Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, canım kuzenım hikayesini oku.

canım kuzenım

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Bodrumda bır otelde kuzenımle kalıyorduk ıkı sene once.bızımkıler ayrı odada yatıyolardı benle kuzenımle yan odada.kuzenımın adı ahmettı.yattımız odada bır tek yatak vardı oda 2 kısılıktı.ilk bsta kuzenımın nıyetını anlamamıstım ama yatakta yatarken hepbana surturdu koca sıkını.onu gotumde hıssetmek cokhosuma gıdedı ama bı turlu cesaret edemezdım onunla yapmaya.bı gece yıne boyle oldu. ogece cok gec glmıstık eve.ve kuzenım ben yatacam dedi.daha sonra bende yattım yanına.uyurken gotumde tuhaf bı seyle hıssettım.gotum acıyyordu.kuzenım arkadan surtturmeyı bırakmıs baya baya yokluyordu.ıkımızınde altında boxer oldugu ıcın benı boxerımın ustunde sıkıyordu.bende uyandım ama bellı etmedım.bende gotumu ona yaklastırdım ıyıce.kuzenımın sıkı tas gıbı olmustu.dayanamadım ve sıkını dısarı cıkarıp yumulum.ahmettın ınlemerlerı benı ıyıce cıldırtıyordu.ve sonunda ayanamayıp agızıma boşaldı bende hıc bırını zıyan etmedım.daha sonra ben yuzustu yattım ve oda bacaklarımı araladı.elıne krem alıp gotumun yanaklarına ve kendı sıkıne surdu.yuklenıyordu.ama girmiyordu bende yatakta kıvranıyordum hadı ık benı dıye.ve daha sonra yuklenmeye basladı canım cok yanmıstı cunlu kafasını ıcıme almıstım.gotum yarılmıs gıbı acıyou ama ben aldırıs etmeden sık benı dıye ınlıyordum.daha sonra tamamını kokledı ve benım ahhhh ahhhhhhhh seslerım onun zevk seslerıne karısıyordu.daha sonra ıkımızde bağıra bağıra boşaldık ve her akşam yaptık.ıstanbul bağdat caddesınde yada yakınına oturan bırılerını arıyorum benım evde yapamayız cunku boş olmuyo.yas onemlı değil herkeze gotumu verebılırım mesajlarınızı beklıyorum
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

eczacı çırağı-2-

Ahmet abi sikini serbest bırakarak ellerimin arasına verdi.Sikinin sıcaklığı avuçlarımı yakıyordu.Ahmet abi istersen ağzına ala bilirsin deyince çekinerek eyilip başına dilimle daireler çizip ağzıma aldım.Ahmet abi kafamı bastırarak boğazıma iyice al... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ıki karım oldu-2

Burakla olan hikayemi daha önce anlatmıştım.müslüm geldiğinde burak müslüme herşeyi anlattı müslüm tamam o zaman sen yatağa geç izi bekle dedi 1saat sonra içeri geldiler annelerinin iç çamaşırlarını giymiştiler ve makyaj yapmışlardı müslüm direk saks... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

seninim kocacımm...

mrb ben 18 yasında bir ap yim.fırsat buldukça ilişkiye girerim ve erkegime bir kızın verebilecegi zevkin 10 katını verebilirim.gözüme kestirdigim birini önce tahrik eder sonra kendimi ona teslim ederim.etkileyemeyecegim kimse yoktur.gecen sene basımd... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

çığlık atmaktan bayılacaktım_1

slm.sizlerle başımdan geçen inanılmaz bir olayı paylaşmak istiyorum.ben kısaca kendimi tanıtayım.30 yaşında bakımlı ve kendine özen gösterenbir cd pasif gayim.en büyük zevk aldığım şeyde sexi bayan kıyafetleri giyip bir bayan edasıyla zaman geçirmek.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tatlı sarışınım

Birgün adanada gezerken atatürk parkında dinlenmek için oturdum.[burası gaylarin bol olduğu bi yerdir.)karşımda ibne olduğu belli olan bi genç vardı.beni biraz kesti ama ben sert göründüğüm için yanıma gelmedi(anlarsınız ya ben de bu işi gizli yapan... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sonunda verdim

Merhabalar kartaldan fı rat ben (takma ismim ) aslı nda aktif olarak tü m vazifemi yerine getiriyordum ama bir gü n izlediğ im gay bir filmi beni bendeen gö tü rdü bende denemeye karar verdim nette mı rc sohbet pro... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tanımadığıma verdim

Adım hakan 18 yaşındayım 2sene önce başımdan geçmiş olayı anlatmak istiyorum size . internette arkadaşlık bölümünde bir tane tanımadığım bir adamla tanıştım adı süleyman 55 yaşındaydı tel nosunu istedim oda verdi.tanıştığımızın hafta sonu ona seninle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ESRA'NIN UĞRUNA

Esra ve Murat evli bir çift.Esra 37 Murat 40 yaşında. Bense 48 yaşındayım.Üç yıldır çok güzel bir beraberliğimiz var.Ayda bir Ankara 'ya gidip üçümüz beraber sevişiyoruz. Esra taş gibi vücudu olan muhteşem bir kadın. Murat ise çok ateşli. Zaman zaman... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni çok güzel sikmişti

slm ben serhat 23 yaşındayım sizlere ilk nasıl sikildiğimi yazacağım hikeyeme başlamadan kendimden bahsedim 16 yaşıma kadar kadınları düşünüp 31 çekerdim. birgün bir gay pornosu izledim çok heyecanlanmıştım ondan sonra gay pornoları izlemeye başladım... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

olgun cafeci

Olgun Cafeci Merhaba.Ben istanbuldan gökhan.23 yasinda 1.75 65 bugday tenli atletik yakisikli aktif biriyim. Geçenlerde 23.00 sularında internete işim düşmüştü.Acil olarak bir yazı hazırlamam gerekliydi.Bu yüzden dışarı çıkıp ara sokaklarda cafe aram... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.