ÇOCUKLUK ARKADAŞIMIN GÖĞÜSLERİ

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Merhaba arkadaşlar ben Karabükten Cenk 20 yaşındayım. Sizlere anlatacağım bu anım 1 sene önce oldu. Herşey bi akşam yemeğinde oldu, Arkadaşım Murat(20) ile birlikte Akşam yemeği için Senalara(20) gitmiştik. Birbirimize neyimiz var neyimiz yok anlatırdık aramızdan su sızmazdı. Yemek sırasında bardağımdaki suyum bitmişti bende rahatsız etmeyeyim diye kendi suyumu kendim doldurmak istedim o ara Murat ve Sena bi önceki gün çekildiğimiz fotoğraflara bakıyorlardı. Merakımdan fotoğraflara bende bakmak istedim bi yandan elimde suyumu içiyor bir yandan da fotoğraflara bakıyordum, Ama farkına sonradan vardım Sena o akşam üzerine beyaz renkte vücuduna yapışan cinsten kolsuz bodylerden giymiş ve beyaz dantelli südyeni vardı göğüsleri o kadar büyük olmamasına rağmen giydiği südyen bi hayli büyük gelmişti göğüslerine tepeden göğüs uçlarına kadar görüyordum kendimden bi an geçtim. Sikim direk kalmıştı, farkına varmasınlar diye hemen yerime geçip oturdum. Muratla evlerimize ayrıldık. Ama o anı bir türlü aklımdan çıkaramıyordum, Daha fazlasını istemeye başladım. Ne yapsam da benimle birlikte olur diye düşünmeye başladım.Aradan bir hafta sonra bi kafede buluştuk muhabbet sohbet ederken ortaya hep birlikte tatile gitsek mi diye laf çıktı ağzımdan Sena direk ben gelirim dedi Murat'a baktım benim için de sorun olmaz dedi gidelim dedi o ara aylardan Nisan ayının başlarıydı, Mayıs gibi ben kalacağımız oteli seçtim ve Temmuz 20 de Alanya'ya gidiyoruz dedim tamamdır dediler, yola koyulmaya başladık.Otobüste ayrı ayrı oturmayalım diye en arka 5li olan koltuğu seçtim biletleri alırken cam kenarına ben oturucam diye tutturdu Sena, iyi peki tamam dedim senin dediğin olsun cam kenarına Sena geçti, bende dışarıyı izlerim dedim otobüste giderken kesinlikle uyku girmez gözüme bende Sena'nın yanına oturdum Murat'ta benim sağ tarafıma oturdu. Yolculuk sırasında aradan 1-2 saat geçtik muhabbet falan ediyorduk yola sabah erken saatte çıktığımız için baktım Murat uyumaya başladı neyse dedim Biz de Sena ile muhabbete kaldığımız yerden devam ederken baktım Sena da uyumaya başladı ohoo dedim bari cam köşesine ben geçeyim de siz uyuyun ben dışarıyı izleyeyim dedim.Tamam dedi Sena ve yerlerimizi değiştirdik. Ben dışarıyı izliyordum, hava aşırı derecede bunaltıcıydı Murat ve benim üzerimde t-shirt Sena'nın üzerinde de göğüslerini gösteren farklı renkte bi body vardı. Bi anda omzuma yasladı kafasını uykuya dalmışlardı biraz bekledikten sonra baktım hiç kıpırdamıyorlar bunlar kesin uykuya dalmışlardır dedim ve yaklaşık 1:30 saat kadar Sena'nın göğüslerini doyasıya izledim. Arkadaşlar biliyorum çok detaya giriyorum ama emin olun detaya girmezsem birşey anlamayacaksınız. Asıl mesele burdan sonra başlıyor....Her neyse uzun süren yolculuğun ardından kendimizi otele attık. Normalde Murat ve ben 2 kişilik odada Sena da tek kişilik odada kalacaktı. Ama Sena ben tek kişilik odada kalmam diye söylenmeye başladı. Bende sizinle kalayım diye sorup duruyor. Ya rahat olamayız dedim. Duşa girerken, üzerimizi değiştirirken, havalar zaten çok sıcak olduğundan sadece boxerlarımızla yatacağımızı zaten biliyor. Ya nolacak ki bişey olmaz bende sizinle kalmak istiyorum diyip duruyor Murat'a baktım siz ne yapıyorsanız yapın benim için bi sorun yok dedi iyi peki tamam dedim. Oteldeki personelin izin vermeyeceğini bildiğimizden bizim odayı 3 kişilik aldık. Ayriyetten aldığımız odaya sena geçti duşunu almak için Murat da duşa girdi. Murat'ın duşa girdiği zaman kolay kolay çıkmayan bi insandır. Murat'ı beklerken bir yandan müzik dinliyor bir yandan da manzarayı izliyordum kapının açıldığını duymamıştım omzuma birisinin dokunduğunu hissettim. Arkamı döndüğüm anda şok oldum karşımdaki bambaşka bir Sena'ydı. Gökyüzü mavisi renginde mini eteği üzerinde de sarı renkte kolsuz body si vardı. Nutkum tutulmuştu, kekeliyerek kızım sen ne olmuşsun böyle taş gibisin dedim gülüşmeye başladık.O anda duştan çıkan Murat'ın surat ifadesini gördükten sonra tekrardan kahkahalar atmaya başladık Sena'yla. Murat'ın tatile geliş amacını az çok biliyordu Sena. Akşam yemeğini yedikten sonra diskoya gidelim dedik belki 1-2 kız düşürürüz diye ama boş çıktık, 2 gün gittik tekrardan boş çıktık 3-4 gün derken 5. güne gelmiştik ama bir türlü kız ayarlayamamıştık. Sena da bunun farkındaydı yanımıza gelerek üzülmeyin ben sizin sorununuzu kökünden halledicem diyerek gitti nereye gittiğini söylemeden aradan 1 saat geçtikten sonra Sena geldi elinde poşetlerle ne aldın dedik karışmayın dedi. Direk banyoya girdi Aradan 5 dakika sonra çıkıyorum gözlerinizi kapatın dedi bizde ne olduğunu bilmeden kapattık, banyonun kapısını kapattı. Şimdi açabilirsiniz dedi. O anda kendimizden geçmiştik ne diyeceğimizi bilemedik.Sena'nın üzerinde Simsiyah bir bikini vardı. Bi an afalladık ne olduğunu bilmeden ve direk Murat'ın dudaklarına yapıştı. Murat da bu saatten sonra ne olacaksa olsun tavrıyla Sena'ya daha da yaklaştı o ara Sena bana işaret ederek bikinimi çöz dedi. Kaç aylardan beri hayalini kurduğum göğüsleri artık tam anlamıyla görecektim. Vakit kaybetmeden bikinisinin iplerini çözdüm. Seni unuttum sanma diyerek benim dudaklarıma yapıştı. O kadar ateşli öpüşüyorduk ki. Daha fazla vakit kaybetmeyelim diye direk bikinin altını çıkardım o arada Murat baktım komple soyunmuş sikini Sena'nın götüne sürtüyor. Bu kadar öpüşme yeter dedi Murat, Sena bi anda dönerek Murat'ın sikini ağzına almaya başladı. Bende fırsattan istifade o hep hayalini kurduğum göğüsleri yalıyorum emiyorum mıncıklıyordum zevkten adeta dört köşe olmuştum.Murat çekilmemi söyleyerek Sena'nın göğüslerine boşaldı. Murat'ın siki inmeye başlamıştı Sena bir elini Murat'ın sikine attı bir yandan onunkini kaldırmaya çalışıyor bir yandan da beni boşaltmaya çalışıyordu o ara bende sikimi çıkarıp göğüslerine boşaldım Murat'ın siki kalmıştı arkasını dönüp amından girmesini söylemişti ama bir şey unutuyorduk BAKİRELİK... ?Sena da size bakireliğimi vermeyecemde ne yapacam dedi. Murat'a seslenerek kanka ben bozabilir miyim bırakır mısın bana dedim. Tamam gel boz dedi ve Sena'nın arkasındaki yerimi aldım Sena'ya sırt üstü yatmasını söyledim, yavaş yavaş santim santim sikimi Sena'nın amına sokuyordum. Canının yanmasını da istemiyordum, Sikimi az daha ileriye ilerlettim ve azcık kan geldi hemen peçeteyle silerek devam ettim sikmeye Sena da fazla ses çıkarmasın diye Murat'ın sikini yalıyordu. İçine boşalmamak için hemen çıkarıp göğüslerine boşaldım. Hepimiz de doruklara ulaşmıştık. Murat da bende götünü bozmak istiyorum dedi Sena'ya Sena da gel canım benim aşkım götümü sik demeye başladı götünü dönmüştü Sena. Sena dur aşkım çantamda krem var kremle de çok acımasın dedi ben hemen çantasından kremi kaptığım gibi götüne sürmeye başlamıştım Murat yavaş yavaş sikini sokmaya başlamıştı bi anda kremden olsa gerek siki bir anda götüne girdi kızın bağırmaya başladı, hemen elimle Sena'nın ağzını kapattım. Acı çığlıkları bir anda zevk çığlıklarına dönmeye başladı Murat'a daha hızlı aşkım daha hızlı diyordu. Murat o anda direk boşaldı. Biraz mola verelim dedik ve sigara yaktık. Sena bize dönerek bundan sonra başka karılar aradığınızı görmeyecem dedi bundan sonra benimsiniz ne zaman istersem geleceksiniz siz de ne zaman isterseniz ben gelecem dedi ve geriye kalan 2 günümüzü sürekli sikişerek geçirdik . Aynı okulda okuduğumuz için öğrenci evine çıkalım dedim ve kabul ettiler aradan 1 sene geçti Murat'ın dersleri bayağa kötü olduğundan okulu bırakıp direk askere gitti. Şimdi Sena ile birlikte karı koca gibi olduk sabah akşam her boş bulduğumuz anda bile sikişiyoruz.İsim : Cenk
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

gülan

merhaba ben yasin arkadaşımın eşi var gülhan diye çok sexi ve dolgun bir kadın benim eşim miyon oldugu için ona acayip sulanıyorum birgün kocasına yatakta yaptıgımızı telfona cekip gösterdim bende ondan istedin oda ftraflarını çekip verdi ve fırsat b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koca götlü tombul pasif gay

merhaba ben mert 29 yasindayim , koca götlü tombul pasif erkeklere bayılıyorum , birgün inteten chat ile murat la tanıştım msn de bana götünü açtı , 40 yasinda koca götlü , kılsız pasif gaydı , hemen onunla otelde buluştuk , öpüştük sonra ben memeler... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsumla derin iliski

Mrb ben kemal 15 yasindayim İst.kadikoyden hikayem biraz uzundur isterseniz atlayiniz neyse olaya geceyim komsumun adi hatice 40,45yaslarinda evli iki gençlu hatice abla bize gelir gidetlr samimiyiz ailecek neyse son zamanlarda benle daha samimilest... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

onunla muhtesem anlar yasadık cünki onu cok sevmistim

merhaba sex hikayesi okurları sene 2006 yılı idi ve esimden bosanalı 3 - 4 yıl olmustu esimden ayrılınca kalbime kimseyi sokamamıs duygusal anlamda cok boslukta kalmıstım ve mehmet adında bir arkadasımın sevgilisi olan haticenin beni rukiyemle tanıst... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk siklişim

Selam aşklarım,adım bülent 31 yaşında gay duyguları olan biriyim,kadın çamaşırı giymek beni inanılmaz heyecanlandırıyor,bazen içimde tangayla işe gider kakabalık otobüslerde götümü süttürür tatmin olurum,yine bir gün otobüsteyken arkamda 25 yaşlarınd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

nuray

slm ben haluk.hikayem şöyle nurayla nette tanıştık..tanışmamızdan 3 ay sonra görüştükk..onu görür görmez ne afet bir kadın bu böyle...ona vurulmuştummm..ilk heyecanı üzerimden attıktan sonraa sikim öyle büyümüştüki pantolonuma sığmıyordu..memeleri be... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

balayinda kocamin enistesi

BALAYINDA KOCAMIN ENİŞTESİEvlendiğimiz yaz maddi durumumuz çok iyi olmadığı için düğün borçlarımız vardı.Eşimin teyzesinin Alanya da yazlığı var.Bizi bir yıl sonra için oraya davet ettiler.Biz de mecburen kaul ettik.Eşim bir temizlik firmasında şehir... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seksi bayan

SLM BEN ADANA DAN FATİH 34 YAŞ 180 BOY BUĞDAY TENLİ BİRİYİM GEÇEN HAFTA YAĞMUR VARDI BEN İŞ ÇIKIŞI EVE DÖNERKEN DULMUŞ DURAĞINDA TEK BİR BAYAN BEKLİYORDU TÜRBANLI ÇOKTA SEKSİ BİR BAYAN YANINDA DURDUM GİDECEĞİNİZ YERE KADAR BIRAKABİLİRİM DEDİM ZAHMET ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Kız kardeşimi siktim

Selam Arkadaşlar ben 17 yaşımda 1.74 boyunca az iri yarılı biriyim İzmir Karşıyakada oturuyoruz her neyse konuya girelim gecen sene yani 16 yaşımdayken tabi abazalık zamanı hergün 31 çekmekten bıkmıstım Ne yapsam düsündüm bi aksam gece yarısı uyuyamı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evrenin sirlari 5

Merhaba arkadaslar,ben Evren,kaldigimiz yerden devam......Dogum gunu gelip catmisti,osmani ve gozdeyi gormeliydiniz ikisinde de inanilmaz bir heyecan vardi,bense kendimi tam bir caca gibi hissediyordum.Neyse gece boyunca dans ettik,bol bol icki ictik... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.