ehliyeti ve iki hatunu kaptım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Ehliyet almak için kursa yazıldımm ve gece derslerine gitmeye başladımm derslerde yanıma bir hatun denk geldii adı ayşe 26 yaşındaydıı baya sohbet muhabbett tenefüstü derken iki arkadaş oluvermiştikk ben E sınıfı ehliyet alacaktım tesadüf ayşede E sını fı ehliyet alacaktı ve bir bayan daha vardı oda E sınıfı ehliyet alacaktıı sınıfta E sınıfı ehliyet alacak iki bayan vardı ikisinin ismide ayşe idi biri 26 digeri 30 yaşında ve ikiside evliydii ayşe26 ile baya samimi olmuştuk bakışları beni etkilemeye başlamıştı bir gün tenefüste kocasının cok şanslı biri oldugunu söylemiştim cok tatlı bir hanımı oldugunu söyledim.ve oda başladı dert yakınmayaa kocası içiyomuş kumarı varmış karı kız meseleleri yani baya yakındı kıymetimiz bilinse gibisinden.ama bakışları beni iyice etkiliyodu bu bir gerçekk.neyse dersler bitmeye direksiyon dersleri başlamıştıı hafta içi müsait olanlarııbir grup hafta sonu olanları grup yapıyodu hocaa ben ve diger ayşee salı günü müsaittikk hoca 3.zü aldıı salı için ben ve iki ayşee kursta buluştuk vee sürüş alanına gittik sürüş alanı şehirden biraz uzak tenha biyerr.ilk dersi ayşe 30 alıyoduu iki tur atacaktıı herkezz ilk tur bitiminde hocamıza telefon geldii cocugu hastalanmış acıl gitmesi gerektigini söyledii .bizde istersen bekleriz dedikk hoca kurstan izinsiz olarak hemen ayrıldıı.neysee aradan 10dk geçtii ayşe 30 olan bir şeyler canım cekti açım ileride market var ben bişeyler alıp geleyim büskivi türü içecek felan yani dedim ben gideyim kabul etmedii biz otobuste oturuyodukk buhabbet derken bir an göz göze geldikk öyle etkilenmişimki tabi onunda bana karşı bi elektrigi varmışkii o bakışlardan sonra nefeslerimiz hissetti birbirimizi inanın o an dudak dudaga gelmişiz ve birden dudaklarımız birleşti ve öyle istekli arzulu öpüşüyordukkii anlatamam o an o öpüşme esnasında ayrıldık ve arka 5 li koltuga geçtik arkadan perdeyi çektimm baktım ayşe 30 hala görünürde yok perdeyi aralık bıraktım ve tekrar yumuldum. ve bir elim gögüslerini okşamaya ve bacaklarından aşagıya dogru indim eteginin altından kilodunu sıyırdım amcıgı vıcık vıcık olmuş hala öpüsüyoruz bu esnadaa ve dudaklarını bırakarak tekrar perde aralagından arkaya baktım görünürde kimse yok. bı vicik vicik olmuş amcıgı yalamam gerekti hemen indim aşagıya kilodunu bile çıkarmadan yana çekerek vicik vicik olmuş amcıgı yalamayaa harikaydıı adeta cılgına dönmüştüü benim alette taş gibi olmuştuu acele etmemiz gerekiyoduu pantolonumu yere dogru sıyırdım çıkarmadım tam çıkardım aletii zaten amcıgı vıcık vıcıktı birazda yalayınca bal kutusu bal gibi kıvamdaydıı benim aleti dayadım bal kutusuna aşaagı yukarı sürttürdüm kuru oldugu içinn aletim normalden kalınn iyice sıvısıylaa girmesini kolaylastırmak için baya aşagı yuları yaptımm girmektee zorlandı baya ama şaşkın bir bakışlaa bana bakıyorduu girmedigini görünce yavaş yavaş sokuyordum artık yarısı girmiştii amcıgı cok dardıı yavaş yavaş ileri geri yaptıkça giriyordu tam yarısında artık iyice abandım ve tam olarak zorda olsa girmiştii inim inim inliyorduu artık benimki yolunu iyice bulmuştuu tempoyu her seferinde arttırıyordum yaklaşık 10iala 15 dakika arası gidip gelme olmuştuu iki sefer boşalmıştıı deli oluyorduu ve bu esnada biz diger ayşeyide unuttuk tabii aslında tedirgin başladık ama herşeyi unutmuştukk ben tam b oşalırkenn çantasından kolanyalı mendili çıkarıp bana verdi ve mendile boşaldımm vee birden bravoo bizim karnımız açlık çekti sizinde sexe açlık çekmiş diye bi ses geldii . o annn şok olmuştum ayşe 30 oturmuş bizi izliyoo hiç bişey diyemedikk sanki dilim tutulduu ayşe26 ya baktımm oda kızardı bozardıı çıt yok benim elimde sikim bir elimde ıslak mendil benim alet birdennn söndüü desem yerii gülerekk yanımıza geldii olsun ne olacaktıkii ben açıktım açlıgımı geçirmek için bişeyler aldım sizde sexe acıkmışınız ne oldu bunda dedii veeeeee benimde iştahımı kabarttınız diyerekk benim alete elini attıı ben bir kez daha şok olmuştumm kendi kendime dedim insan istese böyle rüya göremez ben gerçeginimi yaşıyorum diye bile merak ettim ama herşey gerçektii dedimm erol hocayı aramamız lazımm hoca gideli nerdeyse 1 saat olmuştuu ben hocayı ararken ayşe 30 benimkiyle oynarken birden agzına aldıı dedim hocam ne oldu geçmiş olsun dedi sırada daha 25 kişi varr ben eve bırakıp gelecem isterseniz başka zaman dedii bende biz bekliyoruz dedim 1.5 saate gelirim heralde dedi tamam dedim kapadım .ayşe benimkini hala yalıyoduu cok kalın bir aletin var diyoduu sen nasıl alsın kız bunu dedii diger ayşede gülmeye başladıı öyle bir iştahla yalıyodukii benim alett artık kendine gelmiştii bu şoklardan sonraa taş gibi omuştuu ayşe 26 diger ayşenin yanına giderek ayşede kot pantolunu çıkarmaya çalışıyoduu arka 5 liye diger ayşe yerini aldı buseferr pürüssüz tertemiz amcıgı vardıı vardıı bu sefer ben yerimi aldım vee amcıgıı yalamaya başladımm bayılıyorum yalamayaa harika bişeyy çok tatlıı yaladıkça çıldırır gibi harıkasın diyerek beni iyice tahrik ediyoduu hadi sok artık demeye başladıı artıkk bende bu sefer bidaha yakalanmayalım dedim kendi kendimee tam ayagı kalktımm bu sefer diger ayşee benimkini aldı agzınaaa biraz yaladıı ve ayşenin amcını yalamaya başladıı bende boş durmayım diyerek amcıgı yalanan ayşenin agzına verdim hem benimkini iştahla yalıyor hemde amcıgı yalanıyordıı çıldırıyordu adetee artık sok yeterrrr demeye başladıı ve ben yerime geçtimm sikimi yavaşça dayadım aşagı yukarı bir iki sıvama yaptım ve kökledim buna biraz daha rahat girmiştii digerininki kadar dar degildii yaklaçık 10 dakikaa oşekilde devam ettim ve çıkardım degişik pozisyona geçtim ellerini koltuga dayattım vee arka tarafına geçerek domalttım ve arkadan amcıgına girmeye başladımm bu arada 3 sefer ayşe boşalmıştı ben hala pompalıyordumm 10 dakikada öyle devam ettim ve boşalacagım diyerek çıktım ve hemen döndü bana dogru ve benimkini aldı agzına agzına boşalmamı istiyoduu o an zaten bende gelmiştim ben boşalırken diger ayşede agzına alışını hayretle izledigini gördüm ve bu sırada harıkaa bak tadına diyerek ayşeye işaret etti ayşede istemeyerek belki ama daha önceden yapmadıgı belli çekine çekine aldı agzınaa ve oda kalan son damlaları yuttuu evet güzelmiş dedii digeri ben bayılıyorum buna diyerekk iyice aldı ve son damlasına kadar yutu ve ben artık toparnalalımdedim ve saate baktım 15 dakkaya kadar hoca gelir dedimm toparlandıkkk aradan yarım saat geçtii hoca geldii bende ,ç,mden belki bide arkadan kayardım die geçirdim hoca geçikince :D sonra ayşe 30 turunu tamamladı sıra diger ayşedeydii oda iki tur attı otobüsle sıra bana geldii hocam ben başka zaman atsam olurmu geç oldu dedim tamam dedi vee oradan ayrıldık kendime ait bir arabam var diger ayşe 26 laonu bir kere daha siktim hem arkadan hem önden digeriyle bir kere görüstüğm ama fırsatımız olmadı denk gelemedik ama illaki karşılaşırız yani bi ehliyet iki hatun aldım rüyamda bile göremezdim belki ama gerçek yaşandı bu olay hemde kısa bir zamanda not ben pazarlama işinde çalıştım türkiyede gezmedigim il ilçe kalmadı belki çok şeyler yaşadım :D ama böylesini yaşamamıştımGönderen: ahmet takar
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

aile dostumuz 2

herkeze tekrar dan selamlar eğer ilk yazımı okuduysanız şimdi sizlere devamını yazmak istiyorum arkadaşlar .karım gizem ile şükrü abi için anlaşmıştık ama bunu şükrü abiye nasıl söyleyecektim .karım gizem hala böyle bir şeye kalkışabilceğimi düşünmüy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsum hulyaaa

Komsumun Karisi Hülya beni bastan cikardiMerhabalar sevgili seks sevenler .Ben Almanyadan Hakan, ben 30 yasinda 1,175 boyunda sekse cok düskün biriyim.iki günde bir seks yapmasam duramiyorum . Size anlatacagim olayi dün yasadim.Karimin türkiyede bir ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ormanların içinde

bir zamanlar dağlarda orman işletmesi için çalışırdım. Dağa çıktım mı 1 aydan önce dönmem. Dağda orman idaresine ait bir kulübe, içinde bir yatak var, yiyecek içecek falan orman idaresinden gelir. Bir de gözetleme kulesi var, bazen kulede bazen de ye... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kuzenimle ilk sikişimiz

Kuzenim ailesel sebepten dolayı bizde kalıyo 1.75 boylarında fiziği mükemmel mini etek felan kısa şeyleri çok sever külötlu çorap giyer aynı evde olduğumuz içinde beni bunlar çok azdırıyo sabahları okul eteğiyle küvete eğilip saçını yıkıyo am göt ort... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben karım ve gamze

Gamze adında 18 yaşında siktiğim bir kız arkadaşım vardı.karımda kadınlara dúşkún birisi olduğu için açılma fırsatı buldum ve bir gún gamzeyi alıp bizim eve gittim.karım kapıyı açtı. iceri girdik karım şok olmuştu kaynaşmaları için dışarı çıkıp bir s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dul halamla

Bayramın 1 günüydü savre halam beni yine evine cağırarak ne yaptığımı sordu bende hic bişey bayramlaşmadan yeni geldim dedim savre halamda en son 1 ay önce siktin beni hadi gelde şu halanı doyur oğluşum diyerek kapıyı kilitledi yanıma gelerek hadi ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

parlakla bir gece

Biraz korku vardı içimde evde canım sıkılmıştı neyse kendimi toparlayıp çıktım evdenİçim pır pır ede ede gittim yolu evine vardım merdivenleri çıkıp yanına vardımHem ilk defa deneyeceğim bir deneyim hem de heyacan ve abazalıklan beraber sikim havaday... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

halamla sex

merhaba arkadaşlar adım erkan ben 18 yaşındayım halam ise 29 yaşında göğüsleri çok büyük neyse ben lise son sınıfa gidiyorum derslerim oldukça iyi bir gün halamın eşi akrabalarına gitmişti halamı arayıp eve gelmeyeceğini söyledi bende ödevlerimi yapı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arama gir lütfen

geçenlerde işyerimize birkaç bankacı ziyaretime geldiler içeri girdiler yanlarında bir de bayan yasemin isminde,, bayana hoşgeldiniz dediğim anda adeta çarpildim şahane vücut ve çok güzel bacakları ve götü vardı.sohbet devam ederken işten filan gözüm... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nalan teyze

slm.ben 29 yaşında 179 boy ve 70 klo atletik yapıya sahip yakışklı bir gencim.ismim murat.nalan teyze sami beyin eşi ve 43 yşnda.vücudu diri ve alımlı bir bayan.malatyada merkezden evimize doğru gelrken otobüste rastlaştğm nalan teyzeyle bayağı bir y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.