Ensest Hikayeler kategorisi, eşimin yeğeni hikayesini oku.

eşimin yeğeni

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba ben 40 yaşında biraz azgın biriyim hikayem 4 yıl önce gerçekleşti.benden 11 yaş küçük olan aynı zamanda evli eşimin yeğeni ile ailece sık görüşürüz.Bir sabah işte iken tlfonum çaldı arayan oydu şaşırdım beni hiç cep tlfonundan aramazdı.Bana çok acil paraya ihtiyacı olduğunu evine haciz geldiğini eşinin haberi olmamasını söyledi bende 450 ytlyi nasıl geri vereceksin dedim azar azar ödeyeceğini söyleyince tepki gösterdim adeta tlfonda yalvarıyordu benim zaten gözüm vardı kızda çünkü eşim bigün bana yeğeninle banyo yapar amının dilinin bir erkek çoçuğununki kadar söylenişti bende acaba nasıl sorusu hep onu düşünürdüm.fırsattan istifade edip bu parayı geri istemediğimi bir kez beraber olmasını söyleyince tlfonu yüzüme kapattı çok korktum ya eşime söylerse aile faciası çıkardı diye düşünürken tlfon çaldı aylayarak kabul dedi.parayı verdim sözleştik 4 gün sonraeşinin mesaide olduğunu hemen ne yapacaksan yap dedieve gittiğimde hem ağlıyor bir yandan eşofmanını çıkarıyordu kulodunu bana bıraktı eliyle gözünü kapatmış hadi yapta bitsin dedi külodunu yavaşça indirdiğimde muhteşem bir amcık gerçekten amcığının dili büyüktü büyük bir iştahla emmeye başladım yeter teter diye yalvarırken kasıla kasıla boşaldı suratı kıpkırmızı allah belanı versin beni bitirdin diye söylenirken sikimi ağzına uzattım istemeye isteye yaladı ve on geldi o muhteşem amcık ve sikim karşı karşıya yavaşça dudaklarında gezdirdikten sonra hızla içine girdim adeta yanıyor kadıncağız hem böğürüyor hem inliyordu içine boşalma diyene kadar ben patladım bile 2 yıl beraberliğimiz devam etti tabii her seferi 30 ytl ama olsun böyle bir amcığa helal olsun ona bir tlfon aldım sağolsun 6-7 defa götten verdi.Artık fazla görüşemiyoruz çünkü yetişkini var yasak ilişki sevenleri bekliyorum [email protected]
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

dünsiktim bradan tanışmıştım

Slm herkeze bu site sayesinde tanıştım bi kızla ilişkimi anlatcam anlatıklarım tamamen gercek size ismi önemli deyil daha önce buraya hikaye yazdım ve msn bağlandı bi kız görüştük kamerayla izmirden kendisi bende ist buluştuk dün iznirdeydim yeni gel... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul kızımın siktirdiği ilk gecenin keyfi

arkadaşlar bu hikayemi çok kısa olarak sizlere aktaracağım ama bunu çok detaylı analatacam sizlere ben olay anımızda 45 üstünde bir dul adamdım kıızmda evli ve bir gençlu evli vir kadındı kocası ile tartışıp onu kocası geririp bana bıraktı 7 ay geçt... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

erkek kardeşim

Merhabalar ben 19 yaslarinda erkekleri azdirabilecek kapasiteye sahip ayni zamanda cekici ve guzel biriyim. Ailemin serbestligi surekli disarilarda rahatca gezebilen biriyim. Bundan suan lise son siniftayim. Okulumuz ozel ve evimize uzak oldugu icin ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Hemşire Selma Teyzem 2

Slm adım Mert ilk hikayemde size Selma teyzemi nasıl rahat siktiğimi anlatmıştım.Ben aslında Selma teyzemin bakire olduğunu zannediyordum ama çok rahat girince bakire olmadığını anladım.Aslında hep duyuyordum arkadaş ortamlarında hemşirelerin çok azg... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

boyle bir sikis olamaz

Böyle Bir Sikiş Olamaz slm arkadaslar, ben kayseride yasıyorum.21yasında gerçektende çok yakısıklıyım.dogal olarakta kadınların ilgisi çok fazla.neyse başımdan geçen olaya gelelim.geçen sene yazın canım sıkıldığı bir gün abimlere gideyim dedim.amacım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kızkardeşimin amcığı

|o daha16 yaşında tatlımı tatlı bi amı olan kız adı jale birgün evdeyalnız kalmıştık o yatıyordu ve bacaklarını seyrediyordum üstteki sutyeni beyazdı o an o nu sikeyim mi diye tereddüt ettim ama istiyordum yanına yaklaştım elmi kalçalarına attım okşa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

canim yigenimin rujlu ami

Canım Yigenimin Rujlu Amı yigenim ile evde yalnız kalmıştık o gece tv.de seks filmine bakmıştık yigenim ile yaşımız aynı idi otururken dayı ikimiz sevişsek bu filim çevirenlerden iyi sevişiriz deyince bende onu sen bilirsin istersen sen onlardan daha... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük sevgilim ve ben

merhabalar ben ırmak 29 yaşında esmer 85 beden memeleri harika yuvarlak kalçaları olan 168 boyunda 50 kilo bekar bir kadınım.7 yıldır sikişiyorum ama daha önce beni böyle kimse sikememişti.offf o ne zevkti öyle çığlık atmaktan bağırmaktan sesim kısıl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

teyzemi seviyorum

merhaba arkadaşlar sen berk size başımdan gecen bır gercek olayı anlatacam bir cumartesigünü evde canım sıkıldı ve teyzem lere gittim yıgenım evde yoktu teyzem yannızdı ben biraz zaman gecsin diye internette geziniyordum teyzem mutfakta bulasıkları y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle pencerede

merhaba hikaye severler her şey bu hikayeleri okumakla başlamıyormu neysekı hemen konuya gırıcem bu aklımda hiç olmayan o anda gerçekleşen bir olaydı saat gece 11 sıralarıydı her zamankı gıbı pc başında evde zamanımı geçırıyordum chat kanallarında bı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.