Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, çırağım geymiş hikayesini oku.

çırağım geymiş

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm bu hikayem gerçekten doğrudur ve henüz 2 gün önce yaşandı işyerimde çalışan bir elemanım vardı sessiz sakin bir gençtu işini iyi yapıyordu askere gitti ve geldikten sonra tekrar yanıma aldım iyi anlaşıyorduk ama eskisi gibi değildi kendine daha fazla özen gösteriyordu dikkatimi çekti sorduğumda artık böyleyim diyordu ben kız arkadaşı falan vardır diyerk üzerine fazla düşmedim sürekli tlf msj lar geliyordu dikkatimi çekti 2 gün önce yine bir msj geldi tlf masadaydı kendisini yanımızdaki markete sigara almaya yolladım msj okuduğumda çok şaşırdım msj da aynen şunlar yazıyordu orospum akşama hazırmısın çok özledim seni ve ogüzel götünü diye merak ettim akşama takip ettim işten çıkınca 50metre ileriden bir taksi aldı bende aracımda takip ettim orman yoluna saptılar piknik yerinde durdular uzaktan izlemeye başladım yanındaki 35 yaşlarında uzun boylu esmer biriydi ellerinde bira şişeleri araçtan indiler yere kilim gibi bişeyler serip oturdular birsüre sonra çırağım adamınkini ağzına almaya başladı adam adeta uçuyordu çırağım işini iyi yaptığı kesindi daha sonra adam arkasına geçip domaltarak geçirmeye başladı sikişleri epey uzun sürmüştü sonunda patladı ve toparlandılar bir müddet sonra ayrıldılar çok şaşırmıştım buana kadar böyle bir şey aklımdan geçmiyordu çok düşündüm artık bende çırağımı sikmeyi göze aldım sürekli üzerine düşmeye başladım oda bir şeylerden şüphelenmeye başlamıştı ama bir türlü açılamıyordum bir akşam iş çıkışı biraz eğlenelim dedim biraları aldım ve gittikleri yere götürdüm askerlik konularından başlayıp iş evlenmeye cinselliğe kadar geldi sürekli ağzını arıyordum ama açık vermemeye çalışıyordu en sonun da alkolunde etkisiyle gördüklerimi anlattım ağlamaya başladı yalvarıyordu nolur beni işten atma diye öyle bir niyetim olmadığını söyledim ve sarılarak teselli etmeye başladım oda niyetimin farkına varmışki yavaş yavaş benim aletime doğru elini götürüp masaj lar yapmaya başladı ilk kez bir erkekle ilişki yaşıyordum biraz heyecan biraz korku ama güzeldi saksosuna bayıldım bir kadından daha güzeldi harika sevişiyordu kendimden geçmiştim ağzına patladım hepsini yuttu yalamaya devamederek tekrar hazır hale getirdi sonra üzerine oturup zıplamaya başladı zevk aldığı belli oluyordu çok güzel kalınlığı harika içimi doldurdu diyordu çeşitli pozisyonlarda sikiştik ensonunda içine patladım herşey çok güzeldi yeni arkadaşlarla tekrar denemek isterim enkısa zamanda escort_160 hot.mail tanışmak isteyen psf arkadaşlar varsa ekleyebilirler
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eniştemin kardeşini evimmizde....

Selam sevgili arkadaşlar her oglancını hikayesi oldugu gibi benimde bir hikeyem bu sitede bulunsun dedim konuya geçelim bundan 2 ay    önce eniştemin internet cafesin de porno sitesinde geziniyodum aniden eniştemin p hüseyin geldi geldikten... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

parayla olması kışkırttı

Yaklaşık dört aydır, internette kamerada çıplak vücudumu gösteriyorum, kalçalarımı sallıyor ve parmaklarımı, sokuyordum bir ke kadın gibi giyinip çıkmış, bir çok kez ise kamera karşısında götüme şişe sokmuştum. Beni izleyip , touz bir çeken erkekler ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

soner`le 2. randevum.

Meraba ben İzmir`den Serkan..Sanırım Soner`le yaşadığım hikayeyi bi çoğunuz okumuşsunuzdur..Hani şu Önce sahilde sonra inşaatta başlıklı hikayemdeki koca yaraklı kahramanım benim..İşte o hikayemin sizlere % 100 gerçek olduğunu belirtmiştim.Ve bu anla... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

14\\\'ümde sikildim

merhaba öncelikle kendimi tanıtayım.adım deniz izmirde yaşıyorum,15 yaşındayım.sarışınım,boyum 1.75,65 kiloyum.vücudumda;bacaklarım ve aletimin üstü dışında hiç kıl yoktur.geçen yaz başımdan geçen bir olayı anlatıcam size.dedemlerin didimde bir yazlı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tellak

35 yaşında bir erkeğim. aslında yıllardır bir erkekle beraber olmak isterdim ama bir türlü cesaret edemezdim. Bir gün Ankara’ya gitmiştim iş için işim o gün bitmeyince akşam kalmam gerekti ulusta bir otele yerleştim. Akşam olunca canım sıkıldı ve akl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

üçlü gay

Ben sikişmeyi çok seven bir biseksüelim. Gene canımın sikilmeyi çok istediği bir gün arkadaşım korhan`a uğramıştım, o da evde tek başına olduğunu ve canının sıkıldığını söyleyip beni içeriye davet etti. Bir süre sohbet ettikten sonra bana porno film ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aile dostumuzn oğlu

meraba arkadaşlar geçen hikaye gerçekelşen bi olay sexi severim özelliklede sikilmeyi çok severim neyse hikayeme giriyorum bi gün yazılıktayız aile dostumuznda ailesi kendi everine döndüler ve biz onal biraz daha tatil yapçamızı söyledik onunla defal... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kadınım benim

Ben 19 yasında 180 boy 80 kiloyum esmerim ve baya bi sexyim neyse hikayem gecen hafta yasadıım bir yarisalim.comternette geyik olsun die chat yapıyordum.ve oylesine kanallara girdim.tabi super bir nickle neyse ben konusmuyordum sadece msg atanlara cevap ve... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

arkadasimla oyun ve sonunda sikildim

ARKADAŞIMLA OYUN VE SONUNDA SİKİLDİM Küçüklükten beri tanıştığım ve sürekli beraber oynadığım bir arkadaşım vardı ben 16 oda 17 yaşındaydı. (arkadaşlar sitenin kuralı ozamanlar ben 3 yaş oda 2 yaş daha küçük) zaman geçtikçe her şeyimiz bir gitmeye ba... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ciplak gayler

ÇIPLAK GAYLER ben onur yaşım 17 bundan iki ay önce 16 yaşındaki arkadaşım barışla geziyorduk. 3 er bira içmiştik başımız az birşey dönüyordu. uçmuştuk adeta. o gece ne yapalım diye düşünürken . barış ; merti çağırmaya gıdelım dedık bunun uzerıne mert... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.