Ensest Hikayeler kategorisi, çılgın seçil hikayesini oku.

çılgın seçil

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
selam size başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım.Sınıfta seçil adında bir kız vardı acayip seksi tam bir afet di yani 90 60 60 a cuk oturan bir profildiazcık balık etliydi ve kızıl saçlıydı.Herneyse hoca birgün proje odevi verdi ve 2 li gruplar halinde yapmamızı istedi ve bende o gün okula gidememiştim ve hocabeni şansıma seçille eşleştirmişti sevinmiştim baya sonra seçil ödevi napıcaz falan dedi bende bilmem dedim bize gel dedi yaparız dedi tamam dedim bende neyse gittim onlaraevleri baya büyüktü dublex villa gibiydi evleri annenle baban yokmu dedim yok dedi oda bende belki çakarım diye aklımdan geçiriyordum neyse bişeyler içermisin dedi bende olurdedim sonra kola getirdi içtim bende sonra bi koltuğa uzandığımı hatırlıyorum uyuya kalmışım neyse uyandığımda yatakta elim kolum bağlı çıplak bi şekilde duruyodum önce rüyasandım ama sonra kendime gelince noluyoz kolanın içine uyku hapı attı kesin lan dedim bi 15 dk sonra seçil girdi içeriye seçil noluyo dedim oda seni öyle bi sikicemki bütün dünya duyucak seni dedi bende şakamıyapıyon dedim oda hayır gayet ciddiyim dedi içeri gitti ve elinde bi tane belden bağlamalı 20 cm lik bi dildo ile geldi o zaman ciddi oldugunu anladım içimden hassiktir dedimbağırsamda kimse duyamaz sitede oturmuyolardı veya yanlarında başka bina yoktu tek evdi apartmanda değildi ıssız bi yerdeydi evleri sıçtık dedim.sonra garip bi jel gibi birşeylegeldi yanıma sürmeye başladı bütün vücuduma o anda bütün bacak kıllarımı ve göğüs kıllarımı popomdaki kıları falan kestiğini anladım naptın lan sen dedim oda şş sus az dediokşuyordu vücudumu çok hoşuma gitmişdi sonra neden bunu yapıyosun dedim oda küçükken birisi buna zorla tecavüzmü etmiş ne yakaladığım bütün erkekleri sikiyorum dedi merak etmeilk sen değilsin dedi.jeli vücuduma sürmeye devam ediyordu sonra parmağını götüme soktu ahh gibisinden bi ses çıkardım çok hoşuma gitti bi kaç dk sonra hızlı hızlı sokupçıkarıyordu çok hoşuma gitmişti ahhh ohh sesler çıkarıyordum eğer uslu durursan bağlarını çözücem dedi bende tamam dedim.çözdü sonra beni aşağı eğdi ve yala dedi bende saksoçekmeye başladım çok hoşuma gidiyodu 5dk falan sakso çektikten sonra beni yatağa köpek stilinde domalttı ve yarrağı geçirdi götüme önce biraz acıdı ama çok hoşuma gitmiştiyavaş yavaş hızlanmaya başlamıştı 3 dk sonra baya hızlı hızlı köklüyordu götüme zevkten kuduruyordum orospu karı gibi bağırtıyordu beni sonra beni yüzüstü yatırdı ve bacaklarımısağ omzuna doğru tek eliyle tutuyordu bu pozisyonda sikerken şak şak ses geliyordu götümden ama bu pozisyona hasta kalmıştım en az 15 dakika bangır bangır sikti beni.götümün kızardığını hissetmiştim çıkardığında. en son olarak yatağa uzandı yüzüstü bende yarrağın üstüne oturdum acayip ses çıkartarak sikiyordu pu pozisyonda hoplatıyordukucağında bu pozisyondada en az bi 15 dk çatır çatır sikti beni sonra ayağıyla sikime 31 çekerek boşalttı beni aferim çok iyiydin beğendinmi dedi evet dedim bende istersentekrar yapabiliriz sonra dedi bana bende kesinlikle istiyorum dedim.en son sana ödül vericem dedi ve ayaklarını bacaklarını götünü amını koltuk altını yalattı banaçok zevk almıştım. artık sürekli rahat ve güzel sikilmek için popo kıllarımı ve bacak kıllarımı kesiyorum hala da haftada en az 2 kere sikiyor beni götüm folloş oldu artıkçok rahat alıyorum.hatta birkesinde dev bi dildoyla gelmişti bu ne dedm sürpriz dedi en sonra dildo götüme boşalınca anladım ne olduğunu.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

kardeşimle birlikte

Merhaba ben 23 yaşında Alpay isminde bir gencim.Önceleri ailemle oturuyordum daha sonra ayrı eve çıktım.Kardeşim Selda(18 yaşında) arada bir gelir bende kalırdı.Yine öyle bir gündü.Salonda oturmuş tv seyrediyordu.Ben duşa gireceğim dedim.tamam dedi.b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

yengem benim 2

Selam ensest okuyuculari yazmis oldugum bir onceki hikayemde sizlere yengemi nasil siktigimi anlatmistim Ama inanin yenge sikmek kadar zevkli bir sey yoktur dünyada neyse siktikte kim sikise doymus ki diimi Ardan bir iki hafta falan gecmisiti yengem ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mükemmel deneyim

Bize ankara’dan yaz aylarında 19 yaşında ve harika bir göte sahip olan kuzenim gelirdi. Daha önceki yıllarda sadece onu izlerdim ve düşünerek 31 çekerdim. Yalnız bu gelişinde onu sikmeyi kafaya koymuştum. Hatta bütün bir sene onunu için hazırlanıp pl... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şaşkındım

Merhaba size başımdan geçen bir olayı anlatacağım ben İzmirde üniversitede okuyorum. Dolayısıyla evime yılda bir veya iki kez gidebiliyorum. Annemle babam ben daha ilkokuldayken ayrıldılar ve biz kardeşim yaseminle annemin yanında kalıyoruz o günden ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kardeşim arzu

MERABA HERKESE SELAM BEN GERÇEK BİR ANIMI PAYLAŞMAK İSTİYORUM ... KARDEŞİM ARZU 18 YAŞINDA UZUN BOYLU BALIK ETLİ 90 60 90 VUCUDU OLAN TAM BİR AFET BENSE 20YAŞINDA ASKERE GİTMEK İÇİN GÜN SAYIYORDUM.. BİRGÜN EWE ARKADAŞLARIMI DAWET ETMİŞ TİM EĞLENİYOR ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annemle chat - 2

merhaba başka zaman yazarım demiştim sabah yazdıgımın devamını ama fırsat buldugum için sıcagı sıcagına yazmaya karar verdim.kısaca hatırlatayım annem nette çet yapmayı seviyor ve her gün degişik niçkle giriyordu bende ona öyle her gün degişik niçkle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

8 yıllık hasret

merhaba teyzemler memlekete tatli gelmişiti otogarda karşıladık birde ne göreyim hayatımda hic görmedigim teyzemin kız karşımdayıdı cok güzeldi evli iki genç annesi olmasına ragmen muhteşem bir vucutu vardı ev geldik bir haftadan sonra yakınlaşmaya ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

babam beni kardeşim annemi sikti

erkek kardeşim işten gelip odasına geçti çıplak yatıyordu yatağına yattı kapısını kapamayı unutmuştu. içeri girip kapıyı kapadım, soyunup yorganın altına girdim yarrağı sertleşmişti. yarrağını götüme dayadı deliğime baskı yapıyordu. tükürükle ıslatıp... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

küçük amcam

Geçen yaz, her yıl olduğu gibi ailemle birlikte Çeşmedeki yazlığımıza gitmiştik. Günlerim deniz, güneş, arkadaşlar ve çeşitli gece eğlenceleri ile dolu dolu geçiyordu. Bir süreliğine ise bize gelecekti. Onu neredeyse 3-4 yıldır görmüyordum. Beni en s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

annem ve kardeşim

merhaba size başımdan geçen bir anımı sizle paylaşmak istedim babamın işleri ist bulda ama biz antalyada oturuyoruz okullarda antalyada oldugundan annemde bizle kalıyordu babamda arada gidip geliyordu.ailevi durumumuz oldukca iyi durdugumuz yer villa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.