dayımın sevgililerini ben devr aldım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
merhaba hikaye severler BEN LÜLEBURGAZDA OTURUYORUM 27 YAŞINDAYIM DAYIM MERSİNDE OTURUYOR AMA ARADA SIRADA BURAYA GELİRDİ YİNE GELECEKTİ BENDE ARKADAŞLARA DAYIMIN FOTOLARINI GÖSTERİYODUM DAYIMDA ÇOK YAKIŞIKLIDIR BEN İM DE KIZ ÇEVREM ÇOK AMA HİÇ KIZ ARKADAŞIM YOK HEPSİYLE SADECE ARKADAŞIZ DAYIM GELDİ VE MÜJGANLA ONU TANIŞTIRDIM BUNLAR DIŞARDA GEZDİLER DOLAŞTILAR AKŞAMA KADAR AKŞAM ARKADAŞLARIN BEKAR EVİNDE BULUŞTUK BİRKAÇ BİRA ALDIK İÇİYODUK MÜJGAN KENDİNİ BAYAĞI DAĞITTI ALKOLUNDE ETKİSİ İLE BENDE MÜJGANDAN ÇOK ETKİLENİYODUM DAHA 19 YAŞINDA KISA BOYLU BASENLERİ GENİŞ KOCA MEMELİ AMA ZAYIF BİRİSİ İDİ DAYIMLA ÖPÜŞÜYOLAR FALAN BEN İYİCE CILDIRMAYA BAŞLADIM DANS MÜZİĞİ AÇTI MÜJGAN DAYIMLA DANS ETMEYE BAŞLADILAR HEM DANS EDİP HEN ÖPÜŞÜYOLARDI BUNLAR OBUR ODAYA GİTİLER IŞIĞI KAPATMADAN TAM KAPININ KARŞISINDAKİ KANEPEDE DELİLER GİBİ SEVİŞMEYE BAŞLADILAR ONCE GÖÜSLERİNİ DIŞARI ÇIKARDI BİRAZ OKŞADIKTAN SONRA PANTOLONUYLA BİRLİKTE KİLOTUNUDA ÇIKARTTI VE DELİLER GİBİ YALAYAMAYA BAŞLIYODU BENDE OTUZ BİR ÇEKMEYE BAŞLADIMBİRAZ AMINI YALADIKTAN SONRA ODA DAYIMIN SİKİNİ YALAMAYA BAŞLADI 69 POZİSYONUNDA YALAŞMAYA BAŞLADILAR MÜJGAN GİR ARTIKM İÇİME DİYORDU DAYIMDA SEN BAKİRE DEĞİLMİSİN DEDİ HAYIR DEVAM ET DEDİ DAYIMDA HİÇ DÜRMADAN AMINA YAVAŞ YAVAŞ SOKMAYA BAŞLADI BİRAZ YAVAŞ YAVAŞ SİKTİKTEN SONRA KÖKLEYİP SERT ŞEKİLDE VURDURUYOR MÜJGAN ALTINDA İNLİYORDU BİR KAÇ DAKİKA BÖYLE DEVAM EDEREK İKİİSDE BOŞALDI AMA DAYIM İÇİNE BOŞALDI BEN ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM MEĞERSE MÜJGAN HAZIRLIKLI GELMİŞ NEYSE GİYİNİP GELDİLER HİÇ BİŞİ YOKMUŞ GİBİ YEĞENİM GİT BİRA AL GEL DEDİ DAYIM BEN BAKKALA GİTTİM EVE GELDİM KAPIYI AÇTIM İÇERDEN SESLER GELİYORDU SESSİZCE GİRDİM İÇERİ DAYIM ŞİMDİDE MÜJGANI GÖTTEN SİKİYORDU SİKE SİKE GÖTÜNÜ PARÇALAMIŞ NEYSE DAYIM İÇİNE TAM BOŞALDI GÖT DELİĞİNDE N SIVILAR YERE AKARKEN BEN İÇERİ GİRDİM PARDAN DEDİM KIZ BİR HIŞIMLA OTEKİ ODAYA GİTTİ BİRKAÇ DAKİKA GEÇTİ GİYİNMİS GELMİŞ BEN EVE GİDİYOM GEÇ OLDU DEDİ ERTESİ GÜN FABRİKADA ARKADAŞLAR BAYAN SORUYOLAR DAYIN GELDİMİ DİYE BENDE GELDİ GELDİ DİYEREK İMALI BAKIŞLAR ATIYODUM MUJGAANA MÜJGANIN ARKADAŞI CENNET VARDI BİZİM APARTMANIN BİRA ZİLERİSİNDE OTURUYODU ABİLERİ İLE BİRLİKTE ABİLERİ MEMLEKETE GİTMİŞ AKŞAM SAAT DOKUZ GİBİ BANA MEŞAJ ÇEKTİ DAYIN LA BERABER BİZE GELSENE ABİMLER YOK LAFLARIZ DEDİ AMA CENNET TÜRBANLI OLDUĞUNDAN AKLIMA SEX HİÇ GELMİYORDU TAMAM DEDİM DAYIMA SÖYLEDİM DAYIMDA SİKEBİLİRMİYİZ NASIL İYİMİ DEDİ BENDE KAPALI O OLMAZ DEDİM ACARIZ GÜLÜM DEDİ VE ÇIKTIK SAAT 10 GİBİ KAPIYI ÇALDIK KAPIYI AÇTI AMA TÜRBAN YOKTU KAFASIDA PEMBE Bİ EŞERTMAN VARDI ÜZERİ,NDE GİRİN DEDİ ÇAY DEMLEMİŞ CEREZ HAZIRLAMIŞ MUHABBET FALAN SAAT GEÇ OLDU DAYI KALKALIM DEDİM NEREYE GİDİYOSUNUZ NE GÜZEL OTURUYODUK DEDİ OYLE DEYİNCE DAYIM BANA GÖZ KIRPTI OTUL LAN DİYE BİR AŞK FİLMİ, KOYDUK VCD YE İZLEMEYE BAŞLADIK O TEK BAŞINA KOLTUKTA OURUYO BENDE DAYIMLA OTURUYODUM DAYIM DEDİ BİRA İÇELİMMİ BENDE BEN İÇERİM DEDİM CENNETTE BENDE 1 BARDAK İÇER SİZE EŞLİK EDERİM DEDİ DAYIM PARA VERDİ BEN BAKKALA GİDDİM GECE SAAT 1,30 OLDUĞUNDAN BAKKAL KAPALI İDİ BENDE PETROLE GİTTTİM PETROLDE UZAKTI GİT GEL 45 DAKKA GEÇTİ GELDİM ZİLE BASTIM KAPIYI ACAN YOK BİDAHA BASTIM 1,,2 DAKİKA SONA DAYIM AÇTI OLUM TAM ZAMANINDA GELDİN TAM ATAŞLİ YERİNDE İÇİNE ETTİN DEDİ GEL BAKALIM DİYEREK İÇERİ GİRDİK BEN CENNETİN YÜZÜNE BAKTIM KIPKIRMIZI OLMUŞ NEYESE BİRALARI AÇTIK 1,2,3 DERKEN 4 ER TANE İÇTİK DAYIMLA CENNETTE 2 TANE İÇTİ UYKUSU GELMİŞ GİBİ YATA ĞI AÇTI BEN YATIYOM DEDİ DAYIMDA ÖBÜR KANEPEDE OTURUYIODU UZANMIŞ Bİ ŞEKİLDE BENİMDE UYKUM VAR DEDİM BENDE DUVAR KENARINA TYAATTIM RAMAIZDA 1 METRE VARDI NERDEYSE BEN UYUR NUMARASI YAPTIM BANA SESLENİYOLAR BEN CEVAP VERMİYOM IŞIĞI SÖNDÜRÜP YANIMA GELDİ İKİSİDE SEX YAPMAYA BAŞLADILER VE İKİSİNE BAĞIRA BAĞIRA BOŞALDI SONA CENNET BANYOYO GİTTİ DAYIMDA KALKTI YANINA GİTTİ BENDE OTUZ BİR ÇEKKMEYE BAŞLADIM KAPI AÇILDI KARANLIKTA KİM OLDUĞUNU GÖREMEDİM BENİM SİKİM DIŞARDA İDİ NEYSE YANIMA YATTI KOKUSUNDAN ANLADIMKİŞ CENNETTİ BENDE KUDURMUŞTUM ZATEN DAYIM BANYODA İDİ SU SESİ GELİYODU BENDE YANIMA YATAN DAYIMMIŞ GİBİ Bİ KOLUMU ÜSTÜNE ATTIM ELİM TAM GÖĞÜSÜNÜN ÜZERİNDE İDİ 10 SANİYE SONRA GÖĞSUNU OKŞAMAYA BAŞLADIM TEPKİ VERMEYİNCE ELİMİ AŞAĞI DOĞRU İNDİRDİM BİRDE BAKTIM SADECE KİLOT VAR VE BANA DEDİ YAPMA BEN DURURMUYOM KİLOTUN İÇİNDEN PARMAĞIMI AMINA SOKTUM VE PARMAKLAMAYA BAŞLADIM YAPMA DAYIN GÖRÜRÜN DEDEİ BENDE GÖRMEZ O BENİM SANA YAPACAKLARIMIN FARKINDA DEDİM NASIL YANİ DEDİM BENDE DEVAM EETTİM VE AMINI YALAmaya başladım SİKİM KAZIK GİBİ OLMUŞTU VE AĞZINA VERDİM LOLİPOP GİBİ YALIYODU DEDİĞİM GİBİ DAYIM GELMEDİ SU SESİDE KESİLMİŞTİ VE YARAĞIMI ISLAK AZINDAN ÇIKARIP AMINA DAYADIM DUR YAPMA BAKİREYİM DEDİ NASIL YA DAYIMLA NASIL YAPTIN OZAMN DEDİM ARKADAN DEDİ ELİMİ GÖTÜNÜN EDLİĞİNE ATTIM GERÇEKTENLAÇKA OLMUŞ DELİĞİ NEYSE BEN BİRAZ SİKİMİ TÜKMÜKLEYİP GÖTÜNE YAVAŞÇA SOMAYA BAŞLADIM SİKİMİN HEPSİ GİRİNCE GERİYE DOĞRU ÇEKERKEN BOŞALDIM ZATEN VE SIRT USTÜ YATTIM UYUYA KALMIŞIM SABAH KAHVALTIYI HAZIRLAMIŞLAR BENİ ÇAĞIRDILAR KALTIM CENNET KAFASINI ÇEVİRDİ DAYIM DEDİ OLUM BU NE HAL BİR BAKTIM ALTIMDA BİŞİ YOK NEYSE DIŞARI ÇIKTIM ÜSTÜMÜ GİYİNİP EVE GELDİK DAYIMLA NASILSI FALAN DİYE KONUŞTUKDAYIM MEMLEKETE GERİ DÖNDÜ BİRGÜN CENNET MESAJ ÇEKTE GELSENE MÜJGANLA OTURUYOZ DİYE BENDE YTAMAM DEDİM VE SÜSLENP GİTTİM VE OLANLARDAN KONUŞMAYA BAŞLADIK VE SONRA İKİSİNE DE AYNI YATAKTA TEHTİTLERLE CENNETİ GÖTTEN MÜJGANI HEM ÖNDEN HEM HARKADAN SİKTİM BU BÖYLE 5,,,6 AY DEVAM ETTİ VE BEN ASKERE GİTTİM SONRA ASKERDEN GELİNCE İKİSİDE EVLENMİŞ BAŞKA ŞEHİRLERE TAŞINMIŞLAR HERKESE İYİ GECELER BU HİKAYEM TAMAMİYLE GERÇEK
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kuzenim yerde parcaladi beni

Bizim 5 Katli bir evimiz var. Ücüncü kata halamlar ve dörtüncü kata ailem ile ben kaliyorum.. Kuzenim uzun boylu esmer yakisikli 19 yasinda birisi. Birgün ailelerimiz sehir disina ciktiginda ben ve kuzenim yanliz kaldik, Ailem beni kuzenime em ettigi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk kez park bekçisi ile

20 yaşındaydım. Birlikte kaldığım ev arkadaşımla kavga etmiştik. Vakit geçirmek için gece parka gittim. bir banka oturdum. Bir müddet sonra yanıma parkın bekçisi oturdu. 40 yaşlarında düzgün bir adamdı. Biraz sohbet ettikten sonra, gece vakti buraya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ressam

slm ben gamze amerikada üniversite de okuyorum 21 yaşındayım 3 sene dir burdayım ben daha önce bir iki defa burda kızlarla oynaşmıştım ve çok zevk almıştım ama daha tam bir kadınla yatmamıştım oturduğum binada bir ressam bayan vardı amerikalıydı sanı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

meğer karımı sikiyormuş

Selam arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim eşimi çok ama çok seviyorum,ama içimde eşimi siktirme arzumu bastıramıyordum,seyrettiğim porno filimlerde erkeklerin bir kadını amlı götlü sikme görüntüleri beni çıldırtıyor,bunu eşimle birlikte denemek isti... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

okan ve mehtap

merhaba, ben okan istayanbul ataşehirde yaşıyorum. uzun süredir arkadaş olduğum mehtap ile yaşadıklarımı anlatacağım. mehtap 170 boyunda 53-55 kilo kumral tatlı bir bayan, bende 178 boyunda 84 kiloda esmer biriyim. mehrapla uzun süredir arkadışız, öy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karısını sikerken heycandan bardagı dusurup kırdı.

iyazdıgım hikaye KESİNLİKLE gercektir.sadece isimler farklı.ismim Hakan,o zamanlar 23 yasındaydım.İntein yeni yaygınlastıgı 2000li yılların basıydı.inte üzerinden 1 kadınla tanıstım.kadın 34 yasında 170 boyunda 60 kg serpil isminde universite mezunu ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kocam yokken

herkese slm ben cemre 26 yasinda 2 yillik evli bir bayanim.Kocam berk ile evlilik hayatimiz guzel basladi fakat seks hayatimiz iyi deildi.Ben bunu sorun etmedim bi sure sonra bu ihtiyacimi birinden karsiladim.Sitenizle de yanlislikla tanissamda bazi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

zehra karim

karımı 3 adamla sikiştikarım zehra çok azdın bı kadındırbıturludoymakbılmaezbana hep hakaret eder senın gıbı adamaın şerefını sıkım dıyebenı bı turlu doyuramıyosundıyebende aslında psıfımama ara sıra ereksıyon oluyorum ama kadına yetmıyoneyse zehra b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

22 cmliği aldı

slm ben berk yakışıklı 23 yaşında bi erkeğim hmn konuya gelelim tuğce die bir kız görmüstüm eve giderken 1-2 gün önce tanıştık neyse ben eve giderken buda yanlışıkla mi bilinmez düştü ama etek altı full gözüktü ben buna yardım ettim eve getirdim buz ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Komşunun Oğluyla Sikiştik

Komşunun Oğluyla Sikiştik Ben Nesrin. 36 yaşında oldukça güzel bir kadınım. Memelerim kalçalarım bir çok erkeği dönüp baktıracak kadar güzeldir. Eşim 39 yaşında iyi bir işi olan oldukça yakışıklı karizmatik bir erkek. Cinsel yönden hiçbir sorunumuz y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.