Üniversiteli Hikayeleri kategorisi, ebruyu mahvettim hikayesini oku.

ebruyu mahvettim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Benim adım osman 17 yaşındayın komşumuz ebru var benden 1 yaş büyük önceleri fazla gözüme çarpmazdı ama son zamanlarda gözüme bir hoş görünmeye başladı.evimizin önünden geçerken bana bir bakış attı. zevki anlatılmaz ve aklımdan onu sikmeyi geirmeye başladım.bir gün ailecek bizdeydiler.ben gözümü ondan alamıyordum.hep arkasına bakıyor bacaklarına bakıyordum.ve farketmmesini istiyordum.farkettide ama birşey demedi.ben de bundan güç alarak sikmeye karar verdim önce telefondan mesaj attım başlarda selam nasılsın felan dedim sonra bugün çok güzeldin felan dedim .sonra kızmazsan sana bir şey söylücem dedim söyle dedi bugün çok sexsidin dedim . teşekkürler dedi ben dahada azdım.ben çıkıyorum diye mesaj attı.neden dedim biraz akşam akşam gezicem dedi.bende çıkma dedim mazallah bir şey felan olur güzel kızsın giderin var felan dedim yok bir şey olmaz dedi.bende içim rahat etmez bende gelicem dedim.tamam dedi ve buuşup gezmeye başladık.karanlık yollarda geziyor.konuşuyorduk bir ara sevgilin varmı dedi yok dedim.veöylemi demeki ele kuvvet dedi gülüştük felan senin dedim yok ded, demekki sende dedim güldü.istersen olmaz dedi cevap vermedi gerçekten söylüyorum dedim.bilmem dedi.bende sende istiyorsundemi dedim ewt dedi tmm ozaman gel dayımlara gidelim dedi.ev boş dedim dayımgil antakyaya gitti dedim.tmm dedi.eve girdigimizi görmesinler diye.arkadan dolandık anahtarları bodrumdan aldım ve eve girdik.yavaş yavaş konuşuyorduk artık başlayalım dedim.sonra tmm dedi.yataga yatırdım onu ellerini tuttum ve öpüşmeye başladık deli gibi öpüşüyorduk.yavaşça aşşagı inmeye başladım kulak memesini yalıyordum.gözüme çok sexsi gözüküyordu.üstünü çıkardım memeleri ortadaydı.onları yalıyordum.eşofmanını çıkardı amı ortadaydı bakiresindir dedi arkadan yapıyım dedim ama önden istedi tmm dedim.ve yavaşça girmeye başladım.her girişimde inliyor buda beni delirtiyordu.sikerken öpüşüyordukta.tüm vucudunu hissediyordum onun sonra domaltarak sikmeye başladım arkadan sikerken memelerinide sıkıyordum.ve sertleşmeye başladım.terliyordu.bu beni daha fazla azdırdı bu sefer bacaklarını omzuma aldım vegirdim bu aradada memelerinin uçlarını oynuyordum sonra göbegine boşaldım.ve 2 postadaha siktim artık sevgiliyi her gün sikiyorum.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ablam dul kalınca

1 yıl önce başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum benden 3 yaş büyük ablam serpil 2 yıl önce kocasından ayrılarak yeniden bizimle yaşamaya başlamıştı bu ayrılık sebebiyle pisikolojisi bozulmuş ve tedavi görüyordu özellikle uyuma zorluğu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çılgın bakire hocam

selam size lisede başımdan geçen olayı anlatıcam.lisede bütün hocalarımıseverdim ama en çok sevdiğim bir hocam vardı adı hüreyya hoca.hocamın fiziği vetipi muhteşemdi.fakat bir kusuru vardı çok sinirliydi.heralde bu o yaşta bakirekalmasından dolayıdı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ve kızkadeşimi

slm ben 23 yaşındayım adım celal benden başka bide 20 yaşında kız kardeşim var durumumuz çok iyi bende bizim şirkete yönetim kurulu üyesiyim işlerimiz yoğun olur genelde yinede yazın 1 ay kaçamak yapıp ailece tatil yapmak için bodruma gideriz yazlığa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bayan banka memuruyla

günden sonra hep onu düşünmeye başladım.Bankadaki hali gözümün önünden hiç gitmiyordu.Hep gözgöze geliyorduk.Aramızda 18 yaş fark olmasına rağmen onunda beni arzuladığını hissediyordum.Akşam herkes çıktıktan sonra kalıyor birlikte sohbet ediyorduk.Ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocamın yigenine verdim

Adım Meltem, 170 boylarında balık etli iri göğüslü ve kumral güzel bir kadınım.Sizlere kocamın yeğeni Cihanla başımızdan geçenleri anlatmak için bu siteye girdim. Cihan beni sabaha kadar becermeden önce burdaki hikayeleri gerçek dışı zannederdim ama ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam beni başkalarıyla sikiştiriyo

kocamın beni nasıl sattığını anlatacağım, ilk başlarda istemiyordum ama sonraları çok hoşuma gitti, her gece başka erkeklerin altına yatmak çok güzel.Geçen gece dairemizde yalnızdım. Kocam Kemal annesini ziyaret için gitmişti ve geç geleceğini söylem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli olgunla

benim de bir seks hikayem var onu sizinle paylaşacağım,ben emre 27 yasında esmer yakısklı bırıyım oncekı gercek hıkayelerımden tanıyanlar tanır.neyse sımdı sızlere gecen kıs gecen o muhtesem hala aklıma gelınce benım aletı kaldıran oolayımı paylasmak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

doktorun tavsiyesiyle

Slm ben samet anlatacam hikaye çok ilginç. Ben daha 17 yaşlarındaydım. Birgün avret yerinde dinmek bilmeyen ağrı vardı. Bu yüzden sürekli doktora gidiyodum. En sonunda doktor sürekli masturbasyon yapmamı söyledi. Tedavi iyi biliyodum ve uygulamaya ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex ve romantizim

Bir gece restorana gece geç saatte alman bir çift geldi karı koca yemek yediler filan oturup muhabbet ettiler kaç yasındaydılar hala bilmiyorum ama benden en az 7-8 yas büyüktüler Ben masaya sürekli girip bir şeyler alıyorum espriler yapıyorum kadınl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexsi komşum derya

Merhaba, ben coşkun (36) sizlere Eğirdir den yazıyorum.dün başımdan geçenleri birileriyle paylaşmazsam kafayı yiyeceğim.evliyim eşim ve gençlarım izmire tatie gittiler anlıyacağınız yaz bekarıyım.üst katta derya (24) hanım diye bir komşum var oda ev... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.