eşimle kavganın sonucunda onu aldattım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
eşimle sıradan bi tartışmadan sonra büyüyen bi kavgaya tutuştuk ve sebebi çok komik saçma bişeydi ondan dayak yedim ve çok hırslandım ondan nefretim her geçen gün çoğalıyo ve delirtiyodu beni intikam hırsı normal sıradan bi arkadaşım vardı ismi uğur onunla çok ii anlaşırdık bana ilgisi olduğunu hissediyordum ama yaklaşamıyodu benden cesaret alamadığı için birgün onu aradım ve görüşmemiz gerektiğini yardımına ihtiyacım olduğunu söyledim beni hiç kırmazdı ve yine öyle oldu buluştuk ona yanlız kalabilceğimiz biyere gitmek istediğimi söylediğimde şaşırdı evine gittik orada ona seni çok istiyorum dediğimde şaşırdı beni deniyosun dedi hayır dedim seninle sevişmek çılgınca kadınlığımı tatmak istiyorum dediğimde kocan yapamıyomu dedi yapıyo sadece o işi biliyo dedim ama ben hissederek sevişmek istiyorum dedim sende beni çok istediğin için bunu daha gzl yaparsın dedim başladık öpüşmeye hiç konuşamıyo çılgınca dudaklarımızın dansına vucutlarımızda uyuyodu sonra kulaklarımız boynumuz ellerimiz vucudumuzun her köşesini keşfe çıkmıştı memlerimi emerken içim titriyo sırılsıklam olduğumu hissediyordum bacak aramı yalarken beni çıldırtıyodu bende onu yalamak emmek için çıldırıyodum ama bacak aramdan çıkmamak için çaba gösteriyodu resmen balkutusunuı diliyle sikiyodu emiyo içinde keşif yapıyodu sonra bende onu yalamak istediğimi söyledim 69olduk ve aynı anda uçuyoduk çok gzl ve tatlıydı dakikalarca yalayıp emdim oda beni inletiyodu sonra onun beni sikmesi için yalvarmaya başladım bana sert konuşmasını istiyo sikmesini istiyodum ama beni daha fazla çıldırtmak istiyodu bu kadar zamandır seni istediğimi biliyodun ve beni beklettin şimdide sen bekle diyor beni daha çok çıldırtıyodu en sonunda ondan krtulup üstüne aniden oturdum ve birden içimde onun kocaman kalın damarlı sikini hissettim o kadar gzl ve çıldırtıcıydıki zıplıyo üstünde sürtünüyodum zevkten inliyodum içinden hiç çıkmadan ters dönüyo bana küfretmesini istiyo beni sikerken fantazilerini anlatmasını istiyodum saatlerce değişik pozisyonlarda seviştik ve çılgınca boşaldık o günden sonra defalarca seviştik ama intikamı ondanmı yoksa kendimdenmi aldım bilmiyorum çünkü kocam halen bilmiyo ve ben ona acı vermek isterken sadece zevk aldım mutlu oldum ama o bişey hissetmedi
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aldatanlar.comdan gelen büyük zewk

merhaba yarisalim.com okurları istanbuldan osman size basımdan gecen yasanmıs gercek bir hikayemi anlatmak istiyorum.daha önceden burda paylastıgım hikayemde vermiş oldugum msn adresine ebru isimde biri ekledi msnde uzun bi süre görüstükten sonra bu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben bittim onlar istiyordu.

MerhabaLar.Ben fazLa detaya qirmeden yaşadıqım sex hikayemi anLatmak istiyorum. İşten qeliordum. Karım avrupada annesinin yanındaydı. Kendisi isveç asıLLıdır. Sokakta 3 tane birbirinden qüzel 2 sarışın bir kumral bayan qördüm. otostop çekiyorLardı. D... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşk ile sevgi ile seks

Ben ARDA. 30 yaşındayım. yıllardır aşka inanırım ve bunun için hep mücadele ederim. Bundan yaklaşık olarak 3 ay önce bir arkadaşlık sitesinde BENSU ile tanıştım. Aslında tanışma denemez. Ben msn isteyip webcam açmasını istedim. Ama açtıktan sonra her... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

is arkadasimin karisini sikiyorum

mrb bir gun once size basimdan gecen hikayemi yazmistim belki hatirlarsiniz is arkadasimin karisini sikiyorum iki gun once yine sabah saa onda geldi iceri girdiginde ben ciplak olarak onu bekliyordum yatagima geldi deliler gibi opusmeye basladik ayag... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek ama ne erkek

MERHABA ARKADAŞLAR... SİZLERLE BAŞIMA GELEN BİR GÜZELLİĞİ HAYATIMIN RENKLENMESİNİ SAĞLAYAN ERKEKLE YAŞADIKLARIMI PAYLAŞMAK İSTEDİM... GECEN YILDI NETTE DOLAŞIRKEN TESADÜFEN BİRİYLE TANIŞTIM BİR KAÇ GÜN YAZIŞTIK KARAR VERDİK CAMDA ONUNLA SANAL SEX YAŞ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli aysu yu en sonunda yedim

arkadaşlar merhaba,ben caner.anlatacagım hikaye bundan 20 gün önce gerçekleşti.ama bir 7 yıldır bekledim onu,en sonuda muradıma yarisalim.comim mahallede yani adana da esnaflık yapan bir arkadaşım vardı, gel zaman git zaman eşiylede tanıştım,aysu ya ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nöbetçi eczacı

merhaba ben samsundan ismini belirtmek istemeyen bir paylaşımcıyım. Bilirsiniz eğer şehir dışında üniversite okuyorsanız, hastalandığınızda sizinle ilgilenen yoktur. Geçtiğimiz aralık ayında yaklaşık 4 gün ağır gribin ardından hastaneye çıkmaya üşend... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumuz ayla teyze intıkamı

slm mılet hemen konuya gecmek istiyoruım bızım bına yenı yaplımıstı ve yenı yenı ınsanlar gelıyordu yan komşumuz ayla teyze bır afeti aslında 44 yasında ama gorsen 35 yasında sankı benıım monton hayatıımnda yenı renk gelcek gıbıyıdı ..VE GEL GIT ZAMA... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ankaralı güzel sevgilim

MERABALAR DAHA ÖNCEDE YAZMIŞTIM BAŞIMDAN GECEN SEKS OLAYLARINI BEN DOYUMSUZ OLDUGUM İCİN BULDUMMU KACIRMAM YİNE BAŞIMDAN GECEN BİR SEKS OLAYIN SİZLERLE PAYLAŞMAK İSDEDİM BİR GÜN YİNE İNTERNETTE BR BAYANLA TANIŞTIM COK GÜZEL ESMER GÜZELİYİDİ BOYU UZUN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli sevgilim

selamlar arkadaşlar bende başımdan geçen bir anımı paylaşmak istedim umarım begenirsiniz yaklaşık 3 yıl önceydi telefonla çöpçatan hattını arıyordum sürekli tabi faturalarda el yakıyordu bir gün çagrı geldi aradım bir bayan açtı tabi tanışalımmı dedi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.