deniz kıyısında dört kişi beni siktiler

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Bozburunda ıssız bir koya gittim. Niyetim çıplak olarak güneşlenmekti. aslında ibnece fantazilerim vardı fakat hiç sikişmemiştim. Tekneyle gittim tekneciye beni akşamüstü al dedim. Simi adasına doğru kutu bir yerde çırılçıplak uzandım.Çıplak olmak ve yüzükoyun yatmak çok hoştu. Arada esen ılık    rüzgarın kıçımaın arasından geçmesi güzeldi. Bir ara biri beni gözlüyor hiisine kapıldım ama yatmaya devam ettim. Hakkaten yanıma geldiklerinde gerçek olduğunu anladım.Dört kişiydiler. Ne yapıyon lan ibne yarak mı arıyon diye bana sordular. Güneşlendiğimi söylesemde üzerime çullandılar bir iki tokat atıp uslu usu yatmazsan ağzını burnunu kırarız dediler. çarasiz yüzükoyun yattım.Çok korktum ama bir o kadar da heyecanladım, içim gıcıklandı. .    Neyse götüme tükürüp şaplakattılar ve birisi parmaklamaya başladı önce bir, sonra iki pamak. İlk kişi yavaşça yarağını sokru. Çok acıdı gidip gelmeye başladı ama ben ah ah diyorum ah deme oh de lan ibne vallahi dööveriz deyince ben oh demeye başladım. Sikicim götümün içine boşaldı.Ilıklığı hissemek çok hoşuma gitti . Sonunda fantazilerim gerçek olmuştu. İkincinin yarağı ıslak götüme öyle    rahat girdiki ohhh diye bir ses çıkarınca bana tamam işte şimdi ibneliğin tescillendi deyip güldüler. İlk sikici temizle lan yarağımı deyip ağzıma verdi, doyasıya emdim. Resmen götümün kokusunu emdim. Kalan döl kalıntılarının tadı çok hoşuma gitti. ikinciside götümün içine    boşaltım sikini bana temizletti. ÜÇüncü beni sikerken otuzbir çekip duran dördüncü de ağzıma verip ağzıma akıtacağını söyledi, emdim emdim. Ağzımdan tükürükler aktıkça iyice azıyorlardı. Bu arada üçünce de götümü dölle doldurdu. Ağzımı siken ağızımı açıp beklememi söyledi, öğle    yaptım; ve kesik kesik ağzıma gelen dölleri yuttum, yüzüme akanları .    parmağıyla ağzıma sokup bana yutturdu. Nefis bir tattı hızımı alamayıp    kıçımdan akan dölleri de yedim. Azan sikiciler biraz dinlenip bana sigara içirdikten sonra önce sırayla ağzıma yüzüme işediler sonra da    domaltıp siktiler. Birisi beni kucağına oturtup sikti fakat bu sefer hep si bekleyip aynı anda ağzıma akıtıp beni döle boğdular. götveren ve döl yiyenbir ibne olmuştumGönderen: götveren
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

edebiyatcı

Selamlar ben lise 2 ye giden 1.90 boyunda esmer bir gencim.Edebiyat derslerimize 2. dönem başka bir hoca girmeye başladı.27-28 yaşlarında yeni evli güzel bir bayandı.Aslında hocalara sulanmak gibi bir adetim yoktur ama bu hoca öğrencilere karşı biraz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

neden doymuyorum ben

SLM HİKAYE OKURLAR SİZE YİNE BAŞIMDAN GEÇEN BİR OLAYII ANLATMAK İSTİYORUM SENELERDEN 2001 EYLÜL VE EVDE YİNEE TEK KALDIĞIM BİRGÜN ÖLESİNEE CANIM SIKILMAKTAKİİ SORMAYIN GİTSİN NEYAPAYIM DİYORUM HEP KENDİMEE VEEE AKLIMAA FİLİM İZLEMEK GELDİİİ VEE BİZİM... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bir efsaneydi

Ben 19 yaşında bir taksiciyim. Bir gece vakti istanbul taksimde turlarken arabama gerçektende baş yapıt bir hatun bindi ve bana taksim şee club kulubüne gitmemi söyledi. Manita tam anlamıyla harikaydı ve üzerinde beyaz seten bir mini etek ile beyaz b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sexi yengem

Bir gün yengem gil bize gelmişti. yengem çok sexi biriydi. annem gil ise pazara gitmişti 3 5 saat içinde dönmiyeceklerdi. bende yengemin mutfakta olduğunu bildiğim için porno izliyordum. izlerken yengem içeri bi daldı allah dedim. sonra bana dedikika... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ofis fantezileri

Merhaba... Size daha once yazmistim bu da gercek. Sene 1997 yaz gunu ofismde vakit geciriyor pasajda sikecek hatun bakiniyordum. Etraftaki offisler amcik kayniyordu. Kokularini duyabiliyordum. Yan komsumuzdaki hatuna merhaba demek icin ugradim ugrama... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ablası gitmiş

Merhaba arkadaşlar ben murat yani AKREP-m40 sizlerle daha önceleri bir kac anımı paylaşmıştım okuyanlar benı hatırlar okuımayanlara ise kendimi    kısaca şöyle tanıtım istanbulda yaşıyan samimi acıksözlü kemkumu sevmıyen sınırsız ve doyumsu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ışyerindeki azgin

Merhaba ben turgay okulu bitirdikten sonda malüm zar zor kendime bir muhasebe bürosunda iş buldum. Orada benim yaşlarimda ama orada    işi bilen ve bizim şefim vardi. Işyerinde işleri onun sayesinde öğreniyordum. Ben çok sicak kanli olduğum... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şaşırdım desem

Selam ben şu an 45 yaşındayım ankarada oturuyorum başımdan geçen ilginç bir seks olayını sizlerle paylaşmak istedim umarım okuyunca ilgili olan arkadaşlar zevk alır bana ulaşır.Porno olamayan bir sinemaya gitmiştim filimde bazı açık sahneler vardı ya... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

muhteşem gün

Slm ben mersinden mehmet 187cm boyunda 22 yaşında öğrencisiyim bu olay gecen sene başımdan geçti okulun ilk günleri tanıştığım bir bayan ile adı ece 160 cm boyun 50 kilo civarında güzel bir bayandı kendisi başka şehrdn gelmiş kardeşi ile evde yaşıyor... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocayı baştan çıkardım

Yaz okulundaydık. hava okadar sıcaktıki sınıfın ıcını sogutmak ıcın klimayı dersten dakıkalar once acıyor serınlemek ıcın dıbınde duruyorduk. terleyıp kurumak artık normal bı hal almıstı.gazetecılık tarihi dersıydı hocamız seray cok sexy ve alımlı bı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.