Tecavüz Hikayeleri kategorisi, Çadır karıştı hikayesini oku.

Çadır karıştı

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm arkadaşlar sizlerle başımdan gecen bir tatlı meselayi anlatmak istiyorum ben 18 yaşında istanbuldan cılgın yaşayan ve atşli bir gencim gaylara ilgim fazla tabi en sevdiklerim taze, tatlı, görpe tüyzüz, ve dudakalı kırmızı, tatlı bu niyetli yaşarken karşıma bir gün bu saydığımı taşıyan bir tatlı çıktı Taksime takıldığım zamanlarsa benim çok sevdiğim bir arkadaşım bana bir arkadaşı tanıttı yaş 17 falandı neyse bunun gay olduğunu farkettim ama hayatta yapmamış yeni acemi yani derken bir gün bana rastladı arkadşım yoktu yanımda seninle biraz konuşalım derken cafeye gittin banimle arkadaş olurmusun dedi bununla baya sohbet ettik o kadar tatlı o kadar neşeli bir insandıki hem kanım kaynadı hemde yiyesim galdi derken ellerimden tuttu bana senden hoşlanıyorum dedi beni yalnış anlama ibne değilim dedi ama ben anladım hemen ama kalbim duracak cünkü ben ona söyleyecektim o söyledi kalp kalpe karşıdır içimden o tatlı sulu dudakalrını yiyesim geliyor artık dayanamadım desim çok tatlısın seni yiyesim geliyor yapma ya dedi hadi gidelim bir yerlere dedi eğer bana güven verirsen daima senden başkasıyla sevişmem derken evi cok uzaktı ve bende aynıydım bir tenha yer bulmaya çalışıyorum maksat zaten sikiş olmaz biraz sevişelim aklıma binaların asansörü geldi gittik orta halinde bir apatmanın asansörüne bindik birlikte 2 kat cıkmadan dur düğmesine basyım ve bunun o sulu tatlı dudkalrına yapıştım o kadar tatlıydıki tam yarımsaat emdim sonra bunu yemeye başladım her tarafını o kadar tatlıidiki her tarafı kadın gibi tüysüzdü bunun pantolanunu cıkardım o tüyzüz götünü yemneye başladım artık manyak oldum sonra benimgi kalınlaştı sonra o esnada bende jöle vardı sacıma almıştım hemen poşetten cıkardım bunun poarlak tüysüz götünün arasına sürdüm ve buna sapladım yavaş yavaş hayatında ilk defa aldığını söyledi ama gercektende öyleydi bir elim ağzında bastırmışım bağırmasın çünkü alamıyor içine birazda benimki büyük 24 cm falan bir elimde sikimde gidip geliyorum derken artık boşanma vaktim geldi ve sonunda buna içine boşandım ve o kadar sıktımki o parlak götünü elimin izleri kaldı götünde cünkü manyak oldum ilk defa böyle bir insanın götünde sonra ikinciyi atacaktım asansörla uğraşmaya başladılar daha sonraya bıraktık artık ve o sikişi hayatımın sonuna kadar unutamam ama ben o dostumu kadından ayırt edemedim çünkü kadındaki sexsi bana yaşattyı acemi idi biraz ama ben bunu istiyordum vede oldu. Evet arkadaşlar işte böyle hayatta çok sevdiğim tüyzüz ve tatlı dostlarımın e-maillerini bakliyorum bana yazın yalnız 20 yaşın üztünde ve sevdiğim ve tarif ettiğim kişiler yazsın aksine kimse yazmasın unutmayın bende sex bir defalığına değil önce güven sonra bol bol
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

üvey abimle

annem ben kücükken babam ölünce tetrar evlendi be evliliktende bir kardeşim daha oldu sevimli bir cadı abimse annem evlendiginde 10 yaşındaydıen ufak bir yanlışı olmamıştır ve öz bir abi gibi hep sahip cıkmıştırbenden 4 yaş büyüktü abim ve askerlik b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

terminalde başlayan taciz

Terminalde Başlayan Taciz Istanbul`a otobüsle gitmek için o akşam terminale vardım. Ellerimde bavullarla otobüs beklerken, yanıma 32-36 yaşları arası, kumral, kolsuz mavi bir bluz ve pantalonun altında sandalet giymiş, orta boylu, son derece bakımlı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

3 Kişi dağıttılar beni

merhaba ben bu hikayeyi yurt disindan yaziyorum.2 yillik evliyim.neyse uzatmadan konuya geceyim.esim calisiyor,calistigi isyeri eve 15 km uzak.esim birgün isten sinirli bir sekilde döndü.noldugunu sorunca isyerinde birisiyle kavga eetigini daha sonra... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

otobusteki tutku

Otobüsteki Tutku Herkese Merhabalar!Ben Ankara`da üniversitede okuyan 20 yaşında bir erkeğim. İsmim Tolga.Genel olarak ortalama bir vücuda sahipim.Daha fazla tanımak isteyenleri maile bekliyorum ;) Şimdi gelelim benim başımdan geçen gerçek hikayeleri... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

koca götlü demet

Bizim yazlıkta fırında çalışan koca götlü demet diye birisi vardı her sabah fırına onu ggörmek için ekmek almaya giderdim birgün balığa gidecektim sabah 4- 5 arası fırından kuru ekmek almaya gitmiştim demet fırındaydı kimse yoktu götüne bakıordum gen... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

internetin hediyeleri

Slm,ben isvicreden murat 32 yasinda sexe doyamayan biriyimİki yıl önce chatte tanıştığım ve sürekli telefonda konuştuğum bir bayan vardı.oda evliydi.28 yaşında biri.Bir ara bulundugum sehre geldi ama sadece sohbet ettik o kadar.Bir sonraki gelişinde ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

super otobus

Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir delikanlıyım. İş yerim mecidiyeköyde. Neyse hikayemize dönelim. Bir sabah normal herzamanki gibi oto... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

atesli komsum necla

Ateşli Komşum Necla Merhaba ben metin. Anlatacağım hikaye bundan 2 yıl önce yani ben 20 yaşındayken gerçekleşti. O yaşlarda her erkek gibi bende en azgın dönemlerimi yaşıyordum. Hastalıktan korktuğum için keraneye gitmiyordum. Bizim aylin ablanın kız... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

İnanılması güç ama babamı nişanlımı sikerken yakaladım

İnanılması güç ama nişanlımı babamla sikişirken yakaladım Ben istanbuldan çetin.28 yaşındayım.Bu hikayede anlattiklarım tamamen gerçektir.Bir kızı çok seviyordum ve nişanlanmıştık.Ben askerde onun hasreti ile yanıp tutuşurken bir gun askerden geldim ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kız kardeşimi zorla..

Merhaba.. Ben ozamanlar 16 yaşında arkadaşımda 13 yaşındaydı. Ben ona cinsel bilgiler veriyo bazı şeyleri öğretiyo ikimizde acemice öpüşüp sevişiyoduk. Birgün iki elini zorla tuttum ve üzerinde 31 lik çekerek karnına boşaldım. ağzına çok istedim ama ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.