Bakire Hikayeleri kategorisi, cam altı hikayesini oku.

cam altı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
slm ben malatyadan bü lo19 yası ndayı m 2 yı l ö nce dayı mı n kı zı nı ile yaptı kları mı anlatacagı m kö ydeki evde beraber kalı yorduk kı zı 13 yası nda ı dı ama cok sexi bı r kı zı -dı neyse annamler tarlayı biç meye gı ttı bende uyuyordum o da temı zlı k yapı yormus uyandı mda evde bı rtek o var dı ve kı sa bı r etek gı ymı stı kı vı ra kı vı ra evı temı zlı yordu bende onu ı zlı yordum daha sonra kalktı m ve arkadan sarı ldı bagı rmaya basladı bende sus dedı m be-ı rsey yamayacagı m ddedı m o da durdu daha sanra bana dö ndu ve dudakları na kü ç ü k bı r ö pü ç ü k kondurdum ve o devam etmeye basladı ve soyunmaya basladı k benı m 18cm yi yalamaya basladı bende onun amı nı yalı yorrdum daha sonra donbaltı p skı kmı daracı k amı na dayadı myavas yavas sokmaya basladı m o ı lerı ı lerı kacı yorduomuzları ndan tutupyuklenmeye basladı m ve tam gı rmı s tı kan akı yor ve ne yaptı n deı d ben devam edı yordumdaha sonar gö t delı gı nı dayadı m va hayı r dedı ama ben sokmaya basladı m daha sonra ses geldı ve kalktı k annemgı l gelı yordu ve daha sonra karı m oldu heeer hü n sı kı yordum yapmak ı steyen su an erzuruma tası ndı k ı steyen varsa eklesı n by by
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

askerligin acı sı

ilk ö nce herkese slm ben samsundan yazı yorum ilk baş larda burada yazanları n gerç ek olmadı ğ ı nı dü ş ü nü yordum ancak yaş ayı nca anlı yor insan ben 23 yaş ı nda askerli... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karı m

merhaba değ erli okuyucular. ben bursa dan yazı yorum (isimler takma.) ben bora. 32 yaş ı ndayı m 170 boyum esmer tenim var yapı msa atletik. karı msa ö zge. 160 boyunda kumral 30 yaş ı nda. evleneli 5 yı l... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

1.5 sene sonunda sikebidim

Aklımı başımdan almıştı.evli iki genç annesi güzel ve sexi bir kadındı e.1.5 sene korkunç bir sabırla güvenini kazanmıştım.benden şüphelenmiyordu.beni evli barklı tek derdi geçim derdinde biri olarak düşünüyordu.yaşım da onu aldatıyordu. ben 55 o is... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız arkadaşım esra

slm ben erzurum dan murat yaşım 25 benim bi kız arkadaşım var adı esra gerçekten cok sexi bir bayan dır.her gece onu düşünerek masturbasyon yaparım birgün beni evine davet ettibende tamam gelirim dedim ailesi istanbula gitmişti ve gece 10:30 sıraları... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

evli sarışın bankacı

slm arkadaşlar oktay ben buradaki hikayelri beğeni ile okuyan takip eden biriyim sexe çok düşkünüm diyebiliriz evliyim ama bir sürüde sadece cinsel birliktelik yaşadığım kız arkadaşlarım var neyse sizi sıkmadan hikayeme geçmek istiyorum. burada yani ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sedefim

| bu olay tamamen gerçektir.yakın bir arkadaşım olan ... yı uzun zamandır görmemiştim tesadüf karşılaştık hafta sonu beni davet etti. gittim kendisi kapıcıdır hanımıyla beraber birde kızı var henüz 6 yışında . bu olay 2005te yaşanmıştır.neyse gece ca... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ah o göğüsler

|merhabalar ben deniz 19 yasındayım sizle bir anımı paylaşmak istiyorum bizim burda çiğdem adında gerçekten herkesin dönüp birkezdaha bakıcağı tipten birkız var ve olağan üstü fiziği var göğüsleri muhtesem her neyse ben senlerden ber,i onu hep hayal ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komşu kızının abisiyiz sözde

MERHABA BEN MEHMET DHA ÖNCE Bİ KAÇ HİKEYEMİ GÖNDERMİŞTİM BUDA YENİSİ, ÜST KAMŞUMUZUN LİSE 2 YE GİDEN ZİLAN ADINDA BİR KIZLARI VAR AİLESİ BENİM ONUN ABİSİ OLDUĞUMU DÜŞÜNE DURSUN KZI BENİMLE SÜREKLİ MESAJLAŞIR BAKIŞIR,FIRSAT BULDUKÇADA 13, CMLİK YARRAĞ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

işte o am

|ben size istanbuldan yazıyorum neyse hemen konuya gircem bizim komsunun kızı melekle annesi bize gelmiştiiçerde annemle konusuyorlardı bende su içerken melek ekaş göz işaretleri yaptım yanıma geldiğinde direk göğüslerini elledi oda burda olmaz dedi ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilk sikiş ilk heyecan

öncelikle herkese mrb diorum.adım OĞUZ bu anlatıcam olay çalıştığım işyerinde geçti. ben istde yaşayan yakışıklı bir türk erkeğiym.olayda maltepede ger... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.