Bakire Hikayeleri kategorisi, dünya güzeli askım sevda hikayesini oku.

dünya güzeli askım sevda

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
|BEN ANKARADAN kemal sevda benım cıkdıgım kız aynı lısedeyız ben son o ıgıtdım se lıse 1 ben bunu ılk gunku gıbı hala sevıorum vede sureklı sıkmek ısdıordum sevdaya hıc acılamadım sıkmek ısdedıgımı soleyememısdım bıgun ogle tatılınde sevdaların sınıfına gıtdım ve on yemek yemek ıcın bı yere gıdeım dedım sevdada zaten ac oldugunu soledı okuldan cıkdık ben sevdaya bızım eve gıdelım dedım bu seferde kabul etdı eve geldık ıcerı gırdık evde kımse yoktu annemler gıtmısdı ızmıre sevdaya ıcerı gec otur dedım bu oturdu dedımkı sevda senı cok sveıorum ama ılıskıyede grmek ısdıorum dedım sevda bakdı ben yaklasıp dudaklarının usdunu yaladım once sonra dudaklarından opmeye basladım cok guzel opusuyordu daha sonra ben bunu soydum mutısdı fızıgı sutyenını cıkardım of harıka goguslerı vardı uclarından yalamaya basladım altdan bastırark yaladım ısdırdım sevda sımdıden ınlemeye baslamısı bacaklarını omzuma aldım ıc taraflardan yalamaya basladım o mutıs amına geldım kafamı dayadım once muhtesem kokuyodu amı aamaya basladım yavasca daha sonra hızlıca yladım sevda delıye donuyordu dudaklarından opdum sıkımı tam amına dayadım goguslerını gosderdı gogus aralarında gıtgel yapdım sıkımı sıkısdırıyordu goguslerıyle bakıre oldugu ıcın amını skdırmek ısdemıordu sıkımı azına aldı sakso cekdı harıkaydı sakso cekısıde ben delıye dondum artık sevdayı kucagıma aldım sonra bırden yere yatırdım bacaklarını ayırark ıcıne gırdım cok acıdı dedı ve agladı ben onu svedıgım ıcın aglamasına dayanamdım bende uzuldum ama delıye donmusdum gene sokdum 22 lıgı amına dayadım gıtgel yapdıkca rahatladı ve cıglıkları basıyordu bagırmasın dıye elımı azına koydum elımı yalıordu sevda cok kotu orgazm oldu vede bosladı bıraz sonrada ben bosaldım cok mutluydu bana sımsıkı sarıldı ve bundan sonra hemen hemen her ogle tatılımızde bırbırımızın oluoruz
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

komşuma kendimi siktirdim

ben karadenizin şirin bir köyündenim hikayemi 17 yaşında yaşadımköyümde benden büyük gençlu komşum vardı adamı öz abeyimgibi severdim karısınıda aynen icimde kesinlikle seks düşüncesi yoktu cünki tutucu bir aile kızıydım komşumun karısı devamlı sohb... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azmış eylem

Slm bundan 2 yıl önce lisede çok beğenilen ve çok çekici biriydim bütün kızların gözü bendeğdi istediğim kızı elde edebilecek biriydim bir gün sınıfın en güzel olan eylemle sınıfda yalnız kaldık eylem hemen benim yanıma gelip hiç sen biriyle beraber ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşum nefishan

SLM HERKESE BEN VANDAN GÖKHAN ESMER BİR DELİKANLIYIM 1.67 BOYUM 65 KİLODA BİRİYİM.SİZE BAŞIMDAN GEÇEN GERÇEK Bİ OLAYI ANLATMAK İSTİYORUM BUNDAN 3 YIL ÖNCE DAHA YENİ EVLENMİŞTİM BU ARADA 20 YAŞINDA EVLENDİM.KOMŞUMUZ ALİNİN KARISI NEFİSHAN ŞIRNAKLI ÇOK... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sinif arkadaşim sibelin kirmizi ami

Mrh bunu birileriyle paylaşmalıyım aylardan mart idi.en samimi arkadaşım sibeldi sınıfta herzeman birlikte oturur birlikte yapardık işlerimizi çok çekici alımlı ve seksi bir bayandı . istanbullu idi. neyse konuya geleyim bir akşam ders çalışmak için ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mualla kızlığını verecek erkek arıyordu

Yılbaşı olduğu için işte size bir yeni yıl hikayesi. 1998 yılında sevgilimden ayrıldığım için bunalım bir şekilde İstanbulda North Sields denen bir bara gittim. Acayip sarhoş oldum ve eve döndüğümde tek hatırladığım şeyin kargo arabası ile eve döndüğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayımın kızının koca götü

SLM BEN 19 YAŞINDA BİR GENCİM.BİRGÜN DAYIMLAR BİZE GELMİŞTİ.BEN ODAMA GECTİM.DAYIMIN KIZI YANIMA GELDİ VE KONUSMAYA BASLADIK.SONRA ELİNDEN TLFNUNU ALDIM RESIMLERE BAKIYORDUM.BANA FİLİM YOKMU DEDİ.BENDE NE FİLİMİ DEDİM.AMA BEN ANLAMISTIM NE FILIMI OLD... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

amcamın kızı oya ablam

SLM ARKADASLAR BEN ORKUN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadaş ı m mine

ben ben 28 yaş ı nda yakı ş ı klı bir gencim mine adı nda esmer gü zeli bir arkadaş ı m var. mineyle ç oğ u zaman buluş ur konnuş urduk ama aramı zda hiç cinsellik gecmemiş ti bi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hayat bi gün o gün bugündür

slm yarisalim.com okuyucuları ben can.. daha önce eşinden istediği ilgiyi göremeyen güzinle olan anımı sizlerle paylaşmıştım .. güzel tepkiler aldm ..tşkkr ediyorum... yalan dolanla işim olmadığımı bilenler biliyo zaten... neyse uzatmadan anımı payl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

titreyerek boşaldım

Herşey sıcak bir yaz günü başladı. Staj yapıyordum, Çalışmakta olduğum masadan başımı kaldırdığımda camla ayrılmış olan yan odada TATLI KIZın masaya abanmış birşeyler baktığını gördüm. Üstündeki tişörtün geniş yakasından sütyeni ve göğüsleri görünüyo... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.