Kısa Hikayeler kategorisi, bukeyi sikisim hikayesini oku.

bukeyi sikisim

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
bukeyi sikişimHikaye: ilk buke soyunduruyorum sonra buke soyundurma diye aglıyor bende onu soyunduruyom aglama diye sonra meme lerini yalıyorum.amını götünü yalıyorum sonra amını sikiyorum sonra agzına veriyorum durmadan aglıyor bende agzını sıkıca kapattım ve sikmeye devam ettim ve amını delik deşik ettim sonra döl akmaya başladı ve götünü siktim oda delik deşik ettim agazına verdeim ve buda burada bitti.
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

mavi gözlü dul kadın

Ben 19 yasında bı erkegım.2 sene önce yeni bı yere taşınmıştık annem ben ve kardesım kalıyorduk babam annemden ayrılmıştı.yenı tasındıgımız daırenın yan tarafında 35 yasların sarısın mavı gozlu dul bı kadın vardı annemle hemen dost olmuslardı sureklı... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

karisikkurusuk

yeni evli bir ciftin evine koyden ailesi gelirkaynan, kayinbaba ,baldiz ve kayinbirader ev tek odali odugu icin herkez yan yana yatar damat gece isten gec gelir ve herzaman yatigi yere yatar arkadan karisini caktirmadan siker derken bir ses duyar bak... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

aşk mutsuzuyum

Aşk Mutsuzuyum (İtiraf) arkadaşlar bugün sexten bahsetmek istemiyorum.yanağına güldüşmüş bahar yüzlü tomurcuğum sabrım aklımı zorluyor sev hadi nazar boncuğum. seni gördüğüm gece ay tutulur dil yutulur bütün dertler unutulur bırak kalbim alev alsın b... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

kiz arkadasim la

slm arkadaslar bunda ıkı hafta once kız arkadasımla oturuyorduk parkta evde bostu bızım dedım gel eve gıdelım orda daha rahat konusurıuz dıye oda tamam dedı gıttık eve ve ona dedım kahve yaptya ıcelım tamam dedi o mutvaha gıdınce bende arkasından o k... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

tüm kadinlari sikerim

ALANYADA KIZKALESİNE ÇIKMIŞ VOTKA İÇİYORDUK...ARTIK ÖYLE ZİL ZURNA OLMUŞTUMKİ NE YAPACAĞIMI BİLMİYORDUM...KALEDEN İNDİK YANIYORDUM.HEMEN KENDİMİ SAHİLE BIRAKTIM DENİZDE YÜZMEYE KARAR VERDİM YANİ O KADR SARHOŞUMKİ DEMEK AKIL EDİPDE O KAFAYLA NASIL DEN... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

önce abim sonra arkadaşları

Selamlar abimin arkadaşı Kemal 25 yaşında üstelik evli biriydi. Abimle gençluk arkadaşıydı. Ben yeni serpilmeye başladığım zamanlardan beri kemalin bende gözü vardı. Abim beni siktikten sonra artık arkadaşlarına sunuyordu. Hatta para bile alıyormuş.... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

beni beklicektin

Bi gun okulda resim dersindeydik herkez azmisti her kes bi seylerle urasiyordu bi kizi sikistirip sikiolardi tamkarsimda bi kizin cillop gibi gotu vardi.. O gotu gorunce bi anda seyim azdi kiz kivirta kivirta gotunu salliyodu ben de dayanamadim yerde... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

Arkadaşımın Kapalı Karısını Siktim

32 yaşındayım, adım Nahit. Yıllarca bir fabrikanın müdürlüğünü yaptıktan sonra, 7 yıldır tecil ettirdiğim askerliğimi yapmak için müracatta bulundum. Fabrikada tüm personel tarafından sevilen, sayılan, aynı zamanda çok otoriter biriydim. Fabrikanın y... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sevda ateslikiz

bir gün cıktıgım kız la bizim eve gitmiştik o günü hic unutmuyorum o 90 60 90 vücudu hic unutamıyorum her neyse uzatmanın anlamı yok beraber birekadeh viskiictik ona senden hoşlandıgımı ve onu arzuladıgımı söylemiştim ve hic teretdüd etmeden kabul et... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ellerim göğüslerindeydi

Slm ben sizlere Mersin de yaşadığım bir şeyi anlatacağım. Bizim sınıfta sürekli yanıma gelen ve sürekli bana samimi davranışlar gösteren bir kız vardı. Daha sonra çıkmaya başladık. Bir cumartesi günü onu bizim eve çağırdım ve oda gelebileceğini söyle... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.