Aldatma Hikayeleri kategorisi, dosluktan gelen sex hikayesini oku.

dosluktan gelen sex

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba ben trabzondan dogan 22 yaşındayım bu hikaye iki gün önce başımdan gecti daha önce netten tanıştıgım yeşim hanımla dosca bir sohbet içindeydik ancak hic sex muhabbetimiz olmamıştı kendisi istanbulluydu yazın gezmek için buraya geldi oto garda karşıladım ve bir otele yerleştirdim gezdirdim dolaştırdım ve otelde odada sohbet ediyorduk derken aşktan sevgiden acıldı konu eşi ile aralarının kötü oldugu falan eş secimi yaparken dikkatli olmanı falan söylüyordu kendinin çok mutsuz oldugunu anlatıyordu bende neden diye sorunca seni yabancı görmüyrum uzun zamandırarkadaş gibiyiz hic beraber olmadık diye söyledi kızgınlıkta olur böyle şeyler diyince hayır olurmu öyle şey diye karşılık ver di neden diye sordğumda bana sen hic bukadar uzun ilişkiye girmeden durabilirmisin diye sordğunda yaklaşık 4 aydır hic bir bayanla beraber olmadığımı anlattım oda bana peki olmak istemezmisin deyince bende tabiki 4 ayın verdiği aclık var dedim. ve ona hak vermemi istedi duş alayım cıkalım dedi aya kalktı üzerindekileri cıkarmay başladı ve sadece iç çamaşırları ile kaldı ve arkasını döndü sütyeninin arkadan cıkarmamı istedi cıkardım duşa girdi ben öyle tv bakıyordum ki banyodan cıktı üzerinde havlu odaya geldi ve beni doyur diyerek havluyu yere bıraktı offf cıldrdım ben gögüsleri çok dolgun yeni traşlanmış bal kutusu karşımdaydı bi anda nasıl ayağa kalktım nasıl bacaklarının önünde diz cöktüm ve dilimle oynamaya başladım balkutusuyla hic anlamadım bir süre öylece yaladım oda eliyle başımdan baskı yapıyordu öylece 5-10 dk yaladım ve ayakta duramayacağım diyerek sırt üstü yataga uzandı üzerine uzandım dudaklarını sonra boynunu öpmeye başladım gögüslerini avucuma alarak emmeye başladım uclarını ucları kapı zili gibi sert olmuştu hafiften inlemeye başlamıştı ben bacaklarını iki yana actım ve yalamaya başladım yeter artık icime gir diye bagırıyordu yaladıkca yaladım emdim ısırıp ısırıp durdum cekip cekip barıkıyordum kenarlarını sonra sırt üstü yattım agzına aldı git gel payarak okadar sert yaptıki taş gibi sert oldu sonra yavaşca üzerine geldi ucunu arasında sürtmeye başladı ve yavaşca oturdu kucagımda zıpladı ve acayip inlilo cıglık atıyo artık kocam sensin diyordu icinden hic cıkmadan belinden sarıldım sırt üzeri yatırdım bacaklarını iki yana actım sokup cıkardım sokup cıkardım bir süre sonra boşalacagımı söyleyince icine boşmamamı söyledi ve içinden cıktım göbegine boşaldım ve yanına uzandım ve o gün dışarı cıkmadık gece gec saatlere kadar seviştik zevkin doruklarına cıktık ve hayatımda hic bukadar zevk almamıştım kocası cok şanslıymış...tanışmak isterseniz bayanlar adresim ( ) adresimmm beklerim bayanlar.. başka maceralarım olursa sizinle paylaşırım imdilik hoşcakalın
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

karımı aldattım

Karım sex konusunda oldukça soğuk. Bu yüzden gözüm devamlı dışarda. Yine böyle bir arayışta yine benim gibi evli oln iş arkadaşımın benimle ilgilendiğini farkettim. Ve yaklaşık 1 aylık mailleşme sonrasında konuya girebildim. İstiyordum onu ve sikecek... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sonra çok üzüldüm ama....

SLM gençler ben oktay hikayelerimle sizi azdırmaya devam ediyorum işte yeni bi hikaye ben ege üniversitesinde okuyorum ve ayrı bi ewim var arkadaşlarla üç kişi kalıyoruz diğerleri sexe çok düşkün olduğundan abartısız hafta da bir eve kız atarlar attı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bardan otele okumaya değer bence

SELAM Sevgili okurlar kendimden bahsedim biraz ben istanbulda yaşıyorum adım metin 29 yaşında 1.85 boylarında kumral yeşil gözlü biriyim bi iş adamının yakın korumalını yapıyorum işim gereği yurt içi yurt dışı dolaşırım benim başımdan çok olaylar geç... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli aysu yu en sonunda yedim

arkadaşlar merhaba,ben caner.anlatacagım hikaye bundan 20 gün önce gerçekleşti.ama bir 7 yıldır bekledim onu,en sonuda muradıma yarisalim.comim mahallede yani adana da esnaflık yapan bir arkadaşım vardı, gel zaman git zaman eşiylede tanıştım,aysu ya ben ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kalın yarağa merakını giderdim

Selam ben ankaradan kadir. ben sizlere basimdan 1 hafta önce geçen bir olayi anlatacagim ben kurye olarak çalisiyorum gelen zarflari adreslerine imza karsiligi veriyorum gine dagitima çiktim saat daha sabahin 10 derken apartmandan içeri girdim zile b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bankacının bakire eşi

adım murat doktorum işim geregi bazen yogun olmam chet yaparım inananın sevgilimle gurupa da katıldım sayısını hatırlamadıgım çiftlere katıldım herşeyi yaşadım ama böylesini asla asla yaşamamıştım anlatıklarım harfi harfiyen dogru birgün chetleşirken... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ustamın hasta olduğum karısı

slmlar ben ist den ALİ yaz ayları gelmıstı ve okullar tatıl oldu ben o zaman 18 yasındaydım ve yaz tatılı ıcın bıyerde calısmak ıcın ıs arıyordum ve oto tamırı yapılan bır yere cırak olarak gırdım orda calısmaya basldım ve bır sure sonra usta benı ak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocası işte karısı kucagımda

slm arkadaşlar ben 32 yaşında izmirde oturan bi beyim bazen tl nomu bazı tv lerde yayınlanması icin veriyorum ve bu sayade bircok am siktim gene tv ye tl verdigim bi gün yakın bi kasabadan bi bayan aradı ve konuşmaya başladık ben lafı hemen sex se ac... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin ev arkadaşıyla çok gizli

slm ben samsundan tolga 1.75 boyunda kumralım anlatacağım hikaye yaşanmış bir hikayedir.. iki yıl önce ünversite ikideyken kız arkadaşı(ezgi) ve onun ev arkadaşı(fatma) ile yaşadığım bi anımı yazmak istiyorum.. ben sürekli onlara kalmaya giderdim ama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısı çok istiyomuş kıramamış :)

selam bay ve bayan aldatanlar okurları.sizlere daha öncede bi kaç tane anımı yasmıtım ama bu yasmalardan sonra baya bi nasibim acıldı desem yeri.adım can denizliden yasıyorum size.daha öcne yazmalarımdan sona msn mi baya ekleyn oldu.hatta bunların ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.