Bire Bir Hikayeler kategorisi, cem mi orçun mu hikayesini oku.

cem mi orçun mu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Meraba. Ben Ece. 23 yaşındayım. Size nişanlımın en iyi arkadaşı Cemle yaşadığım olayı anlatacağım.Nişanlım 25 yaşında herkes tarafından çok beğenilen ve çok seksi biri. Adı da Orçun. Onunla aramız her konuda çok iyi. Haftada iki üç kere kesin sikişiyoruz. Beni    gerçekten çok mutlu ediyor. Özellikle de yatakta. Ne istesem yapıyor. Yatakta kendinden önce benim orgazm olmamı istiyor ve sağlıyor da.    Her sikişmemizde değişik birşeyler bulup beni zevkten çıldırtıyor. Yarrağı da beni mutlu etmeye yarayan en büyük etken. O kadar kalın    ki beni deli ediyo. Onu yalamaya emmeye bayılıyorum. O da beni sikmeye bayılıyor tabi.Cem de çok gerçekten çok iyi biri.    İyiliğinden de öte çok sempatik va bir kadını nasıl azdıracağını çok iyi biliyor. Sikişmelerimiz dışında hep Cem de bizimle beraber. Onunla tanıştığımdan sonra o da benim en iyi arkadaşım oldu. Neyse fazla uzatmadan konuya geçeyim.Orçun geçen ay işi için bir haftalığına Ankaraya gitmişti. Orçun ben evde yalnız kalmayayım diye Cem ile kalmamı istemişti. Onun da Cem ile aramızda birşey geçebileceği    aklına gelmemişti. Zaten bizim de aklımızda yoktu böyle birşey ama herşey birden gelişti. O haftanın başlarında sinemaya gidiyoduk geziyoduk Orçundan bahsediyorduk. Yani gayet normal geçiyordu.Ama bigün hadi içelim dedik. Kadehler gittikçe hızlanarak dolup boşalıyordu. Bi süre sonra ikimizinde kafası iyi .    olmuştu ama çokta sarhoş olmamıştık. Benim bunları gayet net hatırlayabildiğime göre en azından ben çok sarhoş olmamışım yani. Neyse onun üstünde sadece bol dizaltı bi şort vardı. Bende de askılı bi body ve altımda da kısa bi şort vardı. Biz içerek konuşurken konu sekse geldi. Cemi tanıdığımdan beri tek gecelik .    ilişkilerden başka bi ilişkisini görmemiştim. Çünkü kendini çıkabilecek sorunlarla kasmak istemiyordu. Herhangi bi bara gidiyordu. Ordan en güzel kızı tavlayıp (daha doğrusu kızlar bunu tavlıyor) doğru yatağa atıyodu.Neyse bana yatakta    Orçundan memnun olup olmadığımı sordu. Bende çok memnun olduğumu beni zevkten öldürdüğünü falan anlattım. Ben anlattıkça o detaylara girerek sorular    soruyordu. Ben biraz azmıştım konuşmalarından ama onun böyle birşeyi asla düşünmeyeceğini düşünerek kendimi engellemeye çalıştım. Bana en çok hangi pozisyonu    sevdiğimi falan sordu. Ben de benim üstte olduğum pozisyonları dedim. Cem de bende kadınımın üstte olduğu pozisyonları seviyorum onları çalıştırmayı seviyorum dedi. Sonra Orçunun ona benim yatakta ne kadar iyi ve doyumsuz olduğumu anlattığını söyledi. Ben artık bayağı azmıştım ve    Cemle sikişmek istiyordum ama Orçunun böyle birşeyi haketmediğini düşündüm ve vazgeçtim. Daha doğrusu bu fikrin benden değil de Cemden çıkmasını istiyordum. Onun için onu azdırmaya çalışacaktım. Tuvalete gidiyomuş gibi kalkıp üstümü değiştirmeye gittim. Bu sefer minicik dar eteğimi içime tangamı    üstüme de straplez dar bir bluz giydim. Parfüm falan sıktım. Tekrar Cemin yanına gittiğimde öyle bir baktıki sanki gözleriyle sikti beni. Çok seksi olmuşsun yine dedi. Ben de teşekkür ederim diyip yanağına ıslak bi öpücük kondurdum. Sonra ben tam geri    çekilirken sertçe boynumdan tutup beni çekti ve deli gibi öpmeye başladı. O kadar ateşli öpüşüyordukki artık beni sikmesi için ona yalvaracaktım neredeyse. Bikaç dakika öpüştükten sonra arkada Orçunun resmini gördüm ve ona çok büyük bi haksızlık yaptığımı düşünüp kendimi geri çektim. Cem özür dilerim bi an tutamadım kendimi dedi. Ben de tutamadım zaten dedim. Sonra yerdeki minderlere oturduk yanyana. Ben bacaklarımı karnıma doğru çekerek oturmuştum. Eteğim zaten kısa daha çok yukarı çıkmıştı üstümdeki bluzdan da göğüslerimin uçları çok belli oluyordu. Cem tekrar içki koymak için kalktığında ben ona bakmıyomuş gibi yaptım. Tangam ve onun doğru düzgün örtemediği amım Cemin gözleri önündeydi. Öyle bakıyorduki hiç gözlerini ayırmadan. Ben başka yerlere bakıyodum veya gözlerimi kapıyodum kafamı koluma yaslayıp. Bacaklarımı daha çok    açıyordum. Arada sırada baktığımda resmen durmuş yiyecek gibi bakıyordu. Sonra kafamı kaldırıp baktım ona hemen içkisini alıp yanıma geldi. Biz konuşurken yine bana Orçunun çok şanslı biri olduğunu söyledi. Bende düşündüklerini anlasam bile illa duymak için niyeki dedim. O da .    senin gibi güzel seksi ve sekse doyumsuz bi aşkı olduğu için dedi. Ben istesen sen benden daha güzellerini bulursun dedim.    Benim gördüğüm hiçbi kız senden daha güzel ve seksi değil dedi. Bende sağol canım diyip kafamı çıplak göğsüne yasladım. Bi    elim de göğsündeydi. Yavaşça elimi gezdiriyordum göğsünde. Sonra o saçlarımı okşamaya başladı. Bende ıslak dudaklarımı göğsüne değdiriyodum sonra öpmeye başladım yavaş yavaş. Oda elini saçımdan çekip götüme getirmişti. Eteğimin üstünden (zaten etek götümün yarısına kadar geliyordu) götümü okşuyordu. Hem yapmak istiyor hemde Orçunu düşündüğümden istemiyordum. Ona da söyledim şuan seninle yatmak istiyorum ama Orçunu düşününce vazgeçiyorum dedim.Cem bende aynen öyle bi durumdayım dedi. Sonra ben yine onun göğsüne kafamı yaslamış yatıyordum ama bu sefer hiçbişey yapmıyorduk. Fakat zor durduğumuz kesindi.    Hiç konuşmadan bikaç dakika geçti ve Cem Orçunun bundan nasıl haberi olabiliki dedi. Ben biraz düşündükten sonra evet ikimizde ona    hiçbişey söylemez veya belli etmezsek asla haberi olmaz yani bu ikimizin elinde dedim.O da haklısın o zaman şimdi izninle seni sikebilirmiyim dedi ve çok seksi bi şekilde gülümsedi. Bende seninim diyerek sarıldım ona. O yerde oturuyordu bende bacaklarının arasına oturmuştum yüzüm ona dönük vaziyette. Çıldırmış gibi öpüşmeye başladık. O kadar güzel öpüyorduki dudaklarımı dilimi emiyordu. Amım çok kötü ıslanmıştı. Sularım    bacaklarıma süzülüyordu. Dudaklarımdan boynuma indi. Deli gibi emiyordu yalıyordu boynumu. Benimde ellerim onun saçları arasında geziniyordu. Beni minderlerin üstüne yatırdı    sırt üstü. Bacaklarımı okşamaya ve yalamaya başladı. Sonra bluzumu üste doğru sıyırdı. Göğüslerimi yavaşça yalamaya başladı. Elleride götüm amım ve bacaklarım arasında gezip duruyordu. Göğüslerimi şimdi daha hızlı yalıyordu ve emmeye başlamıştı. Benim nefeslerim hızlanmıştı. Resmen bütün gücüyle emiyordu ve    göğüs uçlarımı ısırıyodu. Böyle sert davranması çok hoşuma gitmişti. Ben kısık sesle inlemeye başlamıştım. Kafasını kaldırdı bana baktı. Keşke hep    benim olsan dedi. Bende ama bu imkansız biliyorsun dedim. O da malesef öyle ama sen benim hayallerimin kadınısın dedi. Bende her zaman olmasada şimdi seninim istediğin herşeyi yapabilirken bu vakti konuşmaklamı geçircen dedim ve dudaklarına yumuldum. O yine kafasını çekip    şuan gerçekten benimle sevişmek istiyormusun dedi. Bende tabiki evet dedim. Hep benim olmak istermiydin dedi. Bende Orçun olmasaydı evet dedim. Neyse boş konuşmayalım dedi ve Orçunun dediğine göre ön sevişmeyi .    uzun tutmaktan çok hoşlanırmışsın dedi. Bende doğru dedim. O zaman öyle yaparız dedi ve göğüslerime yapıştı yine. Çok güzel emiyordu. Emerken alttanda klitorisimi okşaması daha güzeldi tabi. Ben artık ciddi ciddi inlemeye başlamıştım altında. Sonra kasıldım bir anda kafasını göğüslerime daha çok bastırdım. O da bütün kuvvetiyle emmeye başladı. Ben titreyerek orgazm olurken kafasını çekti göğüslerimden ve klitrosimi okşayarak yüzüme baktı. Bir iki dakika sonra kendime geldiğimde orgazm olurken harikaydın dedi. Ben de gülümsedim senin sayende dedim. Cem bluzumu çıkarmıştı üstümde sadece eteğim ve tangam kalmıştı. Sonra bacaklarımı okşaya okşaya    eteğimi de çıkardı. Bu sefer sıra bende dedim ve onu ayağa kaldırıp şortunu indirdim. Altında bokserı vardı. Siki ne biçim kalkmıştı ve sertleşmişti. Bokserını da biraz aşağı indirdikten sonra onu koltuğa oturttum. Bacaklarının arasına geçip bokserını ağzımla tutup çıkardım. Sikini elime alıp okşayama başladım. Dilimi başına değdirip çekiyordum. Dil atmaya başladım ucuna. Sonra başını emdim uzun süre. Yarrağının her yerini yalamaya başladım. Sikinin tamamını ağzıma alıyordum boğazıma kadar emiyordum. Ben hepsini ağzıma almama rağmen kafamı daha çok bastırıyordu boğulacaktım neredeyse.    Yarrağının başı ağzımdayken 31 çektirdim ona. Biraz sonra boşalmaya başladı. Bütün menilerini yutmaya çalışıyordum ama dudaklarımın yanlarından süzülüyordu yutamadıklarım. Cem parmağıyla onları alıp ağzıma verdi. Sikini yalayarak temizliyordum. Cem ben .    yarrağını yalarken bana bakıyordu sürekli. Kafamı kaldırıp noldu dedim. Sanırım ben sana aşık oluyorum dedi. Bende sana şimdi zevk aldığın için öyle geliyodur dedim. Cem hayır benim birçok kadınla yattığımı sende biliyorsun ama sen farklısın dedi. Ben diyecek birşey bulamamıştım. Seni yanlış şeylere sürüklüyeceksem böyle bırakalım dedim. Saçmalama lütfen yapalım    zaten seni bir daha elde edemiyeceğim lütfen yapalım dedi. Ben de ama diye tam cümleye başlıyordumki dudaklarıma yumuldu yine. Bende çok acayip duygular hissediyordum şimdi. Beni sırt üstü yere yatırdı ve belimin altına minder koydu. Amımı yalamaya başladı. Dilini kullanmakta usta olmuştu gerçekten. Başta üstten amımın dudaklarını yalamıştı. Sonra dudaklarımı ayırıp dilini titrete titrete yalıyordu. Klitorisimi emiyordu. Dilini amıma    sokuyordu daireler çizerek. Ben inliyordum altında. Sonra 69 olduk. İkimizde birbirimizi yalıyorduk deliler gibi. Orgazm oldum yine. Ben onun sikini    biraz daha yaladıktan sonra onu yere yatırdım yine sırt üstü. Üstüne çıktım heryerini yalayıp öpüyordum. Dudaklarına geldiğimde ortam nedense romantikleşiyodu    onun için hemen yine sikine iniyordum. Yarrağı yeteri kadar sertleştiğinde onun hizasına gelip amıma yerleştirdim başını. Yavaşça içime alıyordum sikini. Her kalkıp oturmamda bi iki santim. Az az alarak sonunda hepsini içime almıştım yarrağının. Şimdi hızlı hızlı zıplıyordum üstünde. Bi süre sonra orgazm olmuştum yine. Sonra beni kaldırdı ve duvara yasladı. Bir bacağımı havada tutuyordu alttan sikini daldırdı ve hızlı    hızlı gidip gelmeye başladı. Ben daha sert diye inliyodum. O da daha sert ve hızlı sikmeye başlamıştı. Bu sırada da göğüslerimi emiyordu sertçe. Ben yine kimbilir kaçıncı orgazmımı olmuştum. Cem sonra beni sırt üstü koltuğa yatırdı. Bacaklarımı omuzlarına koydu ve    sikini bir anda daldırdı içime. Makine gibi hızlı hızlı gidip geliyordu. Ben orgazm oluyordum ikidebir. Sonunda o da amımdan çıkardı yarrağını ve ağzıma verdi. Boşalmaya başladı. Birazını yuttum birazını da göğüslerime akıttı. Sonra göğüslerimi okşamaya başladı menisiyle. Bana parmaklarını yalattı.Sonra    yattık yanyana minderlerin üstünde. Hiç konuşmadan gözlerime bakıyordu sürekli. Ne oldu diye sordum. Biraz önce söylemiştim ya dedi. Ben de yarın sen de anlayacaksın benim dediğimin doğru olduğunu dedim. Ama o ısrarla hayır gerçekten şu an çok tuhaf şeyler hissediyorum    dedi. aslında ben de öyleydim ama Orçun aklıma geliyordu. Yine de bi seçim yapamıyor onun için susmakla yetiniyordum. Sonra ben    Cemin üstündeydim öpüşüyorduk Orçun gerçekten çok haklıymış dedi. Ben de hangi konuda diye sordum. Sevişirken çok istekli ve iyi olduğun    konusunda dedi. Sonra baktı ben yattım bu kadarcık mı dedi. Ben de hayır tabiki enerji depoluyorum dedim ve gülümsedim. Ece ya sen ne biçim birisin deli ediyorsun beni böyle konuşmamı istemiyorsun zor durumda kaldığın için biliyorum ama içimden gelenleri söylemek istiyorum dedi. Ben de içimden geçenleri söyleyeyimmi dedim. Evet lütfen dedi. Ben de şuan senden çok etkilendim zaten hep beğenirdim seni ama böyle birşey olabileceği hiç aklıma gelmemişti şuan kalbimin dediği şeyleri yapsam seni sevdiğimi söylerdim ama özür dilerim bu .    sefer mantığımı dinlemek zorundayım çünkü Orçunun böyle birşeyi haketmediğini sende biliyorsun dimi dedim. Evet haklısın ama ne yapacağım bilmiyorum    dedi. Ben de en azından şimdi ne yapacağını çok iyi biliyorsun dedim ve yarrağının hepsini ağzıma alıp emmeye başladım. Sen    harika birisin diyerek inliyordu. Bende gaza gelip daha çok ağzıma almaya çalışıyordum. Hafif dişleyerek emiyordum sikini. Krem getirsene dedi. Gittim    krem alıp geldim. Şimdi sikime sür biraz dedi. Yavaşça okşayarak sürdüm. Sonra duvara yaslayarak ellerimi domaldım. göt deliğime krem sürdü.    Sonra amcığımı okşayarak gittikçe sayısını yükselterek parmaklarını götüme soktu. Canım yanıyordu ama biliyordum ki iki dakika sonra zevke gelcektim. Yarrağını    yavaş yavaş götüme soktu ve gidip gelmeye başladı. Bu arada göğüslerimi sıkıyordu. Hızlı hızlı gidip geldiğinde taşakları amıma çarpıyordu ve çıkan şak şak sesleri ikimizi de deli ediyordu. Ben orgazm oluyordum. Bu sırada o da sikini çıkardı ve beni yatırdı.    Sıra italyana gelmişti. Göğüslerimin arasına koydu yarrağını. Ben göğüslerimi sıkarken o da arasında gidip geliyordu. Sonra boşalmaya başladı. Ben yine    menilerini yuttum ve sikini temizledim yalayarak. Yine dinlenmek için uzandık biraz yanyana. Sürekli öpüyordu dudaklarımı yavaşça emiyordu. Ama biraz önceki    gibi ateşli değildi bu seferki hareketleri yavaş yavaş ve yumuşakça yapıyordu. Göğüslerimi biraz önce bütün gücüyle sıkarken şimdi yavaşça okşuyordu. Bu genç resmen beni deli ediyordu. Şimdi daha çok zevk almak istermisin dedi. Ben de evet dedim. Gerçekten doyumsuzmuşsun dedi ve güldü. Sonra biraz durdu sessizce ve vibratörün varmı dedi. Benimde Orçun iş için seyahate gittiğinde kullandığım bir vibratörüm vardı.    Evet var dedim. Getirirmisin dedi. Ben gittim ve getirdim. Kendi .    yarrağının yanına tutuyordu hangisi daha çok zevk veriyo sana diyip    gülümsedi seksi seksi. Bende tabiki bu diyip yarrağının başını öptüm. Ama şimdi ikisi beraber daha çok vercek dedi. İlk defa iki deliğimden aynı anda sikilcektim. Alacağım zevki düşününce heyecanlanmıştım. Hemen başlayalımmı yoksa biraz dinlenmek istermisin dedi. Bende dinleneyim biraz çok    yordun beni diyip gülümsedim ona. Orçunun yerinde olmak isterdim dedi. Galiba bende onun yerinde olmanı isterdim dedim. Gerçektenmi dedi. Evet    ama onuda çok seviyorum bilmiyorum karışık bi durum dedim. Neyse ben senin kafanı daha çok karıştırmayayım, hadi kalk dedi. Bende    kalktım. Şimdi ne dersem yapçan tamammı dedi. Bende olur dedim. Sikimi em dedi. Ben yaladım emdim uzun süre. Şimdi ayağa kalk dedi. Kalktım. Vibratörü aldı ve amıma soktu bi anda. Küçük bi çığlık attım. Vibratörün titreşimini açtı. Ben şimdiden zevke gelmiştim zaten. Sonra kremi aldı ve göt deliğime sürdü. Sikini soktu sertçe. Ben acıdan bağırıyodum. Hızlıca gidip gelmeye başladı. Aynı    sırada da vibratörü sokup çıkarıyordu amıma. Ben zar zor ayakta duruyordum. Ellerimi dayamıştım duvara. Ancak öyle durabiliyordum. Sürekli titriyordu bacaklarım.    Sürekli orgazm oluyordum. götümde yarrağı gidip geliyor, amıma vibratörü sokup çıkarıyor, alttanda ya göğüslerimi sıkıyor ya da klitorisimi okşuyordu. Resmen    çıldıracaktım zevkten. Deli gibi çığlıklar atıyordum. Gerçekten de bu alabilceğim zevkin doruğuydu herhalde. Durmaksızın orgazm oluyordum. Bikaç dakika sonra o da götüme boşaldı. İçime o kadar tazyikli akıyorduki menileri çıldırıyordum.Neyse artık ikimizde çok yorulmuştuk. Yanyana yattık yine. Gerçekten mükemmeldin dedi. Sende öyle dedim.Sana bikaç soru sorabilirmiyim dedi. Evet dedim. Orçunla ne kadar sürede bi sevişiyosunuz dedi. Bende haftada en az .    iki kere falan dedim. O da ne kadar şanslı ya dedi. Birşey daha sorcam dedi. Beni sevemeyeceğini biliyorum ama en    azından Orçun burda olmadığında sevişirmiyiz dedi. Bende biliyomusun seni seviyorum dedim. Hiçbişey söylemedi. Ama Orçun var ve onu da seviyorum onun için sana karşı hissettiklerimi asla belli etmeyeceğim çünkü öyle gerekiyor dedim. Haklısın ama bari o yokken bu hislerini belli    et bana olurmu dedi. Bende tamam dedim. Neyse bu konuyu kapadık ve yine öpüşmeye başladık. Sonra yatağa gidip birbirimize sımsıkı    sarılarak uyuduk. Orçun gelene kadar iki kere daha sikiştik. Sonra Orçundan fırsat bulup bir kere sevişebildik ama Cemi sevmeye başladım ciddi ciddi. Ama Orçunu da seviyorum. Ne yapacağım bilmiyorum. Neyse mail atarsanız sevinirim. HoşçakalınGönderen: ececik1980
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

hayatın anlamı seks

merhaba aldatanlar okuyuculari adım mehmet istanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum 30 yasında esmer ve kilolu bekarim biriyim...inanıp inanmak size kalmis ama yakin zamanda basimdan gecen o güzel anı sizinle paylasmak istiyorum..oturdugumuz aparta... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

güzeldi yaa

Merhaba ben istanbuLdan mert 18 yasında 1.86 boyunda kızlar tarafından beğenilen bi erkeğim.Bu olay 3 hafta önce basımdan geçti.Kız arkadasımla buluscaktık.(Bu arada kız arkadasım 165 boylarında iri göğüslü sexy kalçalı müthiş bi kız.)Ben ona bugün b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

netten sexe

Merhaba seks hikaye okuyucuları ben istdan yazıyorum sizlere buraya yazdığım bir hikaye sayesinde bir bayanla tanıştım adı mine 27 yaşında süper bir hatun mineyle sabah saat 5e kadar muhabbet ettik kocasın kamyon şofuru olduğunu 2 gün daha gelmeyeceğ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

merak etmenın bedelı-1 hikayeler

Adım Miray,kısa boylu ama büyük göğüslü ve dolgun kalçalara sahip bir genç kızım,dersane dışında yanına sık sık uğradığım bir abi vardı aslında yaşı 50 ama bana arkadaş gibi davrandığından abi diyordum,Selim abi uzun boylu iri bir adamdı tutucu olan ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

hocanin cigliklari

iyi hikayeler herkeze kısaca kendimi tanıtayım ben gürkan izmirden şimdiden söğleyim tüm yazdıklarım doğru zaten bunu ilerleyen zamanlarda daha iyi anlarsınız vikorin le bir sitede tanıştık kendisi fransız bir kadın 32 yaşında oldukca bakımlı mesaj a... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

azgin kiracimiz

Selam ben hakan bundan 3 yil once evimize yeni bir kiraci tasinmisti.Adam biraz yasli ama karisi cok alimli ve seksiydi.Ben o kadini her gorusumde yaragim demir gibi olurdu.BEN ARTIK ONU DusuNMEDEN UYUYAMAZ olmustum.bi sabah evde yalnizken kapi caldi... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

patronumun oğlu

ben nazlı yşım 25 patronumun oğlu çok tatlı 25 yaşında sarışın bir gençtu. bana sırıl sıklam aşıktı genellikle mini etek ve yarım üstler giyip giderim hep işe . patronum rahatsız olduğu için işe gelemiyordu. yetişkinin gözleri hep göğüslerimdeydi. kriz... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

dayanamıyorum

... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

40lık cıtır

Merhaba seks hikaye okuyucuları ben mehmet buraya yazdıgım bir hikayeye mail geldi 40 yasında bir bayanım eşim tır söförü herzaman    evde durmaz seni tanımak istiyorum diye yazıyordu bende tabii dedim msnime ekledim 1 hafta önce basladık k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

şimdi de hülya

Herkese merhaba. Yerel gazetedeki yoğun tempo giden işler ve renkli seks hayatımdan ancak şimdilerde fırsat bulabildim. Bu arada bana mail atan beş bayandan ancak iki tanesi ciddiydi ve ikisiyle de muhteşem birer gece yaşadım. Biri melike diğeri ise ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.