Aldatma Hikayeleri kategorisi, eşinin ilgisizliği hikayesini oku.

eşinin ilgisizliği

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ismim Bilal , daha önce de sitenizde ‘’Kocası Iraktaydı’’ isimli bir anımı daha anlatmıştım , okuyupta farkı anlayabilenlere - gerçekleri paylaşmayı sevenlere selam olsun , ben Adana da yaşıyorum türkiyenin en sıcak şehrinde, yazımın sonunda msn adresimi yazıcam seviyeli yeni arkadaşlıklar isteyen bayanlar için, pazarlama işi yapıyorum işim gereği adana nın her yerini gezmek zorundayım birgün öğle yemeği lokantada değilde galerianın yanında bulunan parkta yeyip temiz hava almaya karar verdim adana yı bilenler orayıda bilirler geniş bir yeşil alan ve gençlar için park tarzında bir yer, elimde dönerim oturdum bir banka ve yemeye başladım gözüm oyun oynayan gençlara takılıyordu etrafta pek kimseler yoktu az ilerdeki bankata kızıl saçlı bir bayan vardı sırtı bana dönük şekilde oturan, tam yemeğim bitmiştiki gençlardan birisi yere düşmüş ve ağlıyordu baktım kimse onunla ilgilenmiyor gidip kaldırdım 3-4 yaşındaydı bana eliyle o kızıl saçlı bayanı gösterip anne diye ağlamaya devam ederek onu annesine doğru götürdüm bayan sanırım iyice dalmıştı düşüncelere çünkü yanına gelene kadar duymadı bizi ben bayan bu sizin yetişkininuzmu deyince telaşla atıldı ve noldu bebeğim düştünmü gibi cümlelerle gençla ilgilendi ağıtı dinen genç tekrar oyun alanına döndü , bayan bana teşekkür etti yaklaşık 25 yaşındaydı , kızıl saçları gögüslerine kadar uzundu , minyon tipli göze çarpacak derecede güzel bir yüzü vardı üzerinde gri tonda bir pantol ve kısa kollu tshirt vardı ne şişman ne zayıf orta kiloda ama harika kalçaları olan birisiydi, afedersiniz ama yetişkininuzu bile duyamayacak kadar ne düşünüyorsunuz böyle dedim , oturduğu yerden bana bi baktı ve süzdü beni tepeden tırnağa bu arada ben 1.72 boyunda sarışın yeşil gözlü orta kiloda yakışıklı denilen birisiyim sonra anlamsız duran yüzü birden gülümsedi uzun hikaye boşveerr dedi , bende benim vaktim var isterseniz biraz sohbet edebiliriz deyince bankta yana kayıp yanına oturmam için yer açtı ve başladık sohbete 5 sene kadar önce evlenmiş tek gençları var ve eşi evliliğin 3üncü 4üncü yılından sonra kendisi ile ilgilenmemeye başlamış anladığım kadarı ile aralarındaki aşk bitmiş hani derler ya ömrü 3 yıldır diye , sorup durdu niye böyle oluyor diye bende dilim döndükçe anlattım erkekler evde aradığını bulamayınca dışarı kaçabilirler bazen diye , o da bana sanırım hamilelik döneminde onu kaybetmeye başladığını çünkü kocasına sex konusunda o zamanlarda genelde hayır dediğini falan anlattı , sonra kocasının ilgisizliği falan derken cebinde başka bir iki numaradan gelen mesajları yakalamasını falan aldatılmış olmaya tahammül edemiyordu napacağını sordum evliliğine gittiği yere kadar devam edecekmiş beklide düzelir diye ama onu 1 kere de olsa aldatmak ve intikam almak istediğini söyledi, bana beni beğendiğini bu yüzden çağırıp sohbet etmek istediğini falan anlattı ve benimle bu işi yapabileceğini ama şartları olduğunu söyledi nedir dedim şartın sadece bir kere olacak dedi sonrası yok bende tamam dedim yerin varmı deyince yalnız yaşadığımı evimin müsait olduğunu söyledim beraberce Topel dolmuşuna binip evime gittik , eve girince ilk işi yetişkininu uyutmak oldu bu arada ben de nescafe hazırladım içerek sohbete devam ettik hayat insana asla yapmam dediği şeyleri yaptırıbiliyor dedi . kahveler bitince sarıldı bana ve ağlamaya başladı ben bak istersen hayat boyu pişman olacağın bişeyi yapmayalım dedim hayır o bunu hak etti dedi ve öpüşmeye başladık incecik dudakları vardı ve çok güzel öpüşüyordu bazen dilini ağzımın içine sokuyordu bende ona karşılık verip ellerimi saçlarında ve vücudunda gezdiriyordum derken gömleğimi atletimi çıkartmaya başladı sonra ben de onun tshirtünü çıkarttım siyah bir sütyeni vardı göğüsleri hafif dışına taşıyordu boynunu öperken ellerim kopçelerini çözüyordu o ise ellerini göğüslerimde gezdiriyordu göğüsleri serbest kalınca ellerimle sıkarak somurmaya başladım arada gözlerine bakıyordum hafifçe kısılmıştı o arkasına uzandı bense ayağa kalkıp pantolonumu çıkardım o da kalçalarını kadırarak yattığı yerden pantolununu çıkarttı ve siyah dantelli iç çamaşırı ile kaldı gerçekten nefis bir görüntüydü çekyatı açıp yanına uzandım ve deli gibi öpüşmeye birbirimizin boyunlarını somurmaya başladık ben sanırım kuvvetli somurduğum için sakın morartma diye uyardı beni , ellerim gögüslerine ordan da kilotunun içine gitti orta parmağımla yavaşça içine girdim hafif ıslaktı ama dar ve sıcaktı amı hafif kıllıydı sanki 1 hafta önce traş edilmiş gibi, aşağıya doğru kayıyordum ki amını yalamak için o beni elleri ile yönlendirip ayağa kaldırdı ve kendisi sadece boynu ve başı aşağıya sarkacak şekilde yatarak kilodunu çıkarttı ve beni kendine çektiben ayakta çekyatın kenarına gelince benimkini ağzına alıp somurmaya başladı bende eğilip onun amını yalamaya başladım aman tanrım bu ne zevkti anlatamam arada bir de yumurtalarımı yalıyor somuruyordu bu arada eliyle beni çekmeye de devam ediyordu, ben ise onun o hafif kıllı amcığını dilimle yalaya yalaya– somura somura kıpkırmızı etmiştim arada bir amının üstünde bulunan o küçük yuvarlak noktasını yaladığımda bana direk oraya yapma aşırı bişeyler oluyo dayanamıyorum dedi tekrar yanına yattım ve öpüşmeye devam ederken aletimi amcığının dudakları arasında aşağı yukarı sürtüyor ama girmiyordum o ise ahhh-ııhh diye hafif hafifi inliyordu 5-10 kez den sonra bana hadi sok artık diye kısık bir sesle söyledi bende aletimin baş kısmını tükmükleyip amına kökledim offf o ne zevkti öyle yaa , o da oahhh gibi bir ses çıkarttı, aletimi sonuna kadar soktukça elleri ve bacakları ile beni durdurmaya tam köklettirmemeye çalışıyordu hepsini sokma acıyor seninki büyük dedi biraz bu pozisyonda siktim onu daha sonra oturdum koltukta ve kucağıma aldım onu önce yüzü bana bakar şekilde gögüslerini ve boynunu yalaya yalaya içine girip çıkyordum ellerimle kalçalarını sıkıyordum baya serttiler bu arada parmağımı amının suyu ile ısaltıp göt deliğine sokmaya başladım daha önce kocası ile yapmışlar bu yüzden rahat gibiydi ama sonra ya seninki büyük bak sakın acıtma dedi bende sen kendin ne kadarını istiyorsan ayarla ona göre otur dedim ve aletimi tutup göt deliğine ayarlamaya yavaş yavaş oturmaya başladı nerdeyse yarısına kadarını alıyordu içine ben bazen azıcık daha fazla sokmaya çalışsam hemen ay-ah yapma acıyo diyordu , ben boşalmam yaklaştıkça sürekli pozisyon değiştirmemizi sağlayarak boşalmamı geciktiriyordum , bu kez ben yatağa sırt üstü yattım ve o ata biner gibi sırtı bana dönük olarak kucağıma oturdu aletim amındaydı ve amı sıcacıktı , kalçalarını hafif hafif şaplaklıyordum ensesini yalamak için doğruldum ve onu dört ayak pozisyonuna getirdim alttan gögüslerini tutup ona kökleye kökleye sokmaya devam ettim , ahhh ahhh diye zevkten inliyordu bende boş durmuyor parmağımı göt deliğine sokup çıkartıyordum alttan elimle zevk noktasına masaj yapıyordum sonra onu yatağa yanlamasına yatırdım bir bacağını az havaya kaldırıp dizlerimin üstünde dibine kadar yanaştım onun yerde kalan bacağı benim iki ayağımın arasından geçiyordu bu pozisyondayken yine kökleye kökleye siktim ve derken ben geliyorum dedim o da dur içime boşalma sakın diye beni içinden çıkarttı ben üzgün şaşkın ne yapacam şimdi der gibi bakarken geldi ve ağzına alıp somurmaya başladı !!! bunu aranızda yaşamamış erkek varsa kesinlikle birgün yaşayın derim arkadaşlar bir bayanın sizi somurarak boşaltması benim ilk kez orada yaşadığım bir zevkti ve nerdeyse kalp krizi geçiriyordum ya bu kadar mı zevkli olur , ama şaşırdım tüm sperlerimi yuttu ben ne diycem derken o bana işte o oruspu yetişkinina hep böyle sex yaşatırdım dedi sadece bir süre ara verdik diye hemen başka oruspulara gitti şerefsiz dedi. Gözleri hafif nemlendi sonra da bana gel aşkım ben 1 kere boşaldım bir daha istiyorum dedi ben de tamam dedim çekyata sırt üstü yatıp ellerini amının üstüne kaydu ve başladı amı ile oynamaya bana da sende durma göğüslerimi somur dedi ben dediği gibi yaptım o az sonra titreye titreye ikinci kez boşaldı , kalktı beni bir teşekkürle öptü ve hak ettin bunu oruspuyetişkini diye söylene söylene giyinip yetişkininu da alıp gitti , numaramı vermeye uğraştıysam da almadı beni ve bu sex i unut dedi, tam gidecekken bana bakıp gülümsedi ve iyi sikiyorsun beğendim evin yerini öğrendim bakarsın gelirim dedi ve gitti buraya onun adını falan yazmadım hayatına saygıdan, ben adana dan Bilal , bekarım yalnız yaşıyorum , tanışmak isteyen bayan sırdaş arkadaşlar için msn adresim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

güzel bir sabah beklenmeyen sex

Yeni evlenmiş ve doğup büyüdüğüm şehre eşimle yerleşmiştik. Ben askere gittiğim için eşim işe benden önce girmişti. Yaşadığımız şehir denizkenarındaydı.eşim işyerindeki arkadaşlarıyla haftada bir buluşuyorlar ve dedikodu yapıyorlardı. Aralarında en k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

partide karım ve sikiciai

Eğer aptallık kelimesinin sözlük anlamına bakacak olursanız eminim beni tarif edecektir. aslında hikayem sekiz ay önce başladı. Öncelikle kısaca kendimden bahsetmek istiyorum. Adım XY. 30 yaşındayım ve iki yıllık evliyim. Karım Dilek ise benimle yaşı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun aysunumdan ayırlıken ağladık..

SLM MİLLET BÖYLE KANAL YAPANLAR İÇİN ÖNCELİKLE TŞKKONUMA ĞECMEK İSTİYORUM ÖNCELİK BAŞIMDAN DA ONCE GECEN BİR OLAYI BU SİTEYE YAZMISTIM SONRA BENI MSN EKLEYEN SEV....COM OĞUN DEĞİL AMA BİR AKSAM USTU MSN ACTIM SLM ILETSI ĞELDI SONRA KONUŞMAYA BAŞLADIK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

6 yıl süren yasak ilişki..

Tamamı yaşanmış ve gerçektir.Tam 6 yıl sürdü.İkimizde evli ve genç sahibiydik.olmamalıydı ama oldu.Ben adam,o kadın..yerler ve isimler mahfuz yani saklı.Herşey bakışmalarımızla başladı..aklımdan geçmiyordu bile..birden o ve ben kendimizi yasak bir i... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evliydi ama mutsuzdu

SELAM ARKADAŞLAR BEN BAŞKENTTEN TAYFUN DAHA ÖNCE KOCASI YURT DIŞINDAYKEN HİKAYEM YAYINLANMIŞ BANA ULAŞANLAR OLMUŞTU. SİZDE EKLEYİN PİŞMAN OLMAZSINIZ HİKAYEME İNANAN EKLESİN BENİ İNANMAYAN DA EKLESİN BENİ HADİ AMA BİRAZCIK CESARET. BUNLARIN İÇERİSİNDE... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götümden sik beni dedi

Kendime ait bir işyerim var. necla adında 26 yaşında muhasebecimizin yanında çalışan ve iş nedeniyle benim ofisime sık sık gelen çekici bir bayan vardı. başlangıçta ilgimi çekmiyordu ama güzel havalarda giydiği mini etek ve güzel vücudu dikkatimden k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çoksevdimamaevliydi

ben allrıza ist hikayeme gelince yaklaşık 10 yıl önce başladık görüşmeyeve ilk anda tutuldum ben ona çünkü enbüyük arzum sevdiğin sanatçı sibel canı andırıtyordu ilk bi kaç görüşmelerimiz mesafeli ve seviyeli muhabetlerle geçerken bir gün oturken ban... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

orusbu elemanı m

slm arkadaş lar bı r cogunuz uydurmuş ı ş te sı zlere gercek bı r hı kaye ben iş yerı iş leı yom iş ler cok sı kı oldugunda kı sa surelı iş i alı yordum bı r gun 140 boyl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin ev arkadaşıyla çok gizli

slm ben samsundan tolga 1.75 boyunda kumralım anlatacağım hikaye yaşanmış bir hikayedir.. iki yıl önce ünversite ikideyken kız arkadaşı(ezgi) ve onun ev arkadaşı(fatma) ile yaşadığım bi anımı yazmak istiyorum.. ben sürekli onlara kalmaya giderdim ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun ve azgın

merhaba arkadaşlar ben 30 yaşında 170 boyundayım ankarada yaşıyorum evliyim ama sex hayatımız çok monoton ve bende işim gereği güvenebileceğim kişiler olursa ancak bunu yaşayıyorum ama nedense bu defa öyle olmadı hiç tanımadğım bir bayandı sevda ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.