkadaşlar sex çok önemli bir konu aile huzurunun temelinde sex var emin olun evinde kavga sorun olan ailelerin incelenmesi sonucu bu problemlerin büyük bölümünün kadının sex sonun daazma ulaşıp rahatlayamaması az bir bölümün ise kadınların e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aylin teyzemle

Merhabalar hemen hikayeme geçiyorum bu hikaye tamamen gerçektir uzun zamandır arzuladığım bir aylin teyzem var annemin kuzeni o 34 ben 16 yaşındayım gençluğumdan beri hep sikmek istediğim biridir Ama bir türlü ne hyaparsam yapayım olmuyordu onun çoc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kapıcı kadın

Bizim apartmainin,kil oldugum bir kapicisi var,bunun esmer hos bir karsi var.Kadini hic makyajli gormedim ama basina tulbentini baglar,altina dar kumas etegini ustune dar bi badi giyer cikar,ben kocasina kil oldugumdan kariya fazla bakmazdim ama bigu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kuzenimi düzdüm

slmyaklaşık 7-8 yıl kadar önce yani 22 yaşlarımda gerçekleşmiş bir hikayemi sizinle paylaşmak istiyorum..bi pazar günü sabah kahvaltısında yengem ve kuzenim bize gelmişlerdi.. geldiklerinde ben hala uyuyordum... hatta seslerine uyandım.. yaz günü old... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ayfer kaan

selam hikaye okuyucuları ben 34 kaan eşim ayfer 30 yasında eşim beyaz tenli mavi gozlü sarışın bir affettir eşimle 9 yıllık bir evlliğimiz var eşim seksi seven ve aynı zamanda hep baska pozisyunlarda sikilmek istemişir bu yuzdende denemediğimiz ve ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dolmuştaki kadın

iskenderunda askerim birgün çarşıya çıktım yolda bir bayan minübise bindi o sırada minibüs kalabalıktı kadın tam önümde durdu bir anda kalçası benim sikime deydi sonrasına bende zevke geldim çaktırmdan sdürtüp duruyordum kadın farkına vardı yüzüme ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.