Gay-Travesti Hikayeleri kategorisi, burak ve ben hikayesini oku.

burak ve ben

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Herkeze selam size başımdan geçen bir olayı anlatıyım bu olay 1 ay önce falan oldu. O gün arkadaşım buraklara gitmiştim    bütün gün beraber oynadık(bilg. ) ve saat geç olunca ısrar ettiler kal diye bende kıramadım kalmaya karar vermiştim. Annemleri aradık    annem de kabul edince kesinleşti kalmam:) ve burak`la bilgisayar oynamaya devam ettik. Dart falan attık derken saat 23:00 olunca.Teyze artık yatın dedi zaten benimde dershanem vardı olur dedik yattık haylide yolrulmuştuk. önce bana yere yatak kurucaktık. Burağın yatağı ikimizi alıcak    şekilde olunca zaten havada kötüydü burak bir uca sen bir uca yat dediler ve yattık. Burak`la daha önce birbirimizin şeylerini gösterirdik ve bir iki kere birbirimizin üstüne yatmıştık falan daha ilerisi olmamıştı. Yattık. Teyze falan tv. Izliyordu bizde muhabbet ediyordu.    Birde burakla mastürbasyon yapardık o yatağa şeyini sürtmeye başladı daha sonra böyle çok zevkli oluyo falan dedi bende şeyine sabun sürmeyi hiç denedinmi falan dedim. Evet dedi. Kayıyo falan dedik. Ayağı bir iki kere çeneme gelince rahat olmadı böle dedim.    Niye dedi bende ayağın çeneme geliyor dedim. Oda yanıma gel dedi. Yattık öyle. Teyze içeri girdi biz uyuma numarası yaptık sonra çıkınca dedi hani sizin evde nasıl üst üste çıkmıştık falan dedi ve bende evet çok zevkliydi dedim. Falan geçti .    sonra dedim mastürbasyon yapalımmı dedim. Annem geçiyor dedi falan. Ben onunkini elime adlım oda benimkini yavaş yavaş yaptım ben çok azmıştım onunda azdığı belliydi dedim bizim evdeki gibi yapalımmı dedim. Oda bilmemki dedi sonra annemler uyusun dedi. Bende şimdi kapalı    idare edelim o zaman dedim ilk önce sen arkanı dön kapalı sürtiyim dedim. Döndü tam içeri sürttüm bu iyicene azdı tabi bende :))) sonra o arkama geçti şeyini çıkarttı pijamama sürttü götümün ordan bende elime aldım 31 çekmeye başladım derken annesi ve babası yavaş yavaş yattı bizde önce nasıl başlayalım dedik. sabah izlediğimiz pornodaki gibi dedi orda en başta adamla .    kadın öpüşüyordu. Nasıl yapıcaz falan derken bir öpücük geldi anlamadan. Ve uzadı uzadı belini sardım elimi götüne attım birandanda öpüşüyorduk    sonra dedik sırada ne var dedik sikini yalıyodu kadın dedim ben gaz vermek amacı ile sen yalayamazsın dedim oda yalarım dedi ilk defa yalatcaktım birine şeyimi yorganın altına geçtiben öyle .    heyecanlandımki bir anda şeyimde birşeyler gezdiğini farkettim çok zevk adlım    inlememk için zor tuttum kendimi sonra ben acayip gaza geldim bende yalıycam dedim ve hiç düşünmeden penisine sarıldım ileri geri yaptım kafamı taşşaklarına indim acayip yalıyordum. Sonra o üstüme geçti tekrar öpüşmeye başladık. Sonra yorganın altına girdi ters çevirdi beni    sokucak zannettim bir anda göt deliğimde dilini hissettim acayip zevk alıyordum penisimi yalatırken bile bu kadar zevk almamıştım. Yastığı ısırıyordum artık. Sonra 69 pozisyonuna geçtik ben onun penisini o benim götümü yalıyordu parmağını sokuyordu. Bende acayip yalıyordum sonra ayağa kalktık yatağın ucuna geçtik o yatağa oturdu bende yavaşçana üstüne sikini tamamen içime aldım 15 cm. Falan vardı. Ben deli gibi zıplıyordum ve gerçekten zevk alıyordum bu anlatılamaz nasıl desem hani mastürbasyon yaparken tam orgasm olunca büyük zevk alırsın ya onu ben götüme bir sokuşunda alıyordum. Sonra kanepeye uzandım. O direk clup diye soktu ben öyle azmıştımki artık onun götünden tuttum    daha hızlı yapması için ileri geri yapıyordum. Ve içime boşaldı en sonunda içimde sıcaklık hissettim bu sefer ben yapıcaktım. Arkasına    geçtim deliği ıslattım penisimide ıslattım ve yavaş yavaş soktum ileri geri yapınca burağın inlediğini gördüm öyle hızlı sokuyordumki çapçapçapçap yapıyordu.Bende çok geçmeden boşaldım içine o gece acayip zevk aldım çok .    güzeldi sapanca`da oturan varsa irtibata geçsin yapalım. Gönderen: Alperen
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

akınımı sattım

32 yaşında yaşındayım ve 10 yıldır gay seks yapıyorum. Çok güzel gündüzlerdegecelerde seviştim siktim sikildim. Ama hiç bir zaman unutamayacağım bir geceyisize anlatacağım.Akın Ankaraya üniversiteye gecen yıl geldiğinde sahibi olduğum bara iş başvuru... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

2 azgın erkek beni sabaha kadar

|ben 23 yaşında bir gencim.bulunduğum yered 2 hafta önce yaşadığım ilişkiyi paylaşmak istiyorum.bir pazar günüydü,canım o kadar sikilmek istiyorduki.evde bayan iççamaşırlarını içime giydim,yanıma ablamın ince topuklu ayakkabılarınıda aldım ve sonra e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

istanbuldayım ama bir elazığlı düzdü beni.

Merhaba. Ben şu an 29 yaşındayım. Bundan 4 sene kadar önce chat yaparken, bir gençla konuştum. Aslen Elazığlı olduğunu, buraya iş aramak için geldiğini, yaşının da 24 olduğunu söyledi. Ama beni uyarmadan da edemedi: Bak, dedi. Benim aletim çok büyük... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tira otostop

İşim gereği gölmarmarada çalıştığım zamanlarda bir haftasonu salihli de takılmıştım, saat gece 12 yi geçtiğinde gölmarmaraya dönmek için garaja geldiğimde son arabanın gittiğini öğrendim geceyi otelde geçirmektense macera yaşamayı tercih ettim. Sanay... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

mısır tarlası

ortaokul yıllarımda köyde karpuz tarlasını beklerken bende büyük bi abi (tarlanın yakınlarında evleri varmış.)geldi biraz konuştuktan sonra gezelim dedi ve mısır tarlasında mısırlar büyük hiç bi yer görünmüyo. oraya götürdü nasıl olduğunu şimdi tam h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

travesti zuhal 2

Sami bizi boyle gordugunde inanamamisti. Cunku karsisinda onumdeki ekstrayla, Ismetin sikiyle mesgul disi bir ben vardi. Ismet “Vaay, Sami hosgeldin    evlat. Bak ne buldum beles bir fahise var burda” dedi. “Durma lan sikimi sivazla elini s... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tutku 2

Merhaba arkadaşlar beni bundan önce yazdığım tutku ve tutku 1 hikayelerinden tabıyorsunuzdur sanırım onun için kendimi tanıtmama gerek görmüyorum    dün gece yaşadığım olayı size anlatmak istiyorum.Akşam yaşadığım ilin bir kazasına gittim b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sıcak saatler

Merhaba yeni bir yaşanmış hikaye ile karşınızdayım. Bundan 11 ay önce başımdan geçen bir olayı siz değerli okurlarla paylaşmak istedim.Dediğim gibi yaklaşık 11 ay evvel Apartmanımızın 4.katına taşınan Muratl`a başımdan geçen bir olay bu.Taşındıkların... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

bekarete veda

Merhaba yarisalim.com izleyenleri. ben istanbuldan 22 yaşında pasif bir gay ım. pasif gay derken aslında bu hikaye başımdan geçene kadar hiç ilşkiye girmemiş sadece kendi kendimi tatmin etmeye çalışıyordum . bayan iç çamaşırları giyer makyaj yapa... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ilkagzımaalısımdı

Selam ben hüseyin birgün caddede yürüyordum biribana adres sordu ve tarif etdim ama ben blamam dedi ve sen götürürmüsün deditabidedim saat12 vardı gece yürümeye basladık biaraba durdu yanımızda ve bana bıcak dayıyarak beniarabaya bindirdiler noluyor ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.