Eşli Hikayeler kategorisi, çok güzel evli bir bayandı hikayesini oku.

çok güzel evli bir bayandı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Mrblar ben ankaradan serkan yaşım 19 size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Benim çalıştığım bir firma ismini vermek istemiyorum;bu firmaya alışveeriş için güzel bayanlar gelir vede çoğu genellikle ellerinde yüzük olan bakımlı alımlı güzel bayanlardır.Tabi bende hep olgun bayanlardan hoşlanırım    dikkatimi çok çekerler.Bir gün işyerimize o kadar güzel bir bayan geldiki süper bişeydi gözlerimi ondan alamıyordum.30-35 yaşlarında idi üzerinde siyah etek üstünde bodysi vardı; bizim bölümler ayrı ayrı olduğu için ben başka bir bölümdeydim.Vede bayanın almak istediği yer benim bölümümdeydi    şanstı işte bu bir baktım bayan masama geldi merhaba beyefendi sizle görüşmemi söylediler.Bende evet buyrun oturun hanfendi tamam teşekkür ederim    dedi.Daha sonra işte alacağı şeyi konuştuk ama bi yandanda gözlerim üstüste atmış olduğu bacaklarındaydı harikaydı sütun sütun gögüsleri muhteşemdi...Daha fiyatı felan konuştuk dedi ben bi kocama tel açıp sorayım 5dk müsadenizle dedi.Bende nedemek hanfendi müsade sizin dedim.Konuşması bittikten sonra tamam biz bu ürünü alacağız dedi ama kadın bana bakarken hep gülümsüyordu ben dayanamadım sordum evlimisinz hanfendi evet dedi malesef yaşınız kaç dedim 33 dedi hiç göstermiyorsunuz dedim çok güzelsiniz dedim vede kadına gaz verdim..:))Neden hanfendi malesef dediniz dedim sormayın    aramız biraz bozukta ondan dedi peki ben fazla girmeyim dedim.Daha sonra bana gülümseyerek ben gideyim yakışıklı dedi benim içimm bi    hoş olmuştu kadın benden bişey istiyordu sanki telefon numarası gibi 5dk daha oturdu böyle düşündü düşündü bende tabi onu dilim düşmüş bakıyorum ağzımın suyu akıyor aletim kazık gibiydi..Vede yakışıklı ihtiyacın olursa al bu benim numaram dedi hanfendi dedim buyrun buda benim kartım sizinde ihtiyacınız olursa hiç çekinmeden arayın dedim.Kadın benim masadan ayrıldıktan sonra çıktı vede gitti.1 saat sonra cep telefonum çalmaya başladı bir baktım özel numara alo efendim dedim merhaba yakışıklı ben deminki bayan naper dedi ben tirtir titriyor konuşuyordum    çok heyecanlıydım; bu arada bayanın ismide Bengü onu söyleyim size :))Demin senle konuşurken çok hoşuma gittin yakışıklı aynen bana böyle dedi; beni becermek istermisin aşkım dedi...Ben e u falan derken neden olmasın dedim adresini verdi bana akşam çabuk gel seni    bekliyorum demezmi ben tabikiiii dedimm.Evine gittim kapıyı bi açtı ben poffff oldum.Üzerinde Siyah Sütyen Vede G-String giymişti çok sexydi kadın.    Hemen içeri gel gir yatak odasına beni bekle makyajımı tazeleyip .    geliyorum.Kadın geldi hemen dudağıma yapıştı vede öpmeye başladı sikim taş    gibiydi hemen sikmek istiyordum onu. olgun bir bayanı sikecektim ilk defa öpüşürken sütyenini yavaşca çıkarıyordum.Memeleri çok dolu vede iriydi hemen yaladım uçlarını ıssırdım inliyordu bengü hanım g-stringi sikimi kocaman yapmıştı gördükçe deiliriyordum. Hemen siyah kilotunun arasından kocaman olmuş sikimi bi    soktum kadın acayip bir şekilde ahhhh diye bağırdı sen nesin ya dedi harika bişeysin yakışıklı sik beniiiiiii diye bağırıyordu bacakları havada sivri topuklu ayakkabıları ayağındaydı onu ölece sikiyordum 20dk boyunca amından siktim hemen içine boşaldım.ama bitmedi evli bir bayanı götten    sikmekte istiyordum dedi kocamda beni götten sikiyordu sen de sik .    delikanlı dedi bi döndü götü kocaman deliği açık hemen soktum    aleti siktm siktim vede hemen boşaldım.telefonu çaldı devam edelim dedim hayır dedi arayan kocam eve geliyormuş dedi sen hemen çık    ben seni arıycam dedi tamam aşkım dedim. bengü beni tekrar aradı aradan 2 gün sonra yine siktim onu vede daha .    sikişmelerimiz sürdü hamile kalır diye korkuyorum.. ama olsun amın tadıfarklı olur isterseniz beni bulunGönderen: Bodur
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

mersinde

Mersin`de.... Akşamüstü Mersin`de kalacağımız otele gelmiştik. Önceki sabah İstanbul`dan yola çıkmış, gece Ankara`da bir arkadaşımızın evinde kalmıştık. otel fazla lüks olmasa da tam düşündüğümüz gibi temiz bir oteldi. Odamıza çıkıp üstümüzü değiştir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

götten vermeyince zorla siktim

Selamlar yarisalim.com’un sevgili seks okurları.   Karımı ne zaman arkadan (götten) sikmek istesem şiddetle red eder, siktirmezdi. Bu isteğime engel olamıyordum, artık ne pahasına olursa olsun karımı arkadan yapacaktım. Bir plan yaptım ve uygulamaya k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karım istedi ben izledim

SLM EŞİMLE 5 YIL ÖNCE EVLENDİK VE MUTLU BİR EVLİLİĞİMİZ VAR.GECE SEKS HAYATIMIZ İLK GÜN GİBİ ANCAK BİZ FANTAZİ OLSUN DİYE YATAKTA BİRİLERİNİ DÜŞÜNÜR ONLARI ARAMIZA ALIR VE BU ŞEKİLDE SAATLECE SEVİŞİRİZ.EŞİM BU FANTAZİLERE İLK BAŞLARDA ŞİDDETLE KARŞI ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ben esim ve travesti

slm ben 28 esim 22 yasında 3 yıllık evli bir ciftiz esim 1.70 62 kilo beyaz ten sarı sac ela gozlu bakımlı bir bayan bende 1.75 70 kilo esmer siyak gozlu birisiyim evleneli 3 sene olmustu fakat sex yasantımız monoton bir hal almıstı esim ve ben bunda... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin dulun intikami

Azgın Dul`un İntikamı Merhaba ben Aylin ve Kenan, yedi yıllık evliyiz ve güzel bir sex hayatımız var. Bundan dört yıl önce bir arkadaşıma gittiğim esnada ona artık illişkimizin monotonlaştığını ve ikimizinde zevk almadığımızı anladığımızı,ama yinede ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karlı bir gün

Selam ben Serdar, öncelikle size biraz kendimi tanıtayım, 182 boyunda 74 kumral koyu kestane renkli, dalgalı saclı, evli ve kamuda görevli Ankara da sıradan bir devlet memuruyum. Anlatacağım olay 2002 yılı ocak ayında basımdan geçmistir. Bu tür olayl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

esimi sonunda siktirdim

Adım Şener 35 yaşındayım. Eşim Mısra ise 30 yaşında. Tabi ki bu isimler gerçek isimlerimiz değil.İkimizde üniversite mezunu ve kariyerleri olan kişileriz. Maddi durumumuz oldukça iyi sayılır Türkiye şartlarına göre. Benim fiziksel özelliğim okuyanlar... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun komsu nilgun

slm arkadaslar ben caner 177 boylarında esmer yakısıklı cevresınden ılgı goren bı ınsanım.... ankaradanım tabı takma adım ama cıdden adım harıc hepsı gercek :) neyse sadede gelelım ben ben luks bı semtte ıkmaet etmekteyım buralarda komusluk ilişkisi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çılgın gecede ben eşim ve damla ile caner

ben evli 2 genç annesi 1.70 boylarında sarı saçlı vücut hatları yerinde cevremizde ilgi ile bakılan giyimine kuşamına özen gösteren yalovada oturanbir bayanım adım esra eşim yalçın ile beraber yaşadığımız bir hikayeyi anlatmak istiyorum.aylardan ağu... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karımı masör sikti.

Merhabalar.adım erkan 25 yaşındayım..eşim banu 21 yaşında ve iki yıllık evliyiz..eşim banu çok güzel ve mükemmel bir fizige sahiptir..bu siteyi takip edenler eşimle ilgili hikayemi okumuşlardır..yayınlandıktan sonra hikayemizi okurken sanki o anları ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.