Bire Bir Hikayeler kategorisi, bizim komşu hikayesini oku.

bizim komşu

Selam Ben Aylin, Telefonda Seni Bosaltmamı İstersen Beni Arayabilirsin. Telefon Numaram :
00237 800 09 90
Slm yine ben yaziyorum. Bu seferki olayim avusturyada gecti. Bizim oturdugumuz apartmanta bir bayan vardi adi sengül. Ben bu sengüle bayiliyordum. Ve o ne zaman arbayla bir yere gitse gizlice o izliyordum. Türkiyeden buna bir kac hediye aldim. Bizim evin alrtinda bunu gördüm ve sordum beyin evde mi diye.O da dediki niye cünkü sana bir hediye aldim da. Sana yokarda gösterebilirim mi dedim. Oda tamam dedi. Size kisaca bu hanimin beyyini anlatayim: Beyi herkesin icinde diyorki benim hanimim acik giyinir    herkesin gözü kalir am tek ben sikerim diyor. Ciktik yukari girdik iceri. Bana sordu su hediyeleri göstersene. bende ilk önce .    aldigim Galatasaray formasini verdim arkasinda SENGÜL yaziyordu. Al dedim bir giyde göreyim. Sütyensiz giy dedim Sengül. O da sordu niye dedimki öyle daha hos duruyormus bayanlarin üsütünd eoda tama dedi. Ve giyip geldi. Gögüslerinin ucalri görünüyordu. Cok tsk ler dedi. ve dedimki sana bir hediyem daha var. O na aldigim kirmizi sütyenle kirmizi kilotu verdim. Bir den sasir ve dedimki al sunlari giy dedim. bu busefer yine odaya gecere ken dedimki du. Burda giy. Bak ben hic sakliyorummu benimkini. hemen    sortumu indirdim ve dal tasak ortadaydi. Oda soyunda ve kilotu giydi. Basladik öpüsmeye. Benimkni aldi azina ve basladi yalama. Bende yatirdim onu yere ve amini basladim parmaklamaya. Öyle bir zevk aliyorduki. artik dayanamadim ve tam ortadan gömdüm amina.Bir bagirdi bu göreceksiniz. girdim ciktim. sordum iceri patlayim mi. oda dediki patla canim. ben patladim ve dus aldim ondan sonra sordum onane    yapacagiiz simddi dedim genç olursa ne olacak. oda dediki olsun aksam beyimlede yatarim senin yarisalim.comim genç dogdu ve bizim keriz    hala kendi cocugu oldugunu saniyor.ne diyordu benim kariyi sade ben sikerim. ama ben siktim.bok sikersin ben varken senin okücük sikine    is düsmez.Gönderen: sexy genç
Selam Ben Ayşe, Seni Telefonda Konuşarak Boşaltmamı İstermisin ? Numaram:
00237 800 09 90

Yorumlar

Yorum Yapın!

Aşağıdaki Benzer Hikayeleride Okuyabilirsiniz.

ıcq dostum

ıcq da chat yapmaya 1998 yılında başladım. Hiç sohbet etmesini bilmezdim başlarda.Sonradan bir açıldım ki, döktürüyordum. Mesaj yolladığım kızların yarısından çoğu cevap yazıyordu.Daha önce sadece iş yerinden giriyorum. Bu hızla bilgisayar aldım ve h... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

salsa dansi 4

Selam herkese evet önceki hikayeme devam ediyorum kiz tatile gidip gelmisdi ve aradim bulustuk 1 defa sonra bunu aksam eve cagirdim yemek yiyelim birlikte dedim olur dedi tabi amacim yemk degil onunla birlikte olmak beraber gezdik ictik ve yavas yava... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sikilmeden ise baslayamiyorum

patronum yakisikli seksy bir is adami , ben de sekreteriyim bir suredir baslayan iliskimiz de, ben her gun sabah aksam sikmeye basladi sabah ofise gelir gelmez beni odasina cagirip masayi toparlamaya cagirir sonra arkadan bana yanasir etegmi kaldirip... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

gitar kursunun faydaları

Evt. malum artık bir sürü hikayem var ve bunlardan birisi de gitar kursunda olanlar.Gitar kursunda Ece diye bir çıtırla tanıştım. Tam bir çıtırdı. 1.75 boylarında sarışın bir lolitaydı. Bu kızla kursta hep konuşuyor ve sırrımızı paylaşıyorduk. En büy... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

sınıf arkadaşım ayarladı

slm yarisalim.com okuyucuları burayı uzun zamandır takip ediyorum ve baımdan geçen güzel bir olayı anlatmak istiyorumi lafı fazla uzatmıcam ben bursadan ali isim sahte üni versiteye gidiyordum sene... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ütü ve s...ın götü.

Slm arkadaşlar bu hikayemi geçtiğimiz hafta sonu yaşadım ve dayanamayıp size anlatmak istedim.Aynı partmanda oturduğumuz en üst kat komşularımızla çok sık gider geliriz ve çokta samimiyiz. İki hafta önce birlikte havuza gitmeye karar verdik ve ailece... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

ANLAT HİKAYENİ AZDIR HATUNLARI

MERHABA İZMİT Lİ KADİR BİR KAÇ AY ÖNCE BAŞIM DAN GEÇEN BİR ANIMI ANLATICAM INTERNET TE ANLATTIĞIM ANILARIMI OKUYN BİR BAYAN ADI SERAP KENDİSİ NORMALDE İZMİR DE OTURUYOMUŞ ZİYARET İÇİN İZMİTE GELMİŞ TELEFONLAN BANA ULAŞTI VE KENDİNİ TANITTI 37 YAŞIN D... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

komsuyla sex fantezisi

ii günler ben azgın bi gencim her gün dama çıkar komşunun kızına bakar akıtırdım.o da bunu bilirdi ve sürakli domalarak beni azdırırdı.bi gün annem onlara yemek götürmami istedi ben de gittim bana bopşuna getirdiğimi çünkü vede kimsenin olmadığını sö... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

merve İ le boş sı nı fta

selam okurlar ben cihan size baş ı mdan geç en bi olayı anlatı cam okulda son gundu karne alı caktı k merve o gun mini etek ve sı fı r kol bi badi giymiş ti ç ok tahrik edici duruodu karneleri aldı ... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.

banyoda devam...

Daha önce yazdığım otostop çeken üniversiteli kız beni arkadaşıyla kaldığı eve götürmüş hoş bir sex partisi yaşamıştık.Üçümüzde boşalmış çırılçıplak yatıyor sohbet edip şakalaşıyor birbirimizi okşuyor elliyorduk.Kızın biri duş alcam dedi bende sana e... Hikaye'nin devamını okumak için tıklayınız.