Erkek Kardeşim Kızlığımı Aldı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90

Selam arkadaşlar. Size yaşadığım ensest hikayemi anlatmak istiyorum. Ben sevgilime bakireliğimi vermiş daha sonra da onun tavırlarına sinirlenerek ilişkimi bitirmiştim. Tabi evdekiler kızlığımı bozdurduğumu bilmiyorlardı ve öğrenmemeleri de gerekiyordu. Ben daha sonrasında da artık nasılsa kızlık gitti diye başkaları ile de birlilkte olmaya başladım. Ama en heyecanlısı ise ailemden gizli olarak bir de üzerine evde misafir varken yaptığım seksim oldu. Kardeşim tam bir serseridir ve gözlerine bakınca bile korkarım. Ama onun o deli bakan gözlerinde her zaman insanı çeken bir şey vardır. Bir gün eve yatılı misafir gelmişti. Hep birlikte akşam yemeğimizi yedik. Çay kahve sohbeti de yapıldı ve artık saat geç olunca da yatma zamanı geldi. Neyse kardeşimle sikişmeyi kafama koymuştum ve gece su içme bahanesi ile kalkıp kardeşimin uyuyup uyumadığına bakmak istedim.

Neyse baktım kardeşim uyumamış annemlerden gizli gizli balkona sigara içmeye çıkmıştı. Onunla oturup biraz sohbet ettim. Ama onun sigara içişi bile beni tahrik ediyordu. Sigarayı içine çekişinden acayip etkilenmiştim ve odama gidip amımı okşayarak kendimi boşaldım. Hiç sesimi çıkarmamıştım ama boşalırken de çok zevk almıştım. O gece amacıma ulaşamadan uyumak zorunda kaldım. Ama ertesi sabah kardeşime öyle bir bakışım vardı ki neredeyse gözlerimle yiyordum onu. Neyse o gün kardeşimle ikimiz evde yalnız kalacaktık. Ama kardeşim bana hadi abla biraz çıkıp gezelim dedi. Ben de kabul ettim. Ama dışarıya çıktığımızda çok kötü bir şey oldu. Akşam tam eve dönerken kardeşimin bacağına motosiklet çarptı. Çok korktum ve hemen kardeşimi ambulansla hastaneye götürdük. Kardeşimin bacağında çatlak vardı ve bir hafta evde dinlenmesi gerekiyordu. İşe de gidemeyeceği için ona evde ben bakacaktım. Aslında bu beim işime de gelmişti. Ben sabah çok erken kalkardım.

O sabah da çok erken kalktım ve kardeşimin bilgisayarını karıştırmaya başladım. içinde neler vardı neler. Porno yıldızları seksi kadın resimleri daha bir çok şey vardı. Ama hepsi de fanteziliydi. Gay seks mi ararsın lezbiyen seks mi hepsi vardı. Ben o an kardeşimi daha çok istemeye başladım. Çünkü sekse açtı ve beni tam anlamı ile doyuracağından emindim. Neyse kahvaltıyı falan hazırladım. Gidip kardeşimi uyandırdım ikimiz kahvaltı yapmaya başladık ama benim aklım fikrim onunla sikişmekteydi. Sadece ilk adımı nasıl atacağımı bilemiyordum. O gün annemlerin gelmesine iki saat kala harekete geçmeye başladım. hemen odama gidip titreşimli vibratörü çalıştırdım. Bunun sesini tanıyıp gelme ihtimali yüksekti. Tam da düşündüğüm gibi oldu ve vibratörü amıma sokmaya başladığımda kapı açıldı, kardeşim içeriye girdi. Hemen toparlandım ve battaniyeyi üstüme çektim. Kendimi naza çekme taktiğini uygulamaya başladım.

O gece herkes yattıktan sonra da olanlar oldu. Ben de bu düşünceler arasında uyumaya çalışırken birden odamın kapısı açıldı ve tabii ki gelen de kardeşimdi. Yataktan çıktım yanına gittim benim ne istiyorsun dememle ağzımı kapatması bir oldu. O an heyecandan çıldıracak gibi olmuştum. Beni duvara yaslayıp eşofmanımı sıyırdı ondan sonra da külotumu indirerek deli gibi amımı yalamaya başladı. O kadar güzel yalıyodu ki zevkten inlemeye başlamıştım. Ama biri gelecek de yakalanıcaz diye de ödüm kopuyordu. Bir süre yaladıktan sonra kız değilsin demi diye sordu. Değilim deyince de sikini amıma kökleyip sikmeye başladı. İnanılmaz bir zevk aldım. Artık seks ihtiyacımı erkek kardeşimle karşılıyorum. Annem babam yattıktan sonra gelip beni sikiyor ve doyuruyor.

Erkek, Kardeşim, Kızlığımı, Aldı,

Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

Bakire Olmam Onu Durduramadı

Selam benim adım Sıla size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum. Daha 18 yaşındaydım okuldan çıktıktan sonra part taym bir kafede çalışmaya başlamıştım. Benimle çok ilgilenen okuyup da bir yandan çalıştığım için bana saygı duyan bir şefim vardı. Şefim 2... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Liseli Öğrencimi Sınıfta Ders Çalıştırdım

 Herkese merhabalar. Ben lise yıllarımdan bu yana liseli kızlara karşı aşırı ilgisi olan bir erkeğim. Bu arada evimizde okula çok yakın bu yüzden liseli kızları görüp sürekli olarak azıyorum. Hatta öyle bir azmak ki bu onlardan birkaç tanesi ile aynı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Ayten hanımı bornozuyla görünce kudurdum

Bugün sizlere ilk kez komşum ayten hanımla yaşadığım ilişkiyi anlatıcam bir gün balkonda telefonla konuşuyordum yan tarafta bulunan balkondan birden ayten hanımın bornozuyla balkona çıktığını gördüm ayten hanım hiç çekinmeden bana gülümseyerek bakıyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çılgın rusla geçen seks gecem

Selamlar yarisalim.com seks dünyası.Ben Serkan,25 yaşında,iri bir gencim arkadaşlar tokmak diye takılırlar,sebebi de aletimin büyüklüğü,birkaç kere kiralık kızlarla aynı evde iş tutarken karılar bana bu ne lan eşekle mi yatacağız yarısını sok bana diy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Eniştem İstemedi Ben Zorla Verdim

 Selam arkadaşlar ben Ayça. Özel bir şirkette sekreter olarak çalışan 26 yaşında bir kadınım. Ailemle birlikte İstanbulda yaşıyorum. Benim evli bir ablam var ve onun kocası her zaman ilgimi çekmiştir. Ablamların evi iş yerine daha yakın olduğu için b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

baldızımla sarhoş keyfi

Herkese mrb yarisalim.com okurları, arkadaşlar sizlere başımdan geçen gerçek ve ibret verici bir hikaye yazmak istiyorum inanan inanır inanmayan inanmaz. Ben 30 yaşında 8 ay önce evlenmiş biriyim. Akraba aracılığı ile eşimle tanıştık aylarca konuştuk ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

cayır cayır yanan kuzenim

selam ensest sex hikayeleri okurları, biz her yaz ailecek marmarise amcamlara tatile giderdik.orada 3 tane kız kuzenim vardı en büyüğü benimle yaşıt diğerleri daha küçüktü.bende 16 yaşındayım bu arada.kzuneim her sene daha sexi görünmeye başlıyordu g... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

oda komşum duyguyla odasında unutulmaz anlar

Merhaba yarisalim.com seks okurları.Geçtiğimiz yaz tatilinde Bodrum’daki yazlığa gitmeye karar verdik. Bizde yazlık bol. Babamın işleri yüzünden bu yıl annem, ben, ablam, eniştem ve yeğenlerle gidecektik. Bu yıl yengem, gençları ve kız kardeşi de amc... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

inanılmaz gecede yaşanılanlar

Merhaba yarisalim.com seks okurları. Birgün işyerinde beraber çalıştığım ve oldukça samimi arkadaşım beni evlerine yemeğe davet etmişti.Daha önce karısıyla tanışmamıştım. Gerçekten çok ama çok güzel bir kadındı.Gördüğüm andan itibaren vurulmuştum.Uzun... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yatakta amcığımla oynarken orgazm oldum

Merhaba yarisalim.com seks okurları. adım Elif, 18 yaşında,1.73 boyunda güzel bir kadınım .Düz siyah saçlarım ve uyumlu siyah gözlerim var.göğüslerim 93, belim 71, kalçalarım ise 98 cm ölçülerinde.Sitenizi bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ziyaret ett... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.