domalmış güzeli acımadan siktim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
7 yasinda ince belli yuvarlak kalça ve gögüslü bugday tenli güzel bir kizim daha dogrusu kizdim haluk karsima çikincaya kadar ; ) onun isyeri vardi ve yaninda çalisan sekreterini siktigini biliyordum. Sekreteri nedense ondan bi türlü vazgeçmiyor ve birakmiyordu oysa benimde gözüm ondaydi onunla sevismek öpüsmek istiyordum en sonunda dayanamayip kararimi verdim ve bi yolunu bulup cep telefonunu istedim oda bana ilgi duyuyormus ki hemen verdi ve benimkini aldi, ama bir hafta boyunca beklememe ramen hiç aramadi belliki sekreterini sikiyordu sonunda dayanamadim ve ben aradim pazar günüydü bulusalim dedi kabul ettim önce bir bara gittik daha orda biralar gelirgelmez mini etegimin altindan bacaklarima dokunmaya ellemeye basladi niyeti belliydi ama ben bakireydim ve fazla bisey yapamazdim sadece sevismeyi ve öpüsmeyi en fazla azima almayi düsünüyordum ki bir anda kendimi ona kapilmis bir sekilde deliler gibi atesli bir ?ekilde öpüsürken buldum. yarim saat sonra artik kalkalim dedi nereye gidicez dedim bu saatten sonra tabiki bizim eve diye cevap verdi o an içim ürperdi ayaklarimin bagi çözüldü ve ne yapacagimi bilemeden koluna girdim ve yola çiktik, arabada hala bacaklarima elliyor ve çok güzel ve düz oldugunu söylüyordu tam eve gelmek üzereydik ki arabayi durdurdu ve bacaklarimi yalamaya basladi ilk defa böyle bir duygu yasiyordum amim kabarmis sulanmis ve yaniyordu kafasini iyice bastirdim ve yukari çektim külodumun üstünden amimi yaliyor istiriyordu,pembe külodum onu çok tahrik etmisti bende elimden geldigince yarrani elime almaya sikmaya çalisiyordum çok büyüktü hiç görmemistim daha önce ama elim yaninda küçücük kaliyordu artik iyce kudurmustum onu azima almak emmek istiyordum hadi dedim artik girelim eve hemen toparlandi ve önündeki koca yarragini düzelmeye çalisarak kalkti arabadan indik ve binaya girdik merdivenleri çikarken bile dogru durmuyorduk etegimin altinden götüme amima elliyor bacaklarimi yaliyordu kapiya geldigimizde anahtarla açarken biz hayvanlar gibi öpüsüyorduk sonunda kendimizi içeri attik beni belimden kavradigi gibi duvara dogru yüzüstü sert bi sekilde yapistirdi hayvan gibi azmisti bacaklarima hayvan gibi saldirip baldirlarimdan yukariya ve ordan küloduma kadar diliyle yalayarak çikti amimi issiriyordu külotumu parçalarcasina siyirdi ve ben domalmis haldeyken amimi tüm gücüyle emmeye dilini amimin içine sokmaya basladi bense kendimden geçmis mahvolmustum amimin sulari akiyordu çok güzeldi ona kendimi siktirtmek istiyordum haluk hala hayvan gibiydi biyandan amimi emiyor biyandan baldirlarimi issiriyor bacaklarimi çimdikliyordu ve sonuda kalki sert bir hareketle beni kendine çevirdi kafamdan tuttu ve kumas pantolonunu kayisini bi çirpida çikartip azimy yyrtarcasyna soktu aleti tahmin ettigim gibi kocaman ve sicacikti yaniyordu ve o benim azimi sikiyordu hareketleri çok sertti ve bu benim çok hosuma gidiyordu sadece kafasini alabiliyordum zaten bir süre emdikten sonra saclarimdan tutarak beni ayaga kaldirdi dudaklarima yapisti dilimi koparircasina emdi biryandanda elleriyle kalçalarimi oksuyor sikiyordu sonra tekrar beni duvara domaltti( ) benimde artik dayanacak gücüm kalmamisti etegimi tekrar kaldirdi ve minnicik amima yarragini dayadi bense hiç itiraz etmiyordum zevkten ölmek üzereydim ve oldu sonunda belimden tutup o koca yarrani bir anda amima köküne kadar soktu ben o an ölecegimi sandim amim adeta parçalaniyordu yere yigilip kalmamak için zor dayaniyordum o ise hayvanlar gibi gidip geliyor kalçalarimi sak sak sesleriyle dövüyor amimi kanata kanata sikiyordu her sokusunda yarrani ta karnimda hissediyordum arada birde kalçalarima vuruyor tokatliyordu ne kadar zaman geçti bilmiyorum adeta hirpalanmistim sonunda çikartti yarrani ve yine ayni sertlikle azima soktu ve bosalcagi zaman musluk gibi gögüslerime bosaldi hayvanimsi bir ses çikartiyordu bosalirken korkmustum, heryer kan olmustu peçeteyle güzelce temizledim oda tesekkür öpücügü kondurdu alnima ve ogün beni bes defa ayni sekilde sikti o günü unutmam imkansiz helede besinciyi bir birbucuk saat kadar sürdü tahminimce amim on yillik amcik gibi eskidi simdi ondokuz yasindayim ve o günden beri halukla hayvanlar gibi sikisiyoruz beni hergün hemen hemen sikiyor ben domaliyorum ve koca yarragini içime aliyorum oda anirta anirta hayvanlar gibi sikiyor beni arada birde amimi parçalican hayvan diye bagirarak onu daha bi azdiriyorum ve o beni sikerken minnicik amcigimdan aldigim o büyük zevkin ve sikerken kalcalarima inen darbelerin hazziyla falarca orgazm oluyorum. Onun yarrani yerim ben Ben azginim o benden azgin benim ilk ve son erkegim. iste geldi yine domalt beni asssssssskim
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

beden hocam ile

slm ben 18 yaşında lise son öğrencisiyim ben her zaman beden hocamla ilişkide bulunmak istemişimdir. gözüm her zaman onun kalçalarında olmuştur. bu nedenle hep fırsat kollamışımdır. bir gün okul çıkışında çarşıda işim olduğu için çarşıya çıkıyordum o... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

IETT

lm ben 17 yaşında lise 2 ye giden biriyim.Hergün okula otobüsle gidip geliyorum ve birçok olaya şahitlik ediyorum.Kimisi kimisine dayıyo...Bende dayıycam bakıyım noluyo diye birgün birine dayamaya karar verdim.Hatta belki bişeyler olur diye cep telef... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

masörle karıma kaydım

Ben Burak Büyük bir firmada yönetici düzeyinde çalışıyorum karımla evliliğimiz 5. Yılında ve 1 taneyetişkinimuz var son zamanlarda iyice rutine binmiş hatta hiç olmayan bir cinsel ilişkimiz var ama mutluyuz! Yani bir sorunumuz yok! Karım tesettürlü faka... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ögrencimin annesine

Ben üniversiteyi bitirip mezun oldum.Tayinim doğunun sessiz bir iline çıktı. Oradan da bir ilçeye yarisalim.comsleğim gereği öğrencilerim ve sınıfım vardı. Bir gün öğrencimin annesi geldi öğrencisi hakkında görüştük. Görüşme esnasında kadının bakışları d... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevgilimin yakın arkadaşıyla

adım gülşah başımdan geçen olay 2 sene önce meydana gelmişti. Canımdan çok sevdiğim ismailin ferhat isimli bir kankası vardı. Ferhat sürekli biz ismaille otururken yanımıza gelir, bana kaçamak bakışlar atar. Beni arzulayıcı hareketler yaparak tahrik ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bagımlılık yaratıyo

Ben 1.85 boyunda kahve gözlü beyaz tenli atletik istanbulda mankenlik yapmaktayım izmire bir fuarda yer almam gerekiyordu izmir fuar bittikten sonra izmir çeşmede biraz tatil yapıp sonra gitmek istedim izmirin güzel kızlarını duymayan yok zaten gelmi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sex ve romantizim

Bir gece restorana gece geç saatte alman bir çift geldi karı koca yemek yediler filan oturup muhabbet ettiler kaç yasındaydılar hala bilmiyorum ama benden en az 7-8 yas büyüktüler Ben masaya sürekli girip bir şeyler alıyorum espriler yapıyorum kadınl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

didimde başıma gelenler

17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar vermiştim ve ela ile çıkmaya başladım.Bir gün didimde ki villaya gitmeye karar verdik ben elayı alıp ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam beni başkalarıyla sikiştiriyo

kocamın beni nasıl sattığını anlatacağım, ilk başlarda istemiyordum ama sonraları çok hoşuma gitti, her gece başka erkeklerin altına yatmak çok güzel.Geçen gece dairemizde yalnızdım. Kocam Kemal annesini ziyaret için gitmişti ve geç geleceğini söylem... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

rus kızı aglattım

Slm ıı gunler ben 17yasında yakısıklı denecek kdr gzl fızıgı ıyı bır gencım rusyaya gıdıp gelıorum ara sıra neyse konuya geceyım rusyada br gun gezerken bı kız gordum onu ılk gordugumde onu sıkmek ıstedım oda benı kesınce konustuk onla bı kac gun tak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.